Hop til indhold
Guest Agetha

Brugte kondomer på et bordel

Recommended Posts

Guest Misjo1

"Så taler du etik. Er det uetisk at videregive et brugt kondom med sæd fra person A uden A's vidende? Tjah, hvordan adskiller det sig fra fx hår, negle, urin osv? Så længe det ikke er mhp. befrugtning, så har jeg svært ved at se problemet. Men hvis det drejer sig om befrugtning, så er jeg med på, at det er uetisk. "

Tja, jeg ved for eksempel at der bliver solgt hår fra frisørsaloner til brug for parykker, nu kan der næppe udledes fuldt DNA af hårstrå uden hårroden, men der er vel efterladenskaber fra en person, der, uden samtykke, bliver videresolgt,kvinder kan sælge ders urin under graviditet, der er sikker mange flere eksempler sååå ikke noget der kan bringe mit pis i kog, så at sige

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har en bekendt, som hårdnakket påstår at han kun 1 eneste gang i hele sit ægteskab, har bollet uden om. Det var på et bordel. Han brugte kondom og fik en faderskabssag på halsen. Det pudsige var, at det ikke var kvinden han var sammen med, der påstod hun var mor til hans barn, men en anden. En DNA test viste at han rent faktisk var faderen - og hun moderen. 

Det lyder vildt underligt. Men han påstår hårdnakket at hans sæd er blvet taget ud af kondomet, bragt i en anden kvinde, som derefter har født hans barn. Han er ret velhavende, så der er ingen tvivl om at hendes lykke er gjort, for han betaler til sin datter og hendes moder hver måned. Jeg kommer til at tænke på den historie ved at læse denne tråd. 

Og uanset om "min" historie er sand eller usand (hvilket jeg altså godt kan mistænke den for), så ér det jo rent faktisk ikke en umulighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er så hermed besluttet at jeg tager min lille “pakke” med mig når jeg forlader diverse etablissementer fremover. Ellers ender jeg som ham staklen i Bilkareklamerne...som om :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, for 4 timer siden:

Jeg har en bekendt, som hårdnakket påstår at han kun 1 eneste gang i hele sit ægteskab, har bollet uden om. Det var på et bordel. Han brugte kondom og fik en faderskabssag på halsen. Det pudsige var, at det ikke var kvinden han var sammen med, der påstod hun var mor til hans barn, men en anden. En DNA test viste at han rent faktisk var faderen - og hun moderen. 

Det lyder vildt underligt. Men han påstår hårdnakket at hans sæd er blvet taget ud af kondomet, bragt i en anden kvinde, som derefter har født hans barn. Han er ret velhavende, så der er ingen tvivl om at hendes lykke er gjort, for han betaler til sin datter og hendes moder hver måned. Jeg kommer til at tænke på den historie ved at læse denne tråd. 

Og uanset om "min" historie er sand eller usand (hvilket jeg altså godt kan mistænke den for), så ér det jo rent faktisk ikke en umulighed.

Han er jo rimelig kreativ din bekendte :D Gud ved om konen købte historien eller om der skulle  en pels og en guldkæde til før den gled ned ?  

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 14 timer siden:

Han er jo rimelig kreativ din bekendte :D Gud ved om konen købte historien eller om der skulle  en pels og en guldkæde til før den gled ned ?  

Din teori giver ikke mening.

Hvorfor skulle konen blive mindre mistænksom over den forklaring? Han indrømmer jo utroskab uanset om det er den ene eller den anden. Og det gør heller ikke positiv forskel på troværdigheden af "det var kun en gang!"-påstanden. Tværtimod er historien jo meget usandsynlig og det er altid skidt for fortællerens troværdighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 17 timer siden:

Han er jo rimelig kreativ din bekendte :D Gud ved om konen købte historien eller om der skulle  en pels og en guldkæde til før den gled ned ?  

Jeg ved ikke om han fortalte konen samme historie som han fortalte mig. Konen blev ihvertfald vred. Jeg tror hun var ligeglad med om faderskabssagen kom fra den ene eller anden kvinde, faktisk, og fortalt ham at når deres yngste flytter hjemmefra, gør hun også

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 31/10/2018 at 11:58:

Jeg har en bekendt, som hårdnakket påstår at han kun 1 eneste gang i hele sit ægteskab, har bollet uden om. Det var på et bordel. Han brugte kondom og fik en faderskabssag på halsen. Det pudsige var, at det ikke var kvinden han var sammen med, der påstod hun var mor til hans barn, men en anden. En DNA test viste at han rent faktisk var faderen - og hun moderen. 

