Hop til indhold
Tinah

Jeg er konen

Recommended Posts

Guest MC5tooge

Hvis du har været frisk på at prøve det meste med din mand, og hvis I ikke har haft an aftale at han måtte godt se andre, kan jeg godt forstå din vrede.

Tog dog noget tid at fortolke teksten rigtigt... man kommer langt med kommaer osv.
 

Redigeret af MC5tooge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, for 47 minutter siden:

Det var måske forkert skrevet at hade ludere, men i forbindelse med program i tv om hvor i ønsker respekt handler det om at respekt gerne kommer i forbindelse med at stå ved handlinger dette gør de færreste af jer i gemmer jer bag billeder der er fake og falske navne så derfor ingen respekt

Der er skam intet fake ved mig. Jeg ER Isabella. Jeg ER sexet og det ER mine billeder. Det er muligvis også mig der har knaldet din mand, hvem ved.. men jeg har aldrig lovet dig noget. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Tinah skrev, 1 time siden:

Det var måske forkert skrevet at hade ludere, men i forbindelse med program i tv om hvor i ønsker respekt handler det om at respekt gerne kommer i forbindelse med at stå ved handlinger dette gør de færreste af jer i gemmer jer bag billeder der er fake og falske navne så derfor ingen respekt

Gemmer os ?????

Må jeg spørge hvem du er ?

Jeg står skam ved mine handlinger (som jeg ikke præsterer alene vel at mærke)

Jeg har endnu ikke hørt om en gp der kan tvinge kunder i butikken. 

At din ægtefælle har forbudt sig mod de normer og sædvaner du lever efter er da beklageligt. 

Fra naturens side er vi styret af drifter. Mænd har som oftest større behov for at parre sig end kvinder har.

Jeg håber i kommer frem til en fornuftig løsning/beslutning. 

Om ik andet....så husk på at sex og følelser er IKKE det samme. 

Jeg har f.eks. tilbudt min mand fri leg med andre kvinder. 

Er det helt forkert ?

Redigeret af Slemme Line
Tilføjelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabella-sexy skrev, for 25 minutter siden:

Der er skam intet fake ved mig. Jeg ER Isabella. Jeg ER sexet og det ER mine billeder. Det er muligvis også mig der har knaldet din mand, hvem ved.. men jeg har aldrig lovet dig noget. 

Klar over du Intet har lovet mig. Men hvis vi lige mødtes over en kip kaffe og snakkede om du havde kneppet min mand var du så ærlig næppe vel.. hvis jeg kneppede en gift mand og hans kone spurgte ja så var jeg nok så ærligt et menneske at svare ja. Forskel på respekt og ikke respekt, var klar over det var løvens hule det her med fare for at bliver svinet til.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 4 minutter siden:

Gemmer os ?????

Må jeg spørge hvem du er ?

Det må du gerne vil du mødes til en krop kaffe

Del dette indlæg


Link til indlæg
People Pleaseren skrev, 1 time siden:

Hvis han var taget i et wellnesscenter og fået massage af en kvinde hvad havde du så sagt til det?

God tur til ham. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 47 minutter siden:

Har du overvejet hvad det faktum at du tjekker hans søgehistorik på Google siger om tillidsniveauet i jeres ægteskab?

Har du overvejet at når man har fælles pc osv det kunne være sket ved et tilfælde. Ville aldrig tjekke ham men når man tilfældigt falder over ting der så i en stor grad er blevet slettet hvad så skulle jeg bare lade som ingenting 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, for 7 minutter siden:

Klar over du Intet har lovet mig. Men hvis vi lige mødtes over en kip kaffe og snakkede om du havde kneppet min mand var du så ærlig næppe vel.. hvis jeg kneppede en gift mand og hans kone spurgte ja så var jeg nok så ærligt et menneske at svare ja. Forskel på respekt og ikke respekt, var klar over det var løvens hule det her med fare for at bliver svinet til.

Jeg har absolut intet at skamme mig over. Og jeg gemmer mig ingen vegne. 

Så sæt du bare kaffen over.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, for 7 minutter siden:

Har du overvejet at når man har fælles pc osv det kunne være sket ved et tilfælde. Ville aldrig tjekke ham men når man tilfældigt falder over ting der så i en stor grad er blevet slettet hvad så skulle jeg bare lade som ingenting 

Nej, det skulle du ikke. (Og må jeg sige at din mand er noget at en idiot at bruge jeres fælles PC til at "være utro").

Men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er fordi at han er gået til prostituerede at du er så gal eller om det er utroskaben? (eller begge dele).

For som det nævnes af flere i tråden, så kan man mene at det er mere utroskab at involvere sig følelsesmæssigt end "blot at kneppe en luder". 

Redigeret af Bear

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isabella-sexy skrev, for 1 minut siden:

Jeg har absolut intet at skamme mig over. Og jeg gemmer mig ingen vegne. 

Så sæt du bare kaffen over.

