Hop til indhold
Elprebsi

Meena - Fredericia

Recommended Posts

Så blev det min tur til at besøge Meena i Fredericia. Jeg har tidligere besøgt stedet, og blev mindet om den meget lidt diskrete indgang. Heldigvis kom jeg uden for butikkernes åbningstid og mørket var så småt ved at falde på, så det gik. Jeg vil dog ikke anbefale at besøge stedet i højt solskin i åbningstidnerne, hvis man kender folk i området. 

Det negative af vejen... 

Jeg bookede og lod skæbnen råde om det blev Anna eller Meena. Det blev så Meena der tog imod mig. Jeg spurgte efter bad og efter badet blev vi enige om en times fuld pakke. Jeg måtte af med 1.200, så det synes jeg var fair. 

Jeg vil give andre anmeldere ret i, at Meenas massage ikke er prof., men jeg nyder nu stadig en kærlig kvindehånd og jeg synes der blev pirret fint undervejs. Om på ryggen og Meena smed nu tøjet. Jeg synes hun er utrolig smuk. Hun har den dejlige kulør, naturlige faste bryster og en god røv. Jeg fik i en 69'er konstateret at Meena kan sutte efter alle kunstens regler og hendes fisse smager dejligt og bliver hurtig våd. 

Jeg var lidt tid om at blive helt stiv trods en pille, men mit besøg var egentlig heller ikke planlagt, så havde klaret tingene selv dagen før. Da den var stiv, red Meena mig. Dejlig syn og en dejlig fisse. Jeg kunne mærke at omkring 1,5-2 måneder uden pigebesøg gjorde at jeg ville komme alt for hurtigt. Derfor igen blowjob, som gik over i handjob til udløsning. Selvom jeg egentlig helst ville have kommet direkte i munden, var det et fantastisk handjob, så det var fint med mig. 

Efter dette, troede jeg det var tid til at komme afsted, men Meena spurgte om jeg virkelig ikke ville have de sidste 10 min. massage med, og det ville jeg da. Dejlig blid ansigts og nakkemassage, mens Meena stadig var i det smukkeste eva-kostume. Herefter tid til bad og afgang. Jeg forstod på Meena at hun bliver november med, så jeg satser på at nå et besøg til - denne gang lidt mere planlagt, så jeg er mere i stødet. 

Alt i alt en god oplevelse, men kom for sexen - ikke massagen (hvis det er hård massage man ønsker).

Link: https://annoncelight.dk/showad/228712 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...