Det lyder vildt underligt. Men han påstår hårdnakket at hans sæd er blvet taget ud af kondomet, bragt i en anden kvinde, som derefter har født hans barn. Han er ret velhavende, så der er ingen tvivl om at hendes lykke er gjort, for han betaler til sin datter og hendes moder hver måned. Jeg kommer til at tænke på den historie ved at læse denne tråd. 

Og uanset om "min" historie er sand eller usand (hvilket jeg altså godt kan mistænke den for), så ér det jo rent faktisk ikke en umulighed.

Ak ak den der vandrehistorie har vi også hørt i branchen :D

Det virker ikke helt sandt, lige præcis den dag havde pigen ægløsning og slæbt udstyr med sig til at føre sæden op, ved sædudgang kommer sæden så højt op, at det ikke er noget du kan gøre selv medmindre du lige har en lang sprøjte på dig, samtidig mister sæden meget af sin virkning allerede ved at den kommer i berøring af gummi, luft, kulde osv.

Udover dette, så vidste pigen simpelthen at han var velhavende, havde han hævet hele sin månedsløn og tog pengebundtet frem og købte en gang Dansk og staten har fundet ham på beskrivelse tall, Dark and handsome :D

Men det lyder da også bedre at spille ofre for utroskab overfor konen end at smide kortene på bordet at man måske har dusket en anden kvinde gennem noget tid, som var drevet af følelser, lyst, tiltrækning ect..

Vi efterlader vores dna over alt, både kvinder og mænd..

Vi ville aldrig misbruge eller sælge sæd fra vores gæster, vi tømmer spanden efter hver gæst, så heller ikke andre kan, men det handler om respekt og tillid, som er grundbunden i denne branchen begge veje, gæster ville sikkert også kunne misbruge evt hår fra pigerne, brugte trusser og meget andet..

Håber en dag branchen vender tilbage til dengang hvor det handlede om at besøge en pige, hygge sig og gå ud med et smil på læben og det var det, fremfor idag hvor tankerne flyver rundt med mistanke, mistillid, sætte piger op mod hinanden Danske vs Udenlandske, beskyldninger, afsløringer, gætterier, hvem der tjener hvad osv

God vind til jer alle og smut ud og få et knald og drop så big brother is watching you :P

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seductiongirls skrev, 1 time siden:

Vi ville aldrig misbruge eller sælge sæd fra vores gæster, vi tømmer spanden efter hver gæst, så heller ikke andre kan, men det handler om respekt og tillid, som er grundbunden i denne branchen begge veje

Sådan 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår slet ikke den spand. 

Når man er på besøg hos en thaipige, og tidspunktet er kommet til at kondomet skal af, så ruller/trækker hun det nænsomt af ogpakker det ind i noget køkkenrulle. Den lille pakke tager hun senere med ud af rummet, f. eks. når jeg er i bad og hun henter vand. Ofte skyller hun det ud i toilettet har jeg set. 

 

Hvad er ideen med den spand? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
tvr skrev, den 31/10/2018 at 11:58:

Jeg har en bekendt, som hårdnakket påstår at han kun 1 eneste gang i hele sit ægteskab, har bollet uden om. Det var på et bordel. Han brugte kondom og fik en faderskabssag på halsen. Det pudsige var, at det ikke var kvinden han var sammen med, der påstod hun var mor til hans barn, men en anden. En DNA test viste at han rent faktisk var faderen - og hun moderen. 

Det lyder vildt underligt. Men han påstår hårdnakket at hans sæd er blvet taget ud af kondomet, bragt i en anden kvinde, som derefter har født hans barn. Han er ret velhavende, så der er ingen tvivl om at hendes lykke er gjort, for han betaler til sin datter og hendes moder hver måned. Jeg kommer til at tænke på den historie ved at læse denne tråd. 

Og uanset om "min" historie er sand eller usand (hvilket jeg altså godt kan mistænke den for), så ér det jo rent faktisk ikke en umulighed.