Det er aftale

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
LunaStaar skrev, 1 time siden:

Jeg forstår ærligt godt din frustration, men nu er det ikke fordi vi som gp’er blander os i om mændende der kommer her, har en kone derhjemme - jeg gør ikke i hvert fald! 

Jeg ser faktisk helst gifte mænd ;)

Og ofte har jeg da snakket om deres ægteskabelige forhold med dem ( altså efter de er blevet "afslappede") 

Vi Gp er altså ikke onde mennesker. Tænker de fleste af de "lyserøde" herinde kan nikke genkendende til, hvor ofte vi aggerer terapeuter.

Nogle mænd kæmper en brav kamp for at blive i ægteskabet i respekt og kærlighed til hustruen/familien. 

For mange er besøg hos gp'er sidste løsnings model.....

Blot tanker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slemme Line
Tinah skrev, for 15 minutter siden:

Det må du gerne vil du mødes til en krop kaffe

Jeg synes du bliver en smule for spydig her. 

I dette forum foretrækker vi en ordentlig tone. Vi debatterer som regel fornuftigt. 

Dit svar er sarkastisk og nedladende. Jeg ved ikke om du har bemærket det, men vi er faktisk flere der forsøger at komme med fornuftige input så din forståelse for "det andet Danmark" måske bliver lidt mere insigtsfuld.

Mvh Line.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest LunaStaar
Slemme Line skrev, for 13 minutter siden:

Jeg ser faktisk helst gifte mænd ;)

Og ofte har jeg da snakket om deres ægteskabelige forhold med dem ( altså efter de er blevet "afslappede") 

Vi Gp er altså ikke onde mennesker. Tænker de fleste af de "lyserøde" herinde kan nikke genkendende til, hvor ofte vi aggerer terapeuter.

Nogle mænd kæmper en brav kamp for at blive i ægteskabet i respekt og kærlighed til hustruen/familien. 

For mange er besøg hos gp'er sidste løsnings model.....

Blot tanker. 

Det er ikke fordi det ikke interessere mig om de er gift, jeg mener bare at jeg ikke spørger dem i døren, fordi det et eller andet sted ikke er relevant for mit og gæstens møde.. dermed ikke sagt at vi ikke snakker om det bag de lukkede døre samt mange andre spændende ting, for selvfølgelig gør vi det :D

jeg vil gerne hører om det, men jeg stiller mig ikke op og spørger inden Jeg lukker gæsten ind :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 13 minutter siden:

Jeg synes du bliver en smule for spydig her. 

I dette forum foretrækker vi en ordentlig tone. Vi debatterer som regel fornuftigt. 

Dit svar er sarkastisk og nedladende. Jeg ved ikke om du har bemærket det, men vi er faktisk flere der forsøger at komme med fornuftige input så din forståelse for "det andet Danmark" måske bliver lidt mere insigtsfuld.

Mvh Line.

Hvis du opfatter det som spydigt beklager jeg. Det var ikk meningen men en måde at anskuelig gøre at du og andre piger nok ikke står frem sådan lige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 20 minutter siden:

Jeg ser faktisk helst gifte mænd ;)

Og ofte har jeg da snakket om deres ægteskabelige forhold med dem ( altså efter de er blevet "afslappede") 

Vi Gp er altså ikke onde mennesker. Tænker de fleste af de "lyserøde" herinde kan nikke genkendende til, hvor ofte vi aggerer terapeuter.

Nogle mænd kæmper en brav kamp for at blive i ægteskabet i respekt og kærlighed til hustruen/familien. 

For mange er besøg hos gp'er sidste løsnings model.....

Blot tanker. 

Overvejer i så at nogle mænd måske heller ikke overfor jer er ærlige...

at der findes koner der ikke er sure og faktisk gider sex. Og gerne vil afprøve fantasier som vi måske selv går med.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, for 2 minutter siden:

Overvejer i så at nogle mænd måske heller ikke overfor jer er ærlige...

at der findes koner der ikke er sure og faktisk gider sex. Og gerne vil afprøve fantasier som vi måske selv går med.

 

Hvis I har et fint sexliv, så er det måske noget andet han har søgt hos een af os?

Del dette indlæg


Link til indlæg
malle1980 skrev, for 2 minutter siden:

Hvis I har et fint sexliv, så er det måske noget andet han har søgt hos een af os?

Vi har et fint sexliv privat liv osv. 

Så jeg aner ikke hvad jeg skulle gøre anderledes han bliver bekræftet jeg bliver bekræftet.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Slemme Line skrev, for 24 minutter siden:

Jeg synes du bliver en smule for spydig her. 

I dette forum foretrækker vi en ordentlig tone. Vi debatterer som regel fornuftigt. 

Dit svar er sarkastisk og nedladende. Jeg ved ikke om du har bemærket det, men vi er faktisk flere der forsøger at komme med fornuftige input så din forståelse for "det andet Danmark" måske bliver lidt mere insigtsfuld.

Mvh Line.

