Hop til indhold
Slavethomas

Miss Pixi

Recommended Posts

Jeg har besøgt Miss Pixi: https://annoncelight.dk/showad/259531

Det var mit første besøg hos en prof Domina, og heldigvis viste Miss Pixi sig at magte opgaven med at få taget min "mødom" som slave på en god og ansvarlig måde, hvor hun på den ene side pressede mig og hjalp mig med at få rykket mine grænser, men på den anden side også var meget omsorgsfuld og opmærksom på mig og mine signaler.

Jeg havde skrevet med hende på forhånd, og hun svarede hver gang hurtigt og velformuleret. Vi aftalte nogle temaer, et tidspunkt, og en time forinden på dagen fik jeg den nøjagtige adresse.

Selve stedet virkede lidt slidt og skummelt, men der var alt hvad der skulle bruges for at gøre det til en god oplevelse. Jeg ringede på døren (som der var diskret tilgang til) på det aftalte tidspunkt, og døren gik op. Foran mig stod Dominaen, og jeg må sige, at hendes udstråling og udseende ikke skuffede. En smuk kvinde iklædt blanke, tætsiddende lakbukser, sorte stiletter og et korset der fremhævede hendes kvindelige fortrin på fornemste vis åbnede døren, lukkede mig ind og beordrede mig straks ned på knæ, hvor hun indledningsvist så mig an.

Jeg blev beordret til at kravle bag hende igennem etablissementet, ind i SM-rummet. Det lille rum var mørkt og ok stemningsfuldt med svag, dyster musik spillende i baggrunden.

Miss Pixi beordrede mig til at tage tøjet af, og siddende nøgen foran hende begyndte vores session. Hun formåede at få rigtig mange af de ting i spil, som jeg havde aftalt med hende på forhånd, uden at det føltes forhastet eller påtaget. Hun var også så fleksibel, at hun undervejs kunne ændre i planerne, da jeg pludselig fik gjort mig fortjent til en omgang pisk. Det var tydeligt, at hun havde forberedt sig og ventet mig, at hun havde en plan for, hvad der skulle ske - men at hun også formåede at improvisere og føle efter.

Miss Pixi var hård, men på samme tid kærlig og omsorgsfuld, og hun vekslede konstant imellem smerte og ydmygelse på den ene side, og kærtegn på den anden. Hun gik tæt på - slikkede mig i ansigtet, hviskede i øret, lagde blide kys på mine skuldre - for i det næste øjeblik at lade en række syngende lussinger lande. Piskede min ryg men rakte samtidigt omkring og kærtegnede pik og nosser - for derefter at beordre mig til at slikke hendes fingre rene for min piks "savl". Denne blanding af indtryk var for mig helt perfekt, og uforudsigeligheden holdt mig i spænding og uvished.

Da vi var færdige, tog Miss Pixi sig god tid til aftercare - en blid aftørring med et håndklæde, en krammer og et godt grin sammen blev punktummet for det, der skulle have været en halv time, men udviklede sig til at vare lidt længere - uden kommentarer hertil fra Dominaens side. Lettet gik jeg fra stedet, og det står i min erindring som en god oplevelse. I bilen tikkede en SMS ind med en kort hilsen og et "tak for i dag". Jeg kunne sagtens finde på at besøge Miss Pixi igen, og jeg vil til enhver tid anbefale alle, der ønsker en god oplevelse med en nærværende og empatisk - men stadig hård - Domina at tage kontakt til hende.

Miss Pixi: 10/10

Kommunikation: 10/10

Stedet: 6/10

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest h20

Tak for god anmeldelse. Har kigget på hendes annonce, men i en tidligere efterlysning skrev en bruger at det foregår i en swinger club, og jeg droppede derfor ideen igen. Er det rigtigt forstået at du mødte Miss Pixi et diskret/privat sted?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære h20

Jeg lejede mig ganske privat og diskret ind i en swinger klub, hvor man kan leje sig ind uden for åbningstid. Da de har bedre faciliteter og plads til leg, frem for privat eller hotel.

De Bedste Hilsner

Miss Pixi

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slavethomas skrev, for 9 timer siden:

Kære Slavethomas

Jeg takker for de rosende ord, de varmer. Jeg nød til fulde, at have dig i mine hænder, dufte dig og mærke din krop skælve. Så også en stor tak til dig for en dejlig seance.

De Bedste Hilsner

Miss Pixi

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...