Hop til indhold
Guest Snuskepigen

Gloryhole med snuske pigen?

Recommended Posts

Guest Snuskepigen

Halløj alle i frække fyre og mænd:wub: kunne i have interesse i at jeg lavede et setup hvor jeg sad bag et hjemme lavet stativ hvor mine store bryster og sutteglade mund er til afbenyttelse? Hvilken tid på dagen skal det være? 400 kr for 15 min med blow og du sprøjter på brysterne? 500 hvis du vil aflevere i munden?  Knus snuske:P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville jeg MEGET gerne prøve. Har en KÆMPE ladning klar til dig Snuskepigen :)

Vil MEGET gerne betale 500 for at komme i munden på dig :) <3 Men er du frisk på at sluge også ? og hvad ville DET så koste ?

 

Redigeret af Bigload

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest lurepikken
Snuskepigen skrev, for 2 timer siden:

Halløj alle i frække fyre og mænd:wub: kunne i have interesse i at jeg lavede et setup hvor jeg sad bag et hjemme lavet stativ hvor mine store bryster og sutteglade mund er til afbenyttelse? Hvilken tid på dagen skal det være? 400 kr for 15 min med blow og du sprøjter på brysterne? 500 hvis du vil aflevere i munden?  Knus snuske:P

Meget gerne.....Var der evt mulighed for det kunne blive i en weekend tror du??

Jeg er SÅ MEGET PÅ.....;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Weekender bliver sværere og få til at lykkedes, havde forestillet mig fredag formiddag og senest til kl 14.. sluger gerne ja:P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Snuskepigen

Er der evt en der kan hjælpe med setuppet? Måske jeg var så heldig der var en der havde stedet:wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...