Hop til indhold
8000Flemming

Karins Home - Rotterdam

Recommended Posts

Havde et møde i Rotterdam. Havde egentlig ikke tænkt mig at være aktiv. Men fra hotellet var der mindre end 300 m til Karins Home.

Så da der blev en pause i dagens program måtte jeg lige forbi. Man bliver vist ind til venstre og sidder i en lænestol mens de ledige piger bliver præsenteret. Der var kun en ledig Claudia.

Så sådan blev det og jeg betalte de 130€. Jeg måtte så vente i 10 min indtil et værelse og i den tid begyndte mine alarmklokker at ringe. Claudia blev siddende i sofaen mens jeg kunne sidde alene i baren. Sexen blev lige så fraværende.

Men som man siger op på hesten igen. Om aftenen var jeg lige forbi igen. Der var nu tre ledige piger. Claudia var en af dem, men jeg besluttede mig for Stella (der er ingen foto på hjemmesiden.) Hun var fra Holland hvor Claudia var fra Rumænien.  Stella er mere fyldig og maven hænger lidt. Men der var helt anderledes grin og højt humør.

"Vil du have blow uden kondom?" jo tak. Ja så koster det 50€ ekstra. Det er nogen gange svært at forhandle med en kvinde, når hun holder Lillebror i hånden. Men så kom vi til at grine mere, for Stella ville gerne lige have ham kigget ekstra igennem. Om han så normal ud og ikke havde noget. Ikke at jeg tvivler på hendes evner, men lyset blev tændt på fuldt blus mens inspektionen blev gennemført.

Sex i flere stillinger og velbehag til begge parter er vel beskrivende for hvad der derefter skete. Stella er ikke den høje slanke type men kan man håndtere en husmoderlig type, så får man rigtig dejlig og god sex.

F

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...