Hop til indhold

Recommended Posts

Godaften! :)

Anmeldelsen er mere en opfrisker af at vi lige skal passe på de her 2 mens de er her, der er flere anmeldelser af disse 2, og kan kun bekræfte de andre! 

 

Var et smut forbi de to dejlige søstre i dag for lidt sjov og spas i en halvtimes tid. 

 

Havde surfet lidt rundt på ero og eg efter en lidt uheldig episode i går, og ville derfor gerne være sikker på en god oplevelse. 

Faldt over deres annonce og deres anmeldser og tænkte 1000 kr for 30 minutter med to, det virkede for godt til at være sandt, meeeeeen den var go' nok som de andre også anmelder. 

Selve akten var meget sjov, god og en masse fyrværkeri fra min side. 

Stedet: meget diskret i ydre Frederiksberg og nemt at komme til i bil og med en masse parkerings muligheder både helt til døren og lidt længere væk. og folk ser dig ikke komme og gå. 

Pigerne: 9.5/10 - hvorfor de får 9.5 er fordi Viven er sat til en 9/10 og Bianca som er storesøsteren for en 10/10. 

Hvorfor jeg vælger at vurdere dem sådan er fordi jeg personligt er til lidt curvy piger, eller piger med former og det havde Bianca og, kan lige love for hendes billeder er passende og hun ser drøn godt ud! 

Lillesøsteren Viven er også en fræk petit sag, men da jeg personligt mere er til de lidt curvy er min vurdering faldet således - er man på udkig efter en petit sag, der ved hvordan hun skal sutte og betjene dig, så kan hun varmt anbefales! 

Viven: er en petit sag, med en go struttende røv og gode faste bryster, hun er helt fast de helt rigtige steder og er ikke bange for man tag fat. 

Biancaer også hende på billederne, god fast røv, curvy det helt rigtige steder og et perfekt bryst parti til en omgang svensk. 

Sexen: De startede ud med lidt kys, og kæl og så begyndte Bianca med SF, og det gjorde hun til UG! de skiftede lidt frem og tilbage mellem søstrene og det var piv frækt! 

Der blev skiftet med SF og mens den ene gjorde det kyssede og sat den anden på ansigtet så man lige fik en ordenlig omgang 69 til sidst. 
Selve sexen, var top, først red Bianca, mens jeg blev holdt beskæftiget af Viven, dernæst omvendt. 

Sex'en var med gummi, men der blev ikke skiftet gummi da jeg skiftet fra den ene til den anden. 
Det blev til lidt missionær mens jeg kyssede og blev nusset af den anden vildt frækt og god oplevelse. 

Afsluttede hurtigere end forventet, men så var der tid til lidt snik snak, lidt mere SF og massage. Muligheden for en omgang mere var der, men makkeren var sku' træt.  

havde bestilt 30 minutter, var der i 40, tiden gik hurtigt, meget søde og kan kommunikere på engelsk. 

De er her i 2 uger endnu, og kommer først igen slutning af November, så pas på dem og nydt dem! De er alle pengene værd, de sagde jeg skulle komme igen og det tror jeg skam jeg gør. 

Ikke hverdag man finder en duo til 1000 kr. 

Jeg kan desværre ikke oplyse præcise adresse, det må folk selv spørger dem efter. 

 

og i forhold til om der er noget de vil og ikke vil, er det ikke noget jeg fik spurgt indtil da de var friske på de ting jeg ville. 

 

forsat go' lørdag og go weekend! :) 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min oplevelse af dem var ikke så god, som vores kære anmelder. Måske var det et spørgsmål om kemi. Måske havde jeg for høje forventninger. 

Jeg ankom ren og høflig til tiden. Ingen kys, et mekanisk og alt for hurtigt (ihærdigt, om man vil) øko-blow fra 'den lille' af dem. Et lidt forsigtigt, men meget kort blow fra 'den store' og jeg var stadig ikke klar. 

De ligger sig på ryggen ved siden af hinanden og spørger mig, om jeg vil komme på 'den store's 'tits'...

Nå, det korte af det lange: Jeg spurgte dem, om de kunne vende sig om og strutte numserne tæt sammen hen imod mig. Så skulle jeg nok selv spille den af ud over dem. Og dét var faktisk højdepunktet.

