Hop til indhold

Recommended Posts

Link: Angkor Wellness

Det er efter hånden 3 uger siden jeg besøgte Mook og tænkte i dag skulle det være. Hun var desværre først tilbage torsdag og så længe kunne jeg umuligt vente, så valgte Jenny, som har fået lidt blandede anmeldelser herinde. Mødte frisk og veloplagt op efter et dejligt bad og var super spændt på hvad hun havde at byde på. Bossen tog i mod og lavede som sædvanlig fis med mig. Hun er simpelthen så skøn en pige og i dag helt spændt op til lir med flot tøj og kæmpe smil. Hun jokede og sagde "velkommen - jer er Jenny" og brød så ud i latter. Elsker simpelthen den slags modtagelser, så ved man bare det bliver en god dag. Jeg blev vist ind i rummet og kort tid efter kom Jenny ind. Hvilken smuk pige (hun er på billederne i linket). Skød hende til at være 23-25, men hun er ældre, hvilket jeg havde svært ved at tro på. Hun gik i gang med at massere og det gik hurtigt op for mig, at her var tale om en ekspert. Hun er ved gud den bedste massør jeg nogensinde har været hos og hvordan den lille pige kan have så stærke finger er mig en gåde. Selv når hun bare smøre olie på føles det som når andre massere. Hun jokede med at det nok kom fra hendes tid som Thaibokser og jeg kvitterede med "you must be world champion". Hun gennembankede hver eneste centimeter på min krop og jeg kunne knap nok vende mig om, da massagen var færdig. Hun snuppede lige en hurtig skyller og smed tøjet og så kom den spændende 2. halvleg, som der har været en del blandet anmeldelser af herinde. Jeg fik den lækreste pirring af hende og efter kort endte vi i en 69'er og hold nu op en flot mis den pige har. Den er nærmest perfekt og hun har trimmet den helt glat, så den fås ikke flottere i min optik. Jeg brugte alle mine tunge tricks og begyndte så med med lidt let massage med fingrene og resultatet kom meget hurtigt. Hun blev meget opstemt og efter kort tid udeblev resultatet da heller ikke. Det tændte mig helt vildt og hun hoppede op i cowboy stilling og red mig til. Efter lidt tid gled hun ned mellem min ben og gav mig massage/HJ og pirrede mig med den anden hånd. Jeg fik hende stille og roligt tilbage i en ny 69'er og efter lidt tid endte hun igen med at kapitulere. Til sidste afsluttede hun mig samtidig med hun slikkede mig i øret og stønnede løs - det var altså mere end jeg kunne holde til og slut var det. Kunne have fortsat hele dagen med hende, hvis helbredet og pengepungen havde tilladt det. Helt igennem fantastisk oplevelse og både topkarakter for massage og anden halvdel. Det er muligt hun svinger fra dag til dag (hvem ville i øvrigt ikke gøre det) og det kan også godt være jeg er så meget stamkunde at jeg bliver forkælet, men selv med det i mente var det her altså himmelsk og over alt forventning. Nu bliver mit problem fremover bare om jeg skal vælge Mook eller Jenny?

Redigeret af Rambuk
forkert navn i topic

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jesper M.

Uha fristede læsning:). Og ja der er mange at vælge imellem for tiden i Thai-land;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja jeg må også derud igen ;-)

Der er skiftet lidt ud kan jeg se. Ikke at det gør noget og slet ikke med sådanne en anmeldelse. 

Tak for det.

Amar Lover

Del dette indlæg


Link til indlæg

var også forbi denne pige efter den fine anmeldelse. Det er nogle dage siden nu, men jeg må indrømme at jeg er lidt splittet i min vurdering. Købte en time med det hele da jeg havde lyst til god gang hård massage først. Og hold da op den var hård... jeg er normalt ikke pivet, men hende her er virkelig en hård nyser. Normalt kan jeg godt lide dette fordi det også hjælper, men der er et eller andet med hendes teknik jeg bare ikke bliver fan af. Men store plusser for hendes energi hun lægger i det, der blev ikke sparet på den del. Tillægs ydelsen var for mig middel. Hun er ikke helt så petite som jeg normalt foretrækker og jeg vil nu også skyde hende til at have rundet de 30 år...uden at jeg dog spurgte ind til det. Savner sku stadig Sara på det sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Diver1974
Rambuk skrev, den 22/10/2018 at 15:49:

Link: Angkor Wellness

......... Bossen tog i mod og lavede som sædvanlig fis med mig. Hun er simpelthen så skøn en pige og i dag helt spændt op til lir med flot tøj og kæmpe smil. .......

Tak for din anmeldelsen.

Ved du hvad bossen kalder sig?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Diver1974 skrev, for 13 timer siden:

Tak for din anmeldelsen.

Ved du hvad bossen kalder sig?

Selv tak. Det ved jeg, men hun er ikke aktiv og foretrækker at være anonym.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anbefaling @Rambuk Var forbi Jenny i dag.

Fantastisk massage, noget af den bedste jeg har fået. Hård som jeg foretrækker.

Efterfølgende HJ var også super.

Kommer helt sikkert igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...