Dit indlæg minder mig om noget, jeg hørte fra en af guiderne under en omvisning på Arbejdermuseet (uha, her falder nok flere fra). Temaet var levevilkår i 30'erne, herunder også kønsliv samt prævention:

Under en fest i arbejderforeningen var en ungersvend ved at brænde varm på en kvinde. Da han på et tidspunkt var ude på toilettet, så han en kønsfælle stå ved håndvasken og under rindende vand rengøre et kondom, så det atter blev klar til brug. Ungersvenden spurgte med tanke på aftenens videre forløb, om ikke han kunne få lov til at låne det. "Er du da tosset", svarede kondomvaskeren, "det går slet ikke, for det tilhører foreningen".

Der er således vidnesbyrd om, at kondomer dengang ikke var beregnet til engangsbrug.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 54 minutter siden:

Jeg forstår slet ikke den spand. 

Når man er på besøg hos en thaipige, og tidspunktet er kommet til at kondomet skal af, så ruller/trækker hun det nænsomt af ogpakker det ind i noget køkkenrulle. Den lille pakke tager hun senere med ud af rummet, f. eks. når jeg er i bad og hun henter vand. Ofte skyller hun det ud i toilettet har jeg set. 

 

Hvad er ideen med den spand? 

På en klinik med flere bollerum, er det vel ganske praktisk at have en toiletspand i hvert rum.  Her kan pigen så efter hvert besøg smide vådservietter, kondomer m.v. ud, Snarere end at fjumre rundt på gangene med "affaldet" i hænderne efter hvert besøg. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
TheVoice skrev, for 19 minutter siden:

På en klinik med flere bollerum, er det vel ganske praktisk at have en toiletspand i hvert rum.  Her kan pigen så efter hvert besøg smide vådservietter, kondomer m.v. ud, Snarere end at fjumre rundt på gangene med "affaldet" i hænderne efter hvert besøg. :) 

Tja, men et par kondomer, lidt vådservietter og et par stykker køkkenrulle fylder nu ikke meget. Selv i en lille blød, varm, spinkel pigeehååånd - hov der blev jeg sgu revet lidt med :D

Det er i al fald det thaipigerne gør, også når der er flere rum. 

Never mind, jeg synes bare spandene er klamme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 7 timer siden:

Ofte skyller hun det ud i toilettet har jeg set. 

 

Hvad er ideen med den spand? 

Sig lige at det er noget svineri at skylle det ud, ligesom alt muligt andet. Det koster kassen i rensningsanlæggene at holde dem fri alt det ragelse folk skyller ud, især cigaretfiltre og kondomer.

 

Spanden er til affald, herunder brugte kondomer. Toilettet er til menneskeligt affald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 11 minutter siden:

Sig lige at det er noget svineri at skylle det ud, ligesom alt muligt andet. Det koster kassen i rensningsanlæggene at holde dem fri alt det ragelse folk skyller ud, især cigaretfiltre og kondomer.

Ja, er der ikke noget om, at ansatte på rensningsanlæggene ligefrem kaldes "kondomfiskere"?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 51 minutter siden:

Sig lige at det er noget svineri at skylle det ud, ligesom alt muligt andet. Det koster kassen i rensningsanlæggene at holde dem fri alt det ragelse folk skyller ud, især cigaretfiltre og kondomer.

 

Spanden er til affald, herunder brugte kondomer. Toilettet er til menneskeligt affald.

Kondomer er vel også menneskeligt affald? ;) 

Men du mener ikke det koster at brænde det af sammen med skraldet fra din melon osv? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Om max 3 indlæg handler tråden om at gletcherne forsvinder og isbjørnene har svært ved at finde føde.....jeg havde helt glemt hvor meget jeg elsker afsporinger :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 20 timer siden:

Jeg forstår slet ikke den spand. 

Når man er på besøg hos en thaipige, og tidspunktet er kommet til at kondomet skal af, så ruller/trækker hun det nænsomt af ogpakker det ind i noget køkkenrulle. Den lille pakke tager hun senere med ud af rummet, f. eks. når jeg er i bad og hun henter vand. Ofte skyller hun det ud i toilettet har jeg set. 

 

Hvad er ideen med den spand? 

