Hop til indhold
Guest Aros

I de gode gamle dage

Recommended Posts

Guest Aros

I de gode gamle dage var alting bedre lyder det ofte.

Nej det var det ikke i de gode gamle dage, i den nutid var har nu, er mange ting bedre end i de gode gamle dage.

Men som køber af sex, har jeg været tvunget til ofte at spekulere over, hvilken retning markedet har taget.

Mit indlæg her tager primært udgangspunkt i mine oplevelser i det østjyske, og er blot mit syn på sagen. Når jeg taler om ubeskyttet sex, er det ikke for at tage en diskussion om dette, jeg dyrker det ikke selv, det er udelukkende for at konstatere hvilken retning markedet er gået.

For små 20 år siden var der mindst et dusin bordeller i Århus udelukkende med danske piger, der holdte åbent hver dag. Der var bordeller der havde de lidt mere modne kvinder, og der var en del bordeller, der havde de unge smukke danske piger.

Jeg kan svagt mindes, at jeg tror en halv times sex kostede i omegnen af 8-900 kr for små 20 år siden. Dengang var kys på munden undtagelsen, og fransk uden kunne man ikke få.

Dengang var der også mange thai-bordeller, og udvalget af pigerne, var som på de danske, noget for enhver smag.

Østpiger fandtes kan jeg huske, men de var få.

Som kunde kunne jeg altid finde en smuk ung dansk pige at hygge mig med. GFE ved jeg ikke som begreb forekom dengang, men det er min opfattelse, at begrebet ikke var så udbredt som i dag, og som jo blev bekræftet i, at de fleste danske piger på danske klinikker ikke kyssede.

Udviklingen er så stille og roligt gået i en anden retning. 

Udenlandske piger, primært østpiger kom mere og mere ind på markedet. 

De danske klinikker blev færre og færre. Thaibordellerne forsvandt stille og roligt, og i stedet opstod et hav af thai-massageklinikker, der på overfladen virker til at man kun kan få massage, men hvor det er mere reglen end undtagelsen, at det er thai-bordeller.

Udviklingen tog mere og mere fart, og i dag er der intet bordel i Århus med kun danske piger, og det er meget sjældent at nogle yngre danske piger er at træffe som GP.

Samtidig med er begrebet sugardating.dk fået vind i sejlene, og via denne måde, er det muligt at få sexuelle oplevelser med danske piger, dog kan vejen dertil være noget mere omstændelig end ved at besøge en GP.

Markedet nu, der er det mere reglen end undtagelsen, at der gives fransk uden. GFE og kys på munden fåes hos flertallet. På thaimassagestederne er der primært modne thaier. Der er et stort udvalg af østpigerne, servicen varierer voldsomt fra det helt negative til det helt positive. Prisen har ikke ændret sig voldsomt de sidste små 20 år.

Pigernes markedsføring er i højere og højere grad blev vildledende med groft manipulerede billeder eller ligefrem falske billeder. Det gælder både danske og østpiger, og der er heldigvis også pænt med undtagelser til dette.

Hvordan har det påvirket mig som kunde ?

Når jeg skal se efter annoncer på piger i Århus, synes jeg det er kaotisk. Masser af annoncer på alverdens piger, hvor flertallet sikkert har brugt groft manipulerede billeder eller falske billeder. Der er gengangere og enkelte piger, er her mere fast, men ellers er der en voldsom udskiftning af piger.

På thai-steder er det jo som regel modne thai-damer man møder.

Jeg skal navigere i et kaos, og være yderst selektiv. 

Mit mål er at være stamkunde hos nogle piger, når jeg finder en jeg synes om, holder jeg ved. Det har jeg gjort med KatiAarhus og Rita, da de var i byen, det har jeg gjort med LilleJulia, da hun var her.
Mit forbrug er faldet markant fra 2-3 besøg om måneden da det var til 1 besøg om måneden, det er ikke fordi jeg ikke vil besøge, men fordi jeg giver op på forhånd nogle gange. 

Jeg orker ikke lotto-kuponerne hos østpigerne, hvor det enten kan være helt dårligt eller helt fantastisk eller et sted midt i mellem.  Thai-bordellerne orker jeg næsten ikke. Der er dog et par thaier som jeg regelmæssigt besøger, men det er lidt med om de er ledige når jeg er i nabolaget og parat, det er ikke altid tilfældet naturligt nok. Men jeg orker ikke at besøge nye steder medmindre jeg har en yderst troværdig anbefaling at gå efter.

Jeg bruger til en vis grad anmeldelserne herinde og har også skrevet en 30-40 stykker gennem tiden herinde selv. Men også anmeldelserne begynder at blive underlige for mange gange, når jeg flere gange oplever, at anmelderen f.eks. er ligeså vildledende i hans beskrivelse af pigen som pigen selv er i hendes annonce, så begynder de at miste værdi. Jeg prøver at spotte de brugere jeg finder seriøse, og oplever er seriøse.

