Hop til indhold
Aarhusfyr

Kira og Simone i Århus

Recommended Posts

Småliderilg skulle jeg finde en dame, og faldt såmænd over 2 på voksenlisten. Simone og Kira - billederne lovede umiddelbart godt.

Jeg mødte op på adressen på det aftalte tidspunkt, og blev mødt i døren af Kira. Der burde jeg nok være vendt om - men når man først er i "nu skal jeg knalde mode", er halvdelen af hjernen slået fra - så jeg gik med ind.

Hun var noget ældre og større (stor er som sådan ikke dårligt altid, men fed er en anden sag..). Betalte for ydelserne og Simone kom ind - og desvære samme billede af pigen (dog et pænere ansigt).

Fik fransk af Kira, og dansk af Simone. Fransk var OK (under middel) - måske set i lyset af at jeg IKKE rigtig kunne komme i stødet (pigerne tændte mig simpelthen ikke). Det danske var helt skidt - alt alt for meget glidekræm. Kunne simpelthen ikke få en udløsning, og endte med et hand-job :(

Pigerne (1-10): 2 - virkede søde, men det ydre er bare slet ikke mig!

Sexen (1-10): 2 (0 for det danske, og 2 for det franske)

Gentagelse (1-10): 0 NIX!

AF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Co-Admin

Min gamle og forlængst afdøde far havde et ordsprog:

Af skade bli'r man klog, men meget sjældent rig...

Bedre held en anden gang, og tak for anmeldelsen :)

MVH

Co Admin :ugeek:

p.s. Så trækker jeg da bare "advarsel" tilbage... :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Simone's billeder er hvertfald ikke retvisende (længere) :D

Nej. Det er sikkert hende, men forventer man hvad man ser på billederne, bliver man slemt skuffet :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...