Hop til indhold
DownTownBoy

Rubby i Aalborg, overholdt ikke aftale

Recommended Posts

Tja..

Jeg ringede og aftalte en tid med den her tøs:

https://annoncelight.dk/showad/262426

Hun sendte derefter en sms med pris og området hun befinder sig i, fedt nok.

Jeg skrev til hende 15 minutter før den aftalte tid, hvor jeg spurgte ind til adressen, og hun svarede: "Busy now".

Fair nok, det var heller ikke meningen jeg ville ankomme nu. Ville bare give en heads up. Klokken blev så 19:30, og det var den tid vi havde aftalt. Jeg skrev til hende... Hun svarede ikke.

Ventede 15 minutter, og valgte så at ringe til hende. Hun tog telefonen. Jeg spurgte hende ind til aftalen, og hun svarede at hun ikke har tid... Hvad? Jeg sagde at vi havde en aftale for 15 minutter siden, og hun i mindste kunne have skrevet det noget tidligere da jeg allerede var derude, og hun svarede at hun allerede havde skrevet hun ikke har tid, da hun sendte beskeden "Busy now".

Det fattede jeg ikke en brik af... Jeg sagde farvel og lavede en aftale hos en anden tøs.

Hende her: https://annoncelight.dk/showad/249862

Det går mig ikke på, havde en fornemmelse af hun var indifferent med hensyn til sine kunder, da det lød sådan over telefonen.

Kan til gengæld anbefale hende den anden, hun var en charmerende tøs der var indlevende under akten. Hun gav også en kompliment med hensyn til min penis, hun synes den var perfekt, haha :P

 

 

Redigeret af DownTownBoy
Stavefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg
issen skrev, for 10 timer siden:

Køb dansk 

Det er sjovt at folk bliver ved med at sige det - har personligt oplevet at det ingen garanti er for god service.

Omvendt har jeg fået meget fin service ved langt de fleste udenlandske GPere jeg har besøgt så baseret på min egen erfaring vil jeg sige "køb IKKE dansk".

Men nu prøver jeg så vidt muligt at lade være med at generalisere - det skulle andre måske også undlade at gøre?

 

/Tutankhamon

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hello Mr. downTownBoy we need to clarify a few things about this case:

1.U  ask me about 19:30 (it was at the beginning of the day) I said yes welcome but just let me know 1h before so I can sort my things and everyone happy, then you sait yes ... at 18:30 you did not answer, so I wrote you, if you confirm or not, you answer about 20 minutes later (I was already busy), when u dont reply means u not interested (right ?!) That's why I had another meeting 

2. You have never been out here, you just had the street name (suppose you will get the number when you confirm 1h before it)

3. I never ignore anyone, I am very happy when someone wants to spend a nice time with me (but I do not like to waste my time waiting )

4. Can you make a point about me when you did not meet me and did not spend some time with me ?! Well u cant love (you are welcome in my house anytime, so you will change your mind)

Thank you so much, you have a great day, RUBBY

Redigeret af Rubby_rub
Wrong language

Del dette indlæg


Link til indlæg
Rubby_rub skrev, for 12 timer siden:

 

Hello Mr. downTownBoy we need to clarify a few things about this case:

1.U  ask me about 19:30 (it was at the beginning of the day) I said yes welcome but just let me know 1h before so I can sort my things and everyone happy, then you sait yes ... at 18:30 you did not answer, so I wrote you, if you confirm or not, you answer about 20 minutes later (I was already busy), when u dont reply means u not interested (right ?!) That's why I had another meeting

That doesn't sound like it was me, I called an hour before I wanted to come see you. And wrote 15-20 min before to let you know.

But it doesn't matter now, I don't want to argue. I don't have a problem, I just got a bad impression of you.

Del dette indlæg


Link til indlæg

That's no problem , the most important thing for me at moment is to make happy the people who like to meet me and spend some nice time . In this case doesn't exist bad and good opinion ... u just dont know me and we leave it here . Have a good night!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...