Hop til indhold
stemplet

På besøg hos Alma og Astrid

Recommended Posts

Jeg havde kigget på de to pigers annoncer gennem et par måneder, samt læst anmeldelserne herinde, og et besøg blev uundgåeligt.

Jeg tænder på det mørke univers, og havde inspireret af div. videoer en fantasi om at blive ydmyget og ”voldtaget” som en tøs af de to piger, med afstraffelse hvis jeg ikke performede godt nok.

Har aldrig prøvet noget som dette før, hverken hos de to, eller andre steder. Jeg fik kontaktet dem, og havde en fin korrespondance hvor vi fik aftalt de forskellige detaljer.

Da jeg møder op bliver jeg positivt overrasket, jeg havde forestillet mig to meget kraftige piger almindelig af udseende, men der tog jeg fejl, ja de er buttede men i en erotisk udgave, og de kom smilende og snakkende ud og åbnede døren. Jeg er en fyr midt i fyrrerne og for mig var det dælme et par smukke piger der tog imod. Jeg blev en kende genert da de udspurgte mig om mine fantasier, grænser osv. men det tog de med et lettere drillende smil, ja jeg var godt tændt med det samme. Selvom jeg fik en ret hård behandling af de to, og en hel del nedgørende og ydmygende bemærkninger undervejs, var de betænksomme og det var tydelig at de tog hensyn til at det var min første gang.

Når man efter sin afslutning, kigger op på Astrid der står med et strengt ansigt, og et glimt i øjet, mens hun fortæller man ikke er helt færdig med at gøre rent efter sig. Kan man så undgå at få sig et lille ”crush”? Jeg kunne ikke i hvert fald. J

Jeg kan varmt anbefale dem, og glæder mig til mit næste besøg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...