Hop til indhold

Recommended Posts

Hendes massage er OK, men hun har rimelig travlt med at komme til den virkelige årsag - til i hvert fald mit besøg.

Massage på bagsiden af kroppen, men ingen body to body af forsiden.

Men.....men....men..hendes blow er til 13! Intet mindre.
Hun kan tage den helt til roden og megafransk er OK. Jeg lærte et lettere FF af Amy fra Koldingvej i sin tid, hvor pigen ligger på ryggen med hovedet ud over kanten af briksen. Mig i et stående BJ og afsluttende ud over ansigtet. Intet mindre end fantastisk.

Hun er slank og vel midt i tyverne. Har et lille ar lodret på maven. Men en rigtig sød pige med et begrænset engelsk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så blev det min tur til at besøge Ice. Det var hundekoldt udenfor, men hun gav mig da godt nok ret hurtigt varmen.

Hun er en lækker mås, dejlige store og bløde bryster, vildt godt blow job og fik da også lige prøvet den hvor hun ligger på ryggen med hovedet ud over briksen, så pikken kunne komme dybt. Hun er nu nr 1 på listen over blow job. Virkelig rar at være sammen med. Desværre ville lillemanden ikke være med. Men trods det så nød jeg tiden med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ginne skrev, for 10 timer siden:

Så blev det min tur til at besøge Ice. Det var hundekoldt udenfor, men hun gav mig da godt nok ret hurtigt varmen.

Hun er en lækker mås, dejlige store og bløde bryster, vildt godt blow job og fik da også lige prøvet den hvor hun ligger på ryggen med hovedet ud over briksen, så pikken kunne komme dybt. Hun er nu nr 1 på listen over blow job. Virkelig rar at være sammen med. Desværre ville lillemanden ikke være med. Men trods det så nød jeg tiden med hende.

Det blowjob i nævner, hvordan aftaler jeg det med hende og kan hun få luft? Lyder vildt kinky

Mvh

A

Del dette indlæg


Link til indlæg

Efter at have besøgt Ice er jeg næsten sikker på hun er det bedste bud på en rigtig god og hård massage, hun fik løsnet min nakke / skuldre som var helt hårde som sten.

Hvad angår sex havde vi en rigtig hyggelig stund og kan kun tilslutte mig hun er god til blow. 

Der er mange steder i Vejle pt. men kvaliteten er meget svingene ( kvaliteten er vel nærmest lav ) men her følte jeg for første gang i lang tid at jeg havde fået noget for pengene.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...