Hop til indhold
greddy

Crystal Amager

Recommended Posts

Hi all

I visited her last week. She is true to her pictures. I found her very bored and withoout any passion. She seemed eager to get me done as fast as posssible. I paid for 30 min. But only there for 15 min, as she would not allow me to kiss, or touch her any where. After a rather tepid doggystyle, she finnished me with her hand, in the rubber. 

Her face is rather pretty, and her body above average for a woman her age, but her attitude was of a factory worker, not my cup of tea.

So she showed none of the kinky side her add let's you believe.

 

Wranglerman

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jokeriit

Har lige været forbi og hygge med hende. 30min er rigeligt med tid. Hun giver et godt blow job uden og almindelig sex uden det er det vilde. Kommer igen hvis der ikke er andre i nærheden 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jokeriit skrev, for 1 time siden:

Har lige været forbi og hygge med hende. 30min er rigeligt med tid. Hun giver et godt blow job uden og almindelig sex uden det er det vilde. Kommer igen hvis der ikke er andre i nærheden 

Hvordan kommer man i kontakt med hende ?  Jeg har både ringet, lagt besked og sendt SMS uden svar ??  Håber du kan hjælpe

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Gulfeber skrev, for 32 minutter siden:

Hvordan kommer man i kontakt med hende ?  Jeg har både ringet, lagt besked og sendt SMS uden svar ??  Håber du kan hjælpe

 

Den er jo ikke så svær - når hun er tilbage igen, så ringer du til hende (sms besvarer hun ifølge annoncen ikke).  Merry Christmas = holiday ...  Hendes annonce er ikke opdateret i en uges tid - hun plejer, at opdatere den flere gange dagligt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sniper123 skrev, for 24 minutter siden:

Den er jo ikke så svær - når hun er tilbage igen, så ringer du til hende (sms besvarer hun ifølge annoncen ikke).  Merry Christmas = holiday ...  Hendes annonce er ikke opdateret i en uges tid - hun plejer, at opdatere den flere gange dagligt. 

 

Den er nu lidt svær jeg har prøvet flere gange de sidste måneder uden held  Der er også andre der har noget Laika mobile voice der heller ikke er til at få fat i  Desuden skriver Jokeriit han lige har været forbi

 

Redigeret af Gulfeber

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sniper123
Gulfeber skrev, for 12 minutter siden:

Den er nu lidt svær jeg har prøvet flere gange de sidste måneder uden held  Der er også andre der har noget Laika mobile voice der heller ikke er til at få fat i 

 

Det er vel sms der kan være problemet med Lyca mobile - samtaler plejer da at gå fint igennem - med mindre man er blokeret ;) Lige nu er juleferien nok det største problem - besøgte en pige i går, der sov over sig - så der var lige lidt ventetid ... men det blev rigtigt godt :)   

Ja Jokeriit skriver han lige har være forbi .. I en anden tråd forvekslede han to piger - tvivler ..   Hvorfor skulle hun undlade, at opdatere sin annonce i en uge, efter hun har sat et "Merry Christmas" billede på?

Redigeret af Sniper123

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...