Hop til indhold
Krebsen80

Thai bodeller i odense

Recommended Posts

Der må da være en eller anden der kan bidrage med bare lidt info omkring dette...??

jeg har set annoncer for Nyborgvej 22 og Nyborgvej 214 - men hvordan er pigerne..??

Er der stor udskiftning - eller er det nogle faste piger der passer stederne.

og er der andre steder i Odense med thai massage og den fulde pakke... og helst af nogle unge slanke piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget tid siden jeg var forbi, men alle gange er jeg gået igen, de har ikke levet op til beskrivelserne.

Der er vejarbejde ved nr 22 nu, og det ligger lige op af et værtshus med nogen trafik, så ikke det mest diskrete sted vil jeg sige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Hej Krebsen

Det er desværre ret tyndt besat med thai-steder i Odense, hvilket egentlig er ret påfaldende, når man ser på de omfattende muligheder i København og Århusområdet.

Der er flere meget gode steder i Odense, hvor man kan få thaimassage, men hvor der ikke tilbydes ekstra.

Dét kan du godt få hos http://royalthaimassage.vpweb.dk/, selvom de skriver noget andet. Desværre er priserne netop skruet uhørt op til 450 kr. for en times massage - og dermed skal du af med 750 kr. for massage og handjob. Det er i mine øjne for dyrt, da både kvalitet af massage og afslutning er svingende.

Nyborgvej 22 har jeg kun besøgt én gang for lang tid siden. Det ligger ikke diskret. Jeg bestilte massage og fik ikke lyst til andet. Jeg tror, at det kan blive svært at finde yngre "modeller" her.

Vesterbro 139A kan jeg, i mangel på bedre, sådan set godt anbefale. Har været der et par gange og fået god behandling. Heller ikke denne adresse ligger diskret! Huset er lille og ser noget slidt ud, men værelserne er såmænd ok. I annoncen loves der "store bryster", og det får du også - men igen er alderen omkring de 40, og der er noget på sidebenene. Første gang fik jeg god massage med hj til 600 kr - og anden gang fik jeg (af en anden pige) dårlig massage, men hele pakken for kun 400 ekstra! Det sidste må have været "special price", så det er nok ikke en pris, som du kan satse på.

/Tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tzatiki er du klar over, der er indgang omme bag på huset også??? den ligger da meget diskret, når du går om bagved, er der jo ingen der ved, om du skal have poleret 1 tallet, eller besøge nabohuset

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...