Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg havde holdt øje med hendes annonce et stykke tid og da hun pludselig en dag var i Køge slog jeg til. https://annoncelight.dk/showad/259293 Jeg bestilte en time. Da jeg ankom blev jeg noget overrasket over den manglende lighed mellem billederne og den person jeg mødte. Jeg ved ikke om billederne er af hende, men hvis de er, er de taget fra en yderst gunstig vinkel eller også er der løbet en del kilo vand gennem åen siden de blev taget. Hun har også nogle tatoveringer der ikke lige er min stil. Jeg startede med at tage et bad. Badeforholdene var ikke de bedste, men ok det var på et motel så fint nok. 

Da jeg kom ind på værelset afregnede vi og jeg blev bedt om at lægge mig i sengen. Herefter sad hun nok i 5 min. og fedtede med sin i-pad. Jeg ved ikke hvad fanden hun havde gang i, men fjernsynet kørte, så jeg kunne da lige følge lidt med i go morgen danmark. Da hun endelig kom over, spurgte hun hvad jeg havde lyst til. Der var ingen flirten eller smil på læben, absolut ingen kemi. Jeg havde nok forventet at hun havde slukket fjernsynet, men det gjorde hun ikke. Whatever, det gik nok. Jeg nævnte nogle ting bl.a. fransk til hende, så det foreslog hun at vi lagde ud med. Det var faktisk meget fedt. Det tog lang tid, men hun var god til at guide og det endte da også med at hun kom. Herefter kom der gummi på og vi gik i gang med missionæren. Da jeg ville røre ved hendes hår, bad hun mig om at lade være med det, desuden vendte hun hovedet væk (over mod fjernsynet:-o) Det var jo noget af et turn off, så jeg bad hende om at ride mig for at prøve noget andet. Det havde hun det tydeligvis ikke godt med og der gik da heller ikke lang tid før hun klagede over at hun sad dårligt og foreslog at jeg skulle tage hende bagfra. Det gik der så noget tid med, men da jeg så småt begyndte at nærme mig en orgasme, begyndte hun at klage over at hun fik ondt i knæene og i lænden og spurgte om ikke hun skulle give mig et handjob. Det kunne jeg jo dårligt svare nej til, men ved synet af hendes mismodige ansigt var al gnist (og stivhed) væk. Løbet var tydeligvis kørt. Hun har en egentlig en ok lækker røv, så jeg gav den lidt massage og så var det det. Efterfølgende var der en lidt akavet stemning, men hun fik da meget sigende nævnt at det skete for mange af hendes kunder at de ikke kom (I wonder why), så det skulle jeg ikke være ked af. I det mindste kom hun.

Alt i alt en yderst sløj oplevelse med en pige der virker totalt blottet for selvtillid, ikke nyder hvad hun laver og bare skal have arbejdet overstået

 

  • Synes godt om 3
  • Tak 5
  • Sørgelig 3
  • Vred 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...