Pigerne er søde nok. Om alle billederne og udsagn om alder og slægt er ægte, ved jeg ikke. (Det er vel ofte begrænset, hvad man får for 1000 kr for 30 min. med superfransk og sex med 2 kvinder)

De havde begge mere mave, end jeg havde forventet og jeg blev hverken tilbudt bad eller noget at drikke. Det er dog ikke kun derfor, at jeg ikke kommer igen.

 

Cumalot

Redigeret af Cumalot

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og så alligevel syntes jeg det ok. Hvis han fik dem til at stritte med røven mod ham ved siden af hinanden, og jeg tænker at han vel kunne ha valgt at stikke den ind i en af dem efter eget valg. Det er vel nok 1.000 kr værd.  

 

Men hov, de har jo også 15 minutter for 600, det kunne jeg da godt finde på. Den det tanke om at have to fisser ved siden af hinanden, som man frit kan vælge mellem, det lyder da som en ok oplevelse. Men hvis de ikke har indlevelsesevne så skal man jl selvfølgelig kunne abstrahere fra det, og bare tage hvad man vil have. 

Redigeret af Jogge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Jogge skrev, 1 time siden:

Men hvis de ikke har indlevelsesevne så skal man jl selvfølgelig kunne abstrahere fra det, og bare tage hvad man vil have

Det er der den ægte stodder han får value for money. Ind med svinet og så er han sådan set ligeglad hvad hun får ud af det. :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er givetvis ikke lige min type, lidt for vestegn... Men damn de har nogle sprøde kroppe :wub:
 

Sweex skrev, 1 time siden:

Det er der den ægte stodder han får value for money. Ind med svinet og så er han sådan set ligeglad hvad hun får ud af det. :ph34r:

Haha - ja hvis de ik' er indlevende og bare skal igennem det.. Så ser jeg intet galt i at ta' for sig, og få hvad man selv er kommet efter :)
 

 


...og evt. godtfolk med en pind i gaskammeret kan godt falde til ro - man kan godt 'tage for sig' og stadig være høflig og behagelig.. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Altså jeg havde en meget god kemi med dem, og oplevede ikke noget mekanisk el lign hos dem. 

fik et godt blow og de ville både på ryggen, i doggy og ride for midt vedkommende. 


@warmgun jeg har været passiv på forumet i flere år, men begyndte først at anmelde 2 år tilbage, men anmelder ikke alle jeg besøger. 
Jeg kan bekræfte så meget jeg har ikke fået noget for at anmelde dem, og har både lavet positive og negative anmeldelser på sitet. 

Men den anmeldelse jeg har lavet er også lavet af andre som har oplevet det samme. 

måske en dårlig dag cum var forbi? hvem ved. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dugfrisk tråd af Vivienne (den enes nye navn) kan findes her. Interessant læsning.

Pudsigt at når man begynder at borre lidt i noget så dukker der altid nyt op og det positive er pludselig til at overse.....

 

Redigeret af DK fyr 34

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte de to søstre i denne uge og det var bestemt ikke nogen succes. Har været hos dem for længe siden hvor det var fint men denne gang var service og attitude rigtig dårlig. Havde aftalt en tur med Vivienne hvor søsteren skulle kigge på. Da jeg dukkede op var det så ikke muligt alligevel. Jeg måtte så tage dem begge to til en lille merpris og det kunne da også have været frækt, men når de efter 8min af en 15min session siger at tiden er gået og at jeg kan tale med “chefen” (som ikke findes) så ødelægger det ligesom stemningen. De sidste minutter går så med diskussion, dårlig energi og mislykket forsøg på at afslutte. Nederen.

Skriver til dem bagefter og de siger undskyld de havde en dårlig dag. Fair nok. Jeg skriver at sådan en service giver dårlige anmeldelser og de tilbyder så at jeg kan få 100 kr retur men det kan jeg ikke bruge til så meget. De frygter tydeligvis at der skal komme en dårlig anmeldelse, så de tilbyder at jeg kan komme igen til en gratis session men da den skal arrangeres er det selvfølgelig umuligt at aftale en tid med dem og det bliver bare til sms’er frem og tilbage og endnu mere frustration. Tænker de bare ville trække tiden så denne anmeldelse først kommer nu da de skal til at hjem...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...