Hop til indhold
Mystra

Melinda i Odense et besøg værd

Recommended Posts

Lavede en aftale over SMS og kørte til Odense. Havde fået adressen via SMS og da jeg kom frem var døren lukket. Ringede til hende og hun åbnede døren i huset ved siden af. Så efter lidt hurlumhej kom jeg ind.

Blev mødt af den frækkeste ungpigekrop og smukke kvinde. Billederne stemmer overens. Sort og rødhåret i fræk kjole. Et syn for guder.

Vi havde aftalt over SMS: 30 min med kærestesex. Vi lå og kyssede og hun begyndte at sutte mig. Dejligt og intensivt. Herefter en skøn 69’er. Hun har faste stramme baller .... lækkert.

På med gummi og så kyssede jeg hende dybt og inderligt og mød så at slikke hendes fantastiske bryster, så brystvorterne strittede.

Stak den ind i varmen og hun bevægede underkroppen i vellyst. Afsluttede med doggystyle, og nød hendes bevægelser i takt med min underkrop. Det eneste jeg tænke på var “Gud hvor er hun fræk og sexet”. 

Efter en fræk afslutning forlod jeg glad hende. Vender gerne tilbage. Hun er med på meget, og holder alle aftaler og sikke en sexet krop.

Aftalt 30 m kærestesex m superfransk for 900 kr.

Hun er et besøg værd. Smuk, sexet og breathtaking i sengen”

 

 

 

 

Redigeret af Rooster
Billede fjernet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun give MYSTRA 100% ret, hun er bare vidunderlig- havde fornøjelsen af hende i en time , til en "rund" tusse. Jeg akl helt klart til Odense inden hun smutter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har lige besøgt dejlige Melinda, og vil gerne anbefale hende.
Melinda er pigen du ser på hendes billeder.
Billederne er nye og ikke pyntet. Hun er bare en flot pige, som gerne vil gøre sit bedste for at man får en god oplevelse.
Stedet er pænt og rent, og du kan få bad før og efter.
Jeg var så ivrig efter at komme i gang at jeg helt glemte at betale, så Melinda nævnte det på en sød og venlig måde. 
Det er 3. gang jeg besøger Melinda, men jeg kommer gerne igen.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på besøg ved Melinda i går aftes, lavede en aftale over SMS og det forløb som det skulle.

Jeg har længe overvejet om jeg skulle aflægge hende et besøg, selvfølge tændt af billederne på annoncelight. jeg ankom og blev lukket ind, og billederne lyver ikke hun er virklig smuk og en gude skøn krop. Jeg valgt 30 minutter med anal, vi finder sengen sammen og hun starter med et blow som hun er virklig god til, hun tager den til roden flere gange, lækkert. der efter er det min tur til at smage på hende. Det hele stille og roligt og hun lyder til at nyde det, derefter på med gummi og så missionær med dejlige dybe kys. så blev tid til anal, hun bad om at jeg startede forsigtig, vi blev i missionær hvor hun løftede benene god op, stille og rolige gled jeg ind, dejligt frækt, til sidst kunne jeg da heller ikke mere og kommer mens jeg var i hendes dejlig røv. Jeg fik ikke spurt hvor længe hun er her endnu, men hvis jeg kan nå det, skal hun da besøges igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan desværre ikke genkende beskrivelsen.

Var forbi den anden dag, spurgte om jeg kunne få et bad inden, det kunne jeg godt, men hun havde intet håndklæde... :/

Nå men igang på i sengen, ligegyldigt blow, på med kondomet og hende op og ride. Gjorde hun fornuftigt, lidt falske støn.

hun ser i min optik lidt “slidt” ud og gentager nok ikke besøget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var forbi Melinda idag, og hold da op en petit krop, endnu mere petit end på billeder.  Ville have 30 min. men hun kunne ikke give tilbage på kr. 1000.- så måtte bestille 60 min. 

For anden gang i denne uge var det i dont like til flere ting. Først til at røre hendes brystvorter, så i dont like til at blive slikket. 

Hun startede med et kort blow inden hun ville give mig kondom på, og det måtte jeg jo gå med til når jeg ikke måtte slikke hende. Kneppede i lidt forskellige stillinger inden jeg kom. Efter sex var hun såmænd meget sød, lå og kælede og kyssede, men hold op hun var træt, hun gabte hele tiden. 

Da vi skulle i gang med 2 omgang, kunne jeg ikke engang blive hård, da det tændte mig vildt af, at hun gabte hele tiden. Så efter et kort blow, afbrød jeg og tog mit tøj på. 

Troede ellers hun var sikker at prøve, da jeg havde læst en del positive anmeldelser. 

Efter 2 lidt kedelige besøg i denne uge, må mit næste besøg være enten ved Bee i Fredericia eller Dana i Århus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Mr1time skrev, for 1 time siden:

Var forbi Melinda idag, og hold da op en petit krop, endnu mere petit end på billeder.  Ville have 30 min. men hun kunne ikke give tilbage på kr. 1000.- så måtte bestille 60 min. 

For anden gang i denne uge var det i dont like til flere ting. Først til at røre hendes brystvorter, så i dont like til at blive slikket. 

Hun startede med et kort blow inden hun ville give mig kondom på, og det måtte jeg jo gå med til når jeg ikke måtte slikke hende. Kneppede i lidt forskellige stillinger inden jeg kom. Efter sex var hun såmænd meget sød, lå og kælede og kyssede, men hold op hun var træt, hun gabte hele tiden. 

Da vi skulle i gang med 2 omgang, kunne jeg ikke engang blive hård, da det tændte mig vildt af, at hun gabte hele tiden. Så efter et kort blow, afbrød jeg og tog mit tøj på. 

Troede ellers hun var sikker at prøve, da jeg havde læst en del positive anmeldelser. 

Efter 2 lidt kedelige besøg i denne uge, må mit næste besøg være enten ved Bee i Fredericia eller Dana i Århus

Jeg besøgte hende i tirsdags, og kan kun nikke genkendende til din beskrivelse. Jeg betalte også for en time, men hun gabte hele tiden og lignede ikke en der havde særligt meget lyst til at være der. Så jeg tog mit tøj og gik efter ca. en halv time. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
ElJeffe skrev, for 2 timer siden:

Jeg besøgte hende i tirsdags, og kan kun nikke genkendende til din beskrivelse. Jeg betalte også for en time, men hun gabte hele tiden og lignede ikke en der havde særligt meget lyst til at være der. Så jeg tog mit tøj og gik efter ca. en halv time. 

Tjaaa det var så mere eller mindre samme oplevelse jeg havde af hende da jeg tidligere på året besøgte hende. Selvom hun ret faktisk virker som en rigtig sød og kærlig person kan det ikke helt kompensere for den manglende "friskhed". Men igen - kan de ikke levere varen så mange timer i træk i flere dage i træk burde de tage sig en fridag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så kan man kun endnu mere undre sig over at den nyoprettede lovprisendende bruger tilsyneladende fik lov at slikke og sutte hendes brystvorter. Når alle andre bliver mødt med et afvisende “Don’t like!” Ikke ligefrem pålideligt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg anmeldte hende for efterhånden lang tid siden. Jeg må have været heldig,  en super oplevelse 

keg besøger næsten aldrig udenlandske piger, foretrækker helt klart voksne danske milf:-) men kunne godt finde på, at lave en aftale med hende igen. Indlevelse og kys, godt nok tantekys men masser af dem

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...