Blowdronningwanted 7 Skrevet 22. Oktober, 2018 Hej alle Er en københavner der forvilde sig til det dejlige Aalborg denne uge. Er der nogen med friske anbefalinger, lokal viden eller andet der kan komme en gut til hjælp i jagten på 30 minutters dejlig mis? De seneste anmeldelser jeg har set, er af piger der enten rejser hjem i dag eller ikke helt passer på smagen. Er nok mest til slanke damer med gode store kasser Alder underordnet. Jeg er med det offentlig, så skal gerne være muligt at nå i gå afstand fra centrum eller nemt med fx bus. PFT Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tmb 5 Skrevet 22. Oktober, 2018 Alessia er stadig i Aalborg. https://annoncelight.dk/showad/227406 Kan anbefales. TMB 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Blowdronningwanted 7 Skrevet 23. Oktober, 2018 Ja havde godt set hende. Hun tiltaler mig dog ikke 100 procent, så håbede der er andre forslag. Nogen andre bud fra folk med gode oplevelser? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 29. Oktober, 2018 Polly, Vesterbro er min foretrukne Gp for tiden, hun er Thai og har venindepå besøg go fornøjelse kh Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aalborg Skrevet 29. Oktober, 2018 Servicesboy skrev, 1 time siden: Polly, Vesterbro er min foretrukne Gp for tiden, hun er Thai og har venindepå besøg go fornøjelse kh Servicesboy Hej Serviceboy. Noget mere info om veninden, m.h.t. alder udseende og om hun deltagere aktivt med FP eller kun "giver en hånd med?" Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Servicesboy Skrevet 30. Oktober, 2018 Aalborg skrev, for 17 timer siden: Hej Serviceboy. Noget mere info om veninden, m.h.t. alder udseende og om hun deltagere aktivt med FP eller kun "giver en hånd med?" Kære Aalborg, veninden er først lige startet, hun er højere og større og lidt mere brun end Polly, eller Polv som hun også kaldes, jeg her ikkeprøvet veninden for jeg er som nævnt rigtig godt tilfreds med den indsats Polly levere. jeg havde for et stykke tid siden en tur med en anden pige på stedet, for Polly var øm i fissen fra den forrige kunde , hende den anden var ikke værd og skrive om, hun påstod hun havde ondt i halsen, så der kunne ikke givesblow, søn noget pis, men det kom hun altså til alligevel, de kan sgu melde sig syge som vi andre må gøre hvis vi ikke kan klare en arbejdesdag. kh Servicesboy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frodige Ida 5190 Skrevet 30. Oktober, 2018 Servicesboy skrev, for 11 timer siden: hun påstod hun havde ondt i halsen, så der kunne ikke givesblow, søn noget pis, men det kom hun altså til alligevel Ihhh det lyder sgu super frækt kan sagtens se det for mig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 31. Oktober, 2018 Servicesboy skrev, for 18 timer siden: Kære Aalborg, veninden er først lige startet, hun er højere og større og lidt mere brun end Polly, eller Polv som hun også kaldes, jeg her ikkeprøvet veninden for jeg er som nævnt rigtig godt tilfreds med den indsats Polly levere. jeg havde for et stykke tid siden en tur med en anden pige på stedet, for Polly var øm i fissen fra den forrige kunde , hende den anden var ikke værd og skrive om, hun påstod hun havde ondt i halsen, så der kunne ikke givesblow, søn noget pis, men det kom hun altså til alligevel, de kan sgu melde sig syge som vi andre må gøre hvis vi ikke kan klare en arbejdesdag. kh Servicesboy Du lyder til at være en charmerende fyr, tvang er altid godt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ålleren 65 Skrevet 31. Oktober, 2018 Servicesboy skrev, for 19 timer siden: Kære Aalborg, veninden er først lige startet, hun er højere og større og lidt mere brun end Polly, eller Polv som hun også kaldes, jeg her ikkeprøvet veninden for jeg er som nævnt rigtig godt tilfreds med den indsats Polly levere. jeg havde for et stykke tid siden en tur med en anden pige på stedet, for Polly var øm i fissen fra den forrige kunde , hende den anden var ikke værd og skrive om, hun påstod hun havde ondt i halsen, så der kunne ikke givesblow, søn noget pis, men det kom hun altså til alligevel, de kan sgu melde sig syge som vi andre må gøre hvis vi ikke kan klare en arbejdesdag. kh Servicesboy Det var dog en ubehagelig tankegang..... men jeg kan så sige at hende veninden var jeg inde hos 2-3 gange, hun var perfekt men hun er der desværre ikke længere... skal så lige sige at hun ikke havde ondt i halsen det kan også være hun så noget ved dig hun ikke brød sig om !! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Oddjob Skrevet 3. November, 2018 Hvor på Vesterbro holder Polly til? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Partymaker 143 Skrevet 3. November, 2018 I Krydset ind til Aalborg hallen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Partymaker 143 Skrevet 3. November, 2018 Oddjob skrev, for 13 timer siden: Hvor på Vesterbro holder Polly til? I Krydset ind til Aalborg Hallen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BigDaddiz 271 Skrevet 3. November, 2018 Om jeg var i Aalborg, ville jeg nok taget en tur med hende her.... https://massage.side6.dk/bella22 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. November, 2018 BigDaddiz skrev, for 6 timer siden: Om jeg var i Aalborg, ville jeg nok taget en tur med hende her.... https://massage.side6.dk/bella22 Har du været der? Og er det et diskret sted? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg