Hop til indhold
Tinah

Jeg er konen

Recommended Posts

Bear skrev, for 58 minutter siden:

Han spørger nok om I selv har prøvet at være i den situation at jeres partner har været jer utro.

Det ved jeg . Vi er nok ikke anderledes end alle andre kvinder.

Jeg må sige nej til spørgsmålet. Ihvertfald ikke hvad jeg ved af..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg været med siden Venuslogens tidlige år, og har set pænt syrede tråde, men denne her slår alt...

Kom ikke og påstå, at der ikke er både højt til loftet og langt til siderne :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nikita Darling skrev, den 13/1/2019 at 11:57:

Bwahaha! Det SKAL simpelthen være to korte og et langt... :D Fandme et sjovt indlæg. 

Til din information findes der en hel del mænd, som køber sex fordi de vil prøve en spændende og ny kvinde. Altså noget fremmed. Og det er uagtet, hvor meget sex de får derhjemme. Sexkøbere er en broget flok - præcis som pigerne - og alting er ikke så sort/hvidt.

Couldn’t agree more.

Just because I’m driving a great, perfect, sexy, sporty family car doesn’t rule out the fact that I sometimes test drive other models. It doesn’t mean that I want to replace the one I have..... but it might make me a better driver

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår udmærket, at du er sur på din mand og ked af det.

Jeg synes også utroskab er noget værre svineri og jeg har personligt aldrig gjort det og kunne aldrig finde på at gøre det overfor en jeg elsker.

Men det kan da under ingen omstændigheder være "ludernes" skyld, at din mand er utro. De ved det ikke og hvis de vidste at han var gift, er det jo heller ikke optil dem at bestemme hvad din mand gør og ikke gør. Det er hans valg og han må tage konsekvenserne af det valg, som HAN har truffet, ikke de prostituerede. 

Hvis fx ens mand bliver syg pga. alkohol-misbrug, så er man jo heller ikke sur på kasseekspedienten som sælger cigaretter og alkohol.  

Beklager mit sure opstød, men det er en både barnlig og ulogisk tankegang du har. Din mand fortjener ikke respekt, men det gør de GP'er han har været sammen med og dem som han ikke har været sammen med - de har intet forkert gjort!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, den 22/10/2018 at 12:37:

Jeg er konen der opdagede det min mand gik til luder i min verden det eneste ord for det

jeg kan godt lide sex er med på at afprøv ting siger sjældent nej. Jagten på ny fisse jagten på unge piger  jagten på hvad 

så hvorfor aner det ikke

Jeg er fuld af had til min mand og til de kvinder han har kneppet

til de ludere der råber om om respekt i samfundet så stå ved dit erhverv stå ved du kneppede min man ellers ingen respekt.

til dem der bruger ludere min famile skal splittes ad skal mine børn skal hans børn vide det skal forældre vide det skal venner vide det

vil i havde jeres famile skal vide jeg skylder ham ingenting så er ligeglad tænker andre ville blive lige sådan 

 

 

 

 

Kan godt forstå at din mand gik til en GP, hvis dette er tonen hjemme hos jer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Anilingus skrev, den 14/1/2019 at 09:08:

Det er sjovt - udenfor EG oplever jeg også en del kvinder, som ligeledes ikke får den omsorg/kærlighed, som ethvert menneske i de fleste tilfælde fortjener...:)

OG JEG ER EN AF DEM. DESVÆRRE:ph34r:

Men det har jeg heldigvis fundet en løsning på ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
allan48 skrev, for 25 minutter siden:

Accepterer GP´erne at deres mænd selv går til andre GP-er? Eller er de ligesom Tinah (og mange andre)

 

Det kan man ikke generalisere på.  Nogen GP´er lever i åbne forhold hvor begge parter er sat fri seksuelt.  Umiddelbart skulle man måske tro, at sådan var det for alle GP´er, men men der er jo også noget der hedder følelser, jalousi m.v.  Der har faktisk være noget skriveri på EG, hvor man kunne fornemme, at nogle GP´er  faktisk forventer at deres kæreste er monogam.  Hvis begge parter trives med det, er det vel ok. Omvendt kan jeg godt se, at hvis ikke, så vil det give en helvedes masse problemer og udfordringer 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 11 minutter siden:

OG JEG ER EN AF DEM. DESVÆRRE:ph34r:

Men det har jeg heldigvis fundet en løsning på ;)

Og hvis der er børn involveret, er det ikke så nemt bare at skride fra det hele, sådan har jeg det i hvert fald;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det ville være virkeligt sært hvis ens kæreste/mand/What ever besøgte en man kender. Så bliver det lige pludseligt meget personligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 40 minutter siden:

Det ville være virkeligt sært hvis ens kæreste/mand/What ever besøgte en man kender. Så bliver det lige pludseligt meget personligt. 

Og hvis hendes mand besøger dig, så har i en lille privat swinger klub hvor pengene futter frem og tilbage :rolleyes:

Hvilket giver mig anledning til en sand historie. 

To ægtepar jeg kender, med børn i samme klasse og boende på samme vej, var utro med hinandes ægtefælle, uden at nogen af dem havde kendskab til ægtefællens sidespring. De fandt dog alle hurtigt ud af det. Som de praktiske menensker de er byttede de simpelthen ægtefælle og nogle af dem bopæl. 

Nå det var et sidespring, men dem er der jo så mange af i denne verden :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maxi90
Slemme Line skrev, for 2 timer siden:

OG JEG ER EN AF DEM. DESVÆRRE:ph34r:

Men det har jeg heldigvis fundet en løsning på ;)

For nogle uger siden, var der en bestemt butler, som efterspurgte en gp, han kunne give noget omsorg/kærlighed til. Det kunne jo være en mulighed :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Det ville være virkeligt sært hvis ens kæreste/mand/What ever besøgte en man kender. Så bliver det lige pludseligt meget personligt. 

Det ville jeg også synes.  Samme situation kan jo også opstå, hvis man som mand kender andre mænd på EG.  Hvis jeg skulle havde i et forhold til en GP, ville jeg nok også forslå, at vi holder pølserne fra dem vi hver især kender.  Og..... mon ikke de fleste strikker lidt forskellige regler sammen, uagtet om man er GP med kæreste eller folk  uden tilknytning til branchen lever i åbne forhold

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Aarhuselsker skrev, for 3 timer siden:

Og hvis hendes mand besøger dig, så har i en lille privat swinger klub hvor pengene futter frem og tilbage :rolleyes:

Hvilket giver mig anledning til en sand historie. 

To ægtepar jeg kender, med børn i samme klasse og boende på samme vej, var utro med hinandes ægtefælle, uden at nogen af dem havde kendskab til ægtefællens sidespring. De fandt dog alle hurtigt ud af det. Som de praktiske menensker de er byttede de simpelthen ægtefælle og nogle af dem bopæl. 

Nå det var et sidespring, men dem er der jo så mange af i denne verden :wub:

Hahaha Sådan et arrangement er også sket i min vennekreds :-) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 5 timer siden:

Og hvis hendes mand besøger dig, så har i en lille privat swinger klub hvor pengene futter frem og tilbage :rolleyes:

Hvilket giver mig anledning til en sand historie. 

To ægtepar jeg kender, med børn i samme klasse og boende på samme vej, var utro med hinandes ægtefælle, uden at nogen af dem havde kendskab til ægtefællens sidespring. De fandt dog alle hurtigt ud af det. Som de praktiske menensker de er byttede de simpelthen ægtefælle og nogle af dem bopæl. 

Nå det var et sidespring, men dem er der jo så mange af i denne verden :wub:

Skide nysgerrig er jeg:ph34r:;

Sås de privat også, både før og efter "rokaden"?

og samme spørgmål til dig @Trinetease?  :D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gløden skrev, for 4 minutter siden:

Skide nysgerrig er jeg:ph34r:;

Sås de privat også, både før og efter "rokaden"?

og samme spørgmål til dig @Trinetease?  :D:D

Ja, ja. Det foregik helt stille og roligt. De bor jo kun nogle få huse fra hinanden, og har børn sammen, som i var kammerater, både i skolen og på vejen. Tror dog ikke de lavede nogle sjove konstellationer efterfølgende :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 6 minutter siden:

Ja, ja. Det foregik helt stille og roligt. De bor jo kun nogle få huse fra hinanden, og har børn sammen, som i var kammerater, både i skolen og på vejen. Tror dog ikke de lavede nogle sjove konstellationer efterfølgende :mrgreen:

Sådan en historie har jeg også hørt herfra det lokale...måske det sker oftere end man lige tror ?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ratata skrev, for 1 minut siden:

 

Måske Trine, Aarhuselsker og holstebronx bor på samme vej...:mrgreen:

Ha, ha. Men så mangler der jo en kvinde for at det går op. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease
Gløden skrev, 1 time siden:

Skide nysgerrig er jeg:ph34r:;

Sås de privat også, både før og efter "rokaden"?

og samme spørgmål til dig @Trinetease?  :D:D

Ja det gør de - ses på alm vis altså. Jeg tror ikke de deler partnere på ‘juhu’ måden længere. Men de har da deltaget til stort bryllup i vennekredsen osv siden ‘fast partner bytte episoden’ :-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er også konen og kan fuldkommen tilslutte mig konen, jeg forstår ikke de mænd som vil sætte deres familie overstyr bare for et knald, tænk jer dog om er det virklig det værd. Hvis jeres konen opdager det og tilgiver, så kan jeg fortælle jer at det svigt i har fortaget aldrig bliver glemt. Det er et kæmpe svigt i laver overfor jeres familie. Det er ikke jeres utroskab som er det værste det er det at I lyver og bedrager. Tænk jer dog om, er det virkelig det værd?

Del dette indlæg


Link til indlæg
KONEN1 skrev, for 2 minutter siden:

Jeg er også konen og kan fuldkommen tilslutte mig konen, jeg forstår ikke de mænd som vil sætte deres familie overstyr bare for et knald, tænk jer dog om er det virklig det værd. Hvis jeres konen opdager det og tilgiver, så kan jeg fortælle jer at det svigt i har fortaget aldrig bliver glemt. Det er et kæmpe svigt i laver overfor jeres familie. Det er ikke jeres utroskab som er det værste det er det at I lyver og bedrager. Tænk jer dog om, er det virkelig det værd?

Eller kvinder der gør det samme. Utroskab kan være svært at håndtere, og eftersom dansker tydligvis er det mest utro folk i verden, så er der mange dansker der går omkring med dine  sorte tanker.

Del dette indlæg


Link til indlæg
KONEN1 skrev, for 9 minutter siden:

Jeg er også konen og kan fuldkommen tilslutte mig konen, jeg forstår ikke de mænd som vil sætte deres familie overstyr bare for et knald, tænk jer dog om er det virklig det værd. Hvis jeres konen opdager det og tilgiver, så kan jeg fortælle jer at det svigt i har fortaget aldrig bliver glemt. Det er et kæmpe svigt i laver overfor jeres familie. Det er ikke jeres utroskab som er det værste det er det at I lyver og bedrager. Tænk jer dog om, er det virkelig det værd?

I mit første ægteskab for maaaange år siden var det altså hende der valgte at sætte ægteskabet over styr for et knald. Og i hendes tilfælde var der tale om en fyr som hun havde følelser for og som hun så gentagne gange indtil hun blev "busted". 

Jeg havde næsten foretrukket at det bare havde været "et knald" med en prostitueret, uden at der havde været følelser involveret. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KONEN1 skrev, for 14 minutter siden:

Jeg er også konen og kan fuldkommen tilslutte mig konen, jeg forstår ikke de mænd som vil sætte deres familie overstyr bare for et knald, tænk jer dog om er det virklig det værd. Hvis jeres konen opdager det og tilgiver, så kan jeg fortælle jer at det svigt i har fortaget aldrig bliver glemt. Det er et kæmpe svigt i laver overfor jeres familie. Det er ikke jeres utroskab som er det værste det er det at I lyver og bedrager. Tænk jer dog om, er det virkelig det værd?

Nå så er der endnu en lille umoden dreng der ønsker lidt tid i rampelyset! 

Indtil videre går det jo også ret godt :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...