Jeg har prøvet sugardating.dk-strategien med et vist held og nogle gode oplevelser, men alligevel ikke nok til, at jeg ønskede at blive der i første omgang. Jeg synes det var omstændeligt, og for få yngre smukke piger var egentlig til det jeg søgte, nemlig kun uforpligtigende sex. Tit skulle aftalerne laves mange dage i forvejen, og det er ikke altid min tilværelse er så fleksibel heller.  Jeg udelukker ikke, at jeg gør forsøget igen.

Egentlig ville jeg gerne have udvalget og mulighederne som i de gode gamle dage. Det er ikke sikkert min pengepung ville synes om det, men hvis man ser bort fra det, så ville jeg i den grad synes om at have et sådan udvalg. Boede jeg i København, ville mine muligheder og udvalg være markant bedre, men det gør jeg jo ikke.

Jeg ved udmærket godt, at mulighederne i det østjydske aldrig bliver som i gamle dage, de gamle dage kommer aldrig igen, og jeg må som kunde jo så navigere i det kaos jeg oplever, når jeg ser efter piger i det østjydske. Jeg har ikke andet valg.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg savner midtagervej og hasselager. Suk suk

Herinde er det også svært at finde rundt, har dog ligesom dig et par anmeldere jeg følger fast.

Men det er sommetider op ad bakke i Aarhus.

For cirka 14 dage siden fik jeg her en mail fra en pige herinde med tilbud om sex til halv pris hvis jeg lavede et godt skriv om hende.Indrømmer jeg var smigret over budet, men kan nu i hendes tråd, læse at der er stor forskellighed om hvordan service har været hos hende.(jeg vil pt ikke give navn på pigen, da hun stadigvæk er i byen)Dette gør at det er endnu sværere at finde rundt herinde.

Thai i Aarhus er ved at blive pd. Det bryder jeg mig ikke om da den uforpligtende del udebliver. Det med at ligge sig på briksen og lade tingene udvikle sig nyder jeg.

Det er ikke en fast pige jeg søger da jeg nyder spændingen ved at finde en god oplevelse, men måske at det ender der når jeg er blevet træt af nitterne for dem er der flest af. 

Jeg kommer en del til Kbh for tiden og det er godt.

Venligst 8000

 

Redigeret af 8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg genkender flere af de ting, trådstarter opregner. Selvom jeg kun har frekventeret branchen i små ti år, har også jeg kunnet spore en forandringens vind.

Nok mest markant ved østpigernes indtog og pres på de danske piger. Men også væksten i thaiklinikker har været mærkbar – de er nærmest skudt op som paddehatte, og sidste forandringens skud på stammen er sukkerpigerne. For 3-4 år siden talte ingen om dem, i dag er de derimod voldsomt eksponeret.

Det eneste næsten uforanderlige er priserne: Jeg har nærmest oplevet dem som faldende.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
8000 skrev, for 10 minutter siden:

Jeg savner midtagervej og hasselager. Suk suk

Herinde er det også svært at finde rundt, har dog ligesom dig et par anmeldere jeg følger fast.

Men det er sommetider op ad bakke i Aarhus.

For cirka 14 dage siden fik jeg her en mail fra en pige herinde med tilbud om sex til halv pris hvis jeg lavede et godt skriv om hende.Indrømmer jeg var smigret over budet, men kan nu i hendes tråd, læse at der er stor forskellighed om hvordan service har været hos hende.(jeg vil pt ikke give navn på pigen, da hun stadigvæk er i byen)Dette gør at det er endnu sværere at finde rundt herinde.

Thai i Aarhus er ved at blive pd. Det bryder jeg mig ikke om da den uforpligtende del udebliver. Det med at ligge sig på briksen og lade tingene udvikle sig nyder jeg.

Det er ikke en fast pige jeg søger da jeg nyder spændingen ved at finde en god oplevelse, men måske at det ender der når jeg er blevet træt af nitterne for dem er der flest af. 

Jeg kommer en del til Kbh for tiden og det er godt.

Venligst 8000

 

Jeg skal lige spørge om noget, var midtagervej Brilliantpigerne?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Agetha
Aros skrev, 1 time siden:

 

Egentlig ville jeg gerne have udvalget og mulighederne som i de gode gamle dage. Det er ikke sikkert min pengepung ville synes om det, men hvis man ser bort fra det, så ville jeg i den grad synes om at have et sådan udvalg. Boede jeg i København, ville mine muligheder og udvalg være markant bedre, men det gør jeg jo ikke.