Nr 1, så behøver du vel heller ikke at forstå den spand :D Mere du går op i at have et lækkert besøg hos en dejlig pige..

Men ikke ok at smide det i toilettet, det kan stoppe det til, netop grundet det som også vådservietter kan sætte sig fast i cisternen.

Vi har flere gange om året, kloakmanden ude fordi der er smidt netop kondom, vådservietter, køkken rulle i wc`et.

Og syntes da det er mere ulækkert at bede pigen tage det hele i hånden for at smide det i køkken spanden, eller skal det være den store container helt ude ved havelågen :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 19 timer siden:

Kondomer er vel også menneskeligt affald? ;) 

Men du mener ikke det koster at brænde det af sammen med skraldet fra din melon osv? 

Lad nu være at stille dig dummere  an end du er. De ender på forbrændingen, når de er fisket op alligevel.

 

Og nej, kondomet kommer ikke ud af din krop.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 time siden:

Lad nu være at stille dig dummere  an end du er. De ender på forbrændingen, når de er fisket op alligevel.

 

Og nej, kondomet kommer ikke ud af din krop.

Ah hvor befriende. Nu er Bebop tilbage i sit gamle jeg. Kan han ikke argumentere fyldestgørende og sagligt, forsøger han at ned- og latterlig gøre sine samtale partnere. 

Du ved jo udmærket godt hvad jeg mener, men det passer bare ikke ind i dine påstande. 

PS: Menneskeligt affald er andet end det der kommer ud af diverse kropsåbninger. Måske ikke i din terminologi, men i vore andres. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 2 timer siden:

Ah hvor befriende. Nu er Bebop tilbage i sit gamle jeg. Kan han ikke argumentere fyldestgørende og sagligt, forsøger han at ned- og latterlig gøre sine samtale partnere. 

Du ved jo udmærket godt hvad jeg mener, men det passer bare ikke ind i dine påstande. 

PS: Menneskeligt affald er andet end det der kommer ud af diverse kropsåbninger. Måske ikke i din terminologi, men i vore andres. 

Hvad savner du da et argument for? Hvilken påstand har jeg ikke "argumenteret" for?

Du stiller dig bevidst naiv an, det er trættende, fordi du bare ikke kan tåle at have uret. Du ved godt jeg taler om affald fra mennesker og du burde ved få sekunders omtanke kunne regne ud, at kondomer fanget i rensningsanlæg ender samme sted som alt andet restaffald.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bebop skrev, for 1 minut siden:

Hvad savner du da et argument for? Hvilken påstand har jeg ikke "argumenteret" for?

Du stiller dig bevidst naiv an, det er trættende, fordi du bare ikke kan tåle at have uret. Du ved godt jeg taler om affald fra mennesker og du burde ved få sekunders omtanke kunne regne ud, at kondomer fanget i rensningsanlæg ender samme sted som alt andet restaffald.

Afsluttende vil jeg blot sige at du ikke behøver at stille dig dummere an, end du rent faktisk er :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Jeg har ikke ville læse denne tråd igennem for det virker til folk ikke stoler på mig. Det er ok. 

Men det gør mig ondt, folk tror jeg opdigter noget så usandt, det ville jeg aldrig gøre, og advarer kun fordi vi har børn og dejlige unge mennesker i livet der aldrig må rammes af så en syg tankegang. Jeg ved godt der findes folk der vil sende mig i løgnhistorie, men sådan er jeg ikke. 

Nare vi kan passe på  hinanden og opløfte lidt mere sandhed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha

Tråden er her.

Finder moralske mænd der kommer på bordel ikke en anelse bryst ved at jeg skulle lyve om noget så alvorligt? Hvorfor er det, at når vi kan gøre en forskel for arbejdsbetingelserne, at nogle tænker over dette?

Tror I mænd, det er smigerende at andre sælger vores intime DNA i et kondom, eller sluger det grundet perverse telefondamer der vil tjene på andre oven i deres nu og her løn. Hvor er respekten? For dem der ikke ønsker dette? 

Kynisme er ikke denne branche, men branchen skaber kynisme. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor stille nye spørgsmål når du lige har fortalt at du ikke engang har læst tråden igennem? 

hvor skulle en lyst til at svare komme fra, når du alligevel formoder hvad der bliver svaret og derfor ikke ønsker at læse det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...