Hop til indhold
generte

Første gang

Recommended Posts

Hej med jer 

Har tænkt på længe at prøve Thai massage med efter følgende hj, er lidt gemert og vil gerne have at den første gang ender godt :)

Så spørgsmål lyder, er der nogen der nogen gode forslag til første gang, i Vejle, Kolding området :), så vil det være en stor hjælp. 

Hilsen den generte 

Del dette indlæg

Link til indlæg
generte skrev, for 3 minutter siden:

Har tænkt på længe at prøve Thai massage med efter følgende hj, er lidt gemert og vil gerne have at den første gang ender godt :)

Forsøg at aftale en samlet pris fra starten af - eller bestil en ½ eller hel time med det du ønsker - om pigen skal være nøgen eller ikke, om du må pille osv. - og vær ikke bange for at forhandle lidt om prisen, hvis du synes den er for ublu (forhandling synes de er sjovt - og også en måde at bløde situationen lidt op og lære hinanden lidt at kende).

Har du lyst kan du evt. foreslå pigen at starte med Handjobbet - det er lidt trælst at ligge på maven med en stivert - og det er også dårlig udnyttelse af tiden. Evt. kan du simpelthen bestille en ½ time med hj - og er der så tid til overs - kan du få lidt massage til afslutning ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg kan anbefale Meena i Fredericia - se min anmeldelse i thaiforummet. Det er dog mest blød massage hun giver, så hvis du vil have det hårdt, er det nok ikke hende.

Ellers tror jeg at jeg vil anbefale dig Vejle fremfor Kolding - der er flere positive anmeldelse derfra. 

God fornøjelse :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...