Hop til indhold

Nikita Odense

Featured Replies

Skrevet

Hej herinde

Er der nogen af jer der har besøgt Nikita? Hun ser da dejlig sprød ud, men næsten for dejlig til at være sand?? http://massage.side6.dk/supersexy

Jeg ville blive glad for at vide, hvis i har besøgt denne skønhed, om billederne passer?

Skrevet

Glamour, så man er nød til at have solbriller på - tror ikke der er mange der gider undersøg det, så derfor intet svar. En god ting ved det er, at de gør det så overbevisende, at man ikke behøver den store studenterhue for at se det er lywn' fra ende til anden :lol:

Skrevet

Hej Jeg har ikke prøvet hende men jeg har været samme sted hos en pige som hedder Sofia og hendes billeder passer se evt under anmeldelser fyn og sofia odense :)

Skrevet

Billederne passer.

Jeg besøgte hende i Maj, hun havde et særdeles flot ansigt, og en dejligt krop, men, synes hendes bryster var 'mærkede' af at have gennemgået plastikkirugi.

Jeg havde bestilt en omkring 69, men hun var ikke meget for at selv tage imod, og havde mange restriktioner. Og så følte jeg at jeg blev skubbet igennem at nå til klimax hurtigt.

Jeg vil helt klart prøve hende endnu en gang når tid er.

Skrevet
  • Author

Tak for svarene, jeg vil lige få aflagt den smukke et besøg når jeg er helt rask ovenpå en gang influenza. Og selvfølgelig lige skrive lidt herinde bagefter :)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.