Hop til indhold
Hanshj

Professionel kropsmassage i Slagelse (tantra)

Recommended Posts

Hej

Er der nogle som har fået tantra massage her:

SLAGELSE PROFESSIONEL HELKROPSMASSAGE,

taotantramassage, lækre omgivelser. Luksusforkælelse   Badeforhold. Tidsbestilling:

  Tlf. 2742 5483

(Vestsjælland)

Klippet ind fra ekstrabladet.

Håber der er nogle som kan give en beskrivelse af stedet, pigen og ikke mindst behandlingen (afsluttes med svensk?)

På forhånd tak

Mvh hans

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kopieret fra Gimel

Emne : Gitte-professionel helkropsmassage Slagelse

Indsendt af : westh

Dato : 10-04-2012 07:45:44

I telefonen oplyser hun at hun giver Tao Tantra massage med Svensk afslutning.Er der nogen der ved om hun kan overtales til Dansk ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Har prøvet det nogle gange både på det

gamle sted og det nye som er på en gård ude på

landet

Hun er dygtig nok til rigtig massage men hendes

Tao tantra tjaa ,lidt kedeligt syntes jeg

Ligeledes med det svenske , hun ved hvad hun laver

men det var bedre for nogle år siden

Hun er vel 55-60 år gammel men sød og rar

Dansk tror jeg ikke,jeg spurgte for 3 år siden ,men måske

hvis du er mere yndig end mig :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh for h... Er det Gudindens paradis? Korpulent ældre dame med håret sat op i lærerinde knude, og beholder gamacherne på.

Nu kender jeg ikke gudindernes paradis, men jeg vil nu ikke kalde hende for korpulent og har heller aldrig set hende med en knold.

Min erfaring er at det er noget af den bedste massage der kan opdrives (en enkelt Thai eller to undtaget) og er enig i at det svanske var kedeligt. Er kun kommet der for massagens skyld de senere år.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu kender jeg ikke gudindernes paradis, men jeg vil nu ikke kalde hende for korpulent og har heller aldrig set hende med en knold.

Min erfaring er at det er noget af den bedste massage der kan opdrives (en enkelt Thai eller to undtaget) og er enig i at det svanske var kedeligt. Er kun kommet der for massagens skyld de senere år.

Denne http://www.gudindens-paradis.dk/

Det er et andet tlf nummer. Hun huserede i Vejle for et par år siden. Har en stor hund man bliver præsenteret for, og som trasker rundt om en medens hun masserer og taler i tlf samtidig.

Eller er det fruens massage?

http://www.dream-girl.dk/profil.aspx?id=9009

Del dette indlæg


Link til indlæg

Umiddelbart umuligt at sige om det har noget med Gudinernes paradis at gøre - der er jo ingen billeder. Men som tidligere skrevet, vil jeg absolut ikke betegne hende som korpulent - og heller ikke typen på en knold.

Jeg ved det ikke har noget med fruen at gøre - hendes yderst behagelige massage har jeg også prøvet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...