Hop til indhold
Blowdronningwanted

Aalborg denne uge?

Recommended Posts

Hej alle

Er en københavner der forvilde sig til det dejlige Aalborg denne uge. Er der nogen med friske anbefalinger, lokal viden eller andet der kan komme en gut til hjælp i jagten på 30 minutters dejlig mis?

De seneste anmeldelser jeg har set, er af piger der enten rejser hjem i dag eller ikke helt passer på smagen. Er nok mest til slanke damer med gode store kasser :) Alder underordnet. 

Jeg er med det offentlig, så skal gerne være muligt at nå i gå afstand fra centrum eller nemt med fx bus.

PFT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy

Polly, Vesterbro er min foretrukne Gp for tiden, hun er Thai og har venindepå besøg

go fornøjelse

kh Servicesboy

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg
Servicesboy skrev, 1 time siden:

Polly, Vesterbro er min foretrukne Gp for tiden, hun er Thai og har venindepå besøg

go fornøjelse

kh Servicesboy

Hej Serviceboy.

Noget mere info om veninden, m.h.t. alder udseende og om hun deltagere aktivt med FP eller kun "giver en hånd med?"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Servicesboy
Aalborg skrev, for 17 timer siden:

Hej Serviceboy.

Noget mere info om veninden, m.h.t. alder udseende og om hun deltagere aktivt med FP eller kun "giver en hånd med?"

Kære Aalborg, veninden er først lige startet, hun er højere og større og lidt mere brun end Polly, eller Polv som hun også kaldes, jeg her ikkeprøvet veninden for jeg er som nævnt rigtig godt tilfreds med den indsats Polly levere.

jeg havde for et stykke tid siden en tur med en anden pige på stedet, for Polly var øm i fissen fra den forrige kunde , hende den anden var ikke værd og skrive om, hun påstod hun havde ondt i halsen, så der kunne ikke givesblow, søn noget pis, men det kom hun altså til alligevel, de kan sgu melde sig syge som vi andre må gøre hvis vi ikke kan klare en arbejdesdag.

kh Servicesboy

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 11 timer siden:

hun påstod hun havde ondt i halsen, så der kunne ikke givesblow, søn noget pis, men det kom hun altså til alligevel

Ihhh det lyder sgu super frækt:huh: kan sagtens se det for mig. 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 18 timer siden:

Kære Aalborg, veninden er først lige startet, hun er højere og større og lidt mere brun end Polly, eller Polv som hun også kaldes, jeg her ikkeprøvet veninden for jeg er som nævnt rigtig godt tilfreds med den indsats Polly levere.

jeg havde for et stykke tid siden en tur med en anden pige på stedet, for Polly var øm i fissen fra den forrige kunde , hende den anden var ikke værd og skrive om, hun påstod hun havde ondt i halsen, så der kunne ikke givesblow, søn noget pis, men det kom hun altså til alligevel, de kan sgu melde sig syge som vi andre må gøre hvis vi ikke kan klare en arbejdesdag.

kh Servicesboy

 

Du lyder til at være en charmerende fyr, tvang er altid godt :o 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Servicesboy skrev, for 19 timer siden:

Kære Aalborg, veninden er først lige startet, hun er højere og større og lidt mere brun end Polly, eller Polv som hun også kaldes, jeg her ikkeprøvet veninden for jeg er som nævnt rigtig godt tilfreds med den indsats Polly levere.

jeg havde for et stykke tid siden en tur med en anden pige på stedet, for Polly var øm i fissen fra den forrige kunde , hende den anden var ikke værd og skrive om, hun påstod hun havde ondt i halsen, så der kunne ikke givesblow, søn noget pis, men det kom hun altså til alligevel, de kan sgu melde sig syge som vi andre må gøre hvis vi ikke kan klare en arbejdesdag.

kh Servicesboy

 

Det var dog en ubehagelig tankegang..... men jeg kan så sige at hende veninden var jeg inde hos 2-3 gange, hun var perfekt men hun er der desværre ikke længere... skal så lige sige at hun ikke havde ondt i halsen :-o  det kan også være hun så noget ved dig hun ikke brød sig om !! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...