Kop kaffe skulle der atå

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, for 1 minut siden:

Overvejer i så at nogle mænd måske heller ikke overfor jer er ærlige...

at der findes koner der ikke er sure og faktisk gider sex. Og gerne vil afprøve fantasier som vi måske selv går med.

 

Det er ikke nødvendigvis fordi at konen ikke "slår til" på det seksuelle område.

Hvis man kigger helt evolutionært på det, så er naturen oftest sådan indrettet at hannerne skal forsøge at sprede deres gener (sæd) til så mange hunner så muligt, og hunnerne skal forsøge at finde den mest attråværdige han at få afkom med. 

Som vi så har valgt at indrette vores samfund, har vi indført en undertrykkelse af disse evolutionære instinkter, med det formål at blive monogame og ideelt set holde sig til en partner gennem hele livet. Det er der nok mange forklaringer på (religiøse, sociale, kulturelle osv..).

At mænd har et større behov for uforpligtende sex med skiftende partnere end kvinder kan sagtens bunde i disse instinkter, og forklare hvorfor der er betydeligt flere kvindelige prostituerede med mandlige kunder end mandlige prostituerede med kvindelige kunder.

Hvis din mand er gået til prostituerede og IKKE har valgt den billigere løsning at "score" en kollega, bekendt eller end kvinde ude i byen, kan sagtens skyldes at han vil have dækket sit behov for uforpligtende sex med skiftende partnere UDEN at risikere  at blive følelsesmæssigt involveret. De fleste mænd kan nemlig sagtens dyrke sex uden at have dybere følelser for sin sexpartner. 

At han i den ideelle verden ikke burde have gjort det bag din ryg kan vi ikke blive uenige om, men det er en ret svær (for ikke at sige umulig) samtale at tage med sin ægtefælle. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er selvfølgelig en træls situation, men prøv at tage en åben dialog med din mand, måske han vil være ærlig og fortælle dig hvad der har drevet ham til at besøge en GP. Måske kan det give ny dynamik i Jeres sexliv/ samliv.

Måske har du ikke tolket hans ønsker og signaler rigtigt.

Husk der er ikke noget her i verden der er sort eller hvidt, der er jo et kæmpe farvespekter ind i mellem.

Prøv også at kikke ind ad :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tinah skrev, for 9 minutter siden:

Vi har et fint sexliv privat liv osv. 

Så jeg aner ikke hvad jeg skulle gøre anderledes han bliver bekræftet jeg bliver bekræftet.

 

Det kan jo være at han besøger nogle af os piger af andre grunde, fordi der tilbydes noget han finder specielt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bear skrev, for 41 minutter siden:

Nej, det skulle du ikke. (Og må jeg sige at din mand er noget at en idiot at bruge jeres fælles PC til at "være utro").

Men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er fordi at han er gået til prostituerede at du er så gal eller om det er utroskaben? (eller begge dele).

For som det nævnes af flere i tråden, så kan man mene at det er mere utroskab at involvere sig følelsesmæssigt end "blot at kneppe en luder". 

Jeg kan ikke svare hvad jeg er så gal Over utroskab eller om det er luder..

hvis jeg var en snerpe så kunne jeg måske forstå det. Men det er jeg ikke hverken i sengen eller det daglige. Man kan rent faktisk gøre hvad man vil men frihed under ansvar.

Bear skrev, for 45 minutter siden:

Nej, det skulle du ikke. (Og må jeg sige at din mand er noget at en idiot at bruge jeres fælles PC til at "være utro").

Men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er fordi at han er gået til prostituerede at du er så gal eller om det er utroskaben? (eller begge dele).

For som det nævnes af flere i tråden, så kan man mene at det er mere utroskab at involvere sig følelsesmæssigt end "blot at kneppe en luder". 

jeg tror det er løgnen og alle de skjult ting så det lige meget hvilke del det var.

at

Bear skrev, for 44 minutter siden:

Nej, det skulle du ikke. (Og må jeg sige at din mand er noget at en idiot at bruge jeres fælles PC til at "være utro").

Men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er fordi at han er gået til prostituerede at du er så gal eller om det er utroskaben? (eller begge dele).

For som det nævnes af flere i tråden, så kan man mene at det er mere utroskab at involvere sig følelsesmæssigt end "blot at kneppe en luder". 

 

Bear skrev, for 42 minutter siden:

Nej, det skulle du ikke. (Og må jeg sige at din mand er noget at en idiot at bruge jeres fælles PC til at "være utro").

Men jeg kunne godt tænke mig at vide om det er fordi at han er gået til prostituerede at du er så gal eller om det er utroskaben? (eller begge dele).

For som det nævnes af flere i tråden, så kan man mene at det er mere utroskab at involvere sig følelsesmæssigt end "blot at kneppe en luder". 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
malle1980 skrev, for 1 minut siden:

Det kan jo være at han besøger nogle af os piger af andre grunde, fordi der tilbydes noget han finder specielt

Ja måske 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...