Jeg ved udmærket godt, at mulighederne i det østjydske aldrig bliver som i gamle dage, de gamle dage kommer aldrig igen, og jeg må som kunde jo så navigere i det kaos jeg oplever, når jeg ser efter piger i det østjydske. Jeg har ikke andet valg.
 

Nostalgi, det gemmer på tidligere skønne oplevelser og det inderste kommer bare frem faktisk som et kodesprog som er lageret i duft, sted og tid. Det er en blanding som du sidder med af inderste følelser og netop dit fokus på det tidligere vil vanskeliggøre nye møder som kan blive nostalgi om en rum tid. Du drømmer dig til København og boede du her ville du sidde i sikkert samme følelse som du oplever i det Jyske nu her. 

Det er typisk vi drømmer vores uindfriet forventninger væk og ser mulighederne så langt væk, at du ikke mærker dem tættere på. Jeg ved ikke hvad gammeldage er, og i mit hoved er det jyske det bedste alternativ til gamle dage. København er fyldt med blink og røde lys, fart over bevægelserne og boede du her ville du drømme om det Jyske.

Er det roen i de gamle dage, måske lidt dybere indlevelse fra pigen til kunden og måske større kærlighed til deres person og job end i dag? Jeg forstår det godt. Den indlevelse er rykket fra landet til storbyen, fra hovedstæder til kontinenter i takt med udviklingen. 

Det råt, men intet er umuligt og jeg ganske sikker på der findes en sød og fræk jysk pige med lidt muld under fødderne. Du skal bare den nutidige vej som nok kan bringe noget gammelt over sig. Lur mig om der ikke kommer et tidspunkt, hvor selv glædespiger søger tilbage til større beskyttelse overfor dem selv med gamle " regler " og hvor analsex er yt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger

De gode gamle dage, kommer aldrig mere tilbage. Nej. Gudskelov . Ja, det er rigtigt at der var flere bordeller, men det var til gengæld også den eneste måde man kunne købe sex på. Det var sælgers marked, ingen service, ingen tillægsydelser og det var hundedyrt. Dvs. nogenlunde samme pris som idag, men lønnen var langt lavere dengang. Jeg husker at en tur på bordel kunne sluge helt op til en trediedel af husholdningsbudgettet. Ingen billige thai massører, ingen billige østpiger, ingen p/d, ingen sb’er. Ingenting,  bortset fra danske damer på bordel. Det kan godt være det er mig der er blevet ældre, men jeg synes pigerne er yngre, smukkere, og langt mere servicemindede end før. Til gengæld er det langt mindre overskueligt , men jeg synes ikke risikoen for dårligere oplevelser er større i dag. Alt i alt er det langt bedre at være sexkunde idag, end i de “gode gamle dage”:)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er altid et godt tegn på, at man er blevet gammel, når man begynder at mindes de gode gamle dage ;)

Jeg har også huseret i den østjyske del af branchen en del år efterhånden, og husker ikke, at det var bedre tidligere.
Udbuddet er blevet langt mere varieret i dag. De etablerede bordeller længes jeg ikke synderligt efter. 

Jeg frekventerede flittigt rockerborgen på Midtagervej (Ja, brilliantpigerne).
Fint sted, hvor jeg havde de bedste oplevelser med en Litauisk pige :)
Havde dog dobbelt så mange ligegyldige med stedets mere faste gp'er som generelt var vanvittigt smukke og uendeligt kedelige :).

Derudover husker jeg MBC i Hasselager og Århusbabes (hed de det?) i Grønnegade.
Begge steder havde en glædesløs telefondame sat sig tungt på enhver løssluppenhed.

Af de mindre steder var der Lucernevej, Tåsingegade, Randersvej 5, Rosenvangs Allé, Engtoften, Trapkasgade. og et utal af mere eller mindre diskrete lejligheder spredt rundt i byen
Der var knap så meget supermarkedsstemning som de store steder, hvilket tiltalte mig. Af samme grund sætter jeg pris på den større grad af freelance-ånd, der findes i dag.
Jeg er godt klar over, at de rygmærkesmykkede knallertdrenge stadig sidder på en god del af branchen, men der er langt flere alternativer .. eller også er jeg blevet bedre til at finde dem :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jolly Roger skrev, for 53 minutter siden:

De gode gamle dage, kommer aldrig mere tilbage. Nej. Gudskelov . Ja, det er rigtigt at der var flere bordeller, men det var til gengæld også den eneste måde man kunne købe sex på. Det var sælgers marked, ingen service, ingen tillægsydelser og det var hundedyrt. Dvs. nogenlunde samme pris som idag, men lønnen var langt lavere dengang. Jeg husker at en tur på bordel kunne sluge helt op til en trediedel af husholdningsbudgettet. Ingen billige thai massører, ingen billige østpiger, ingen p/d, ingen sb’er. Ingenting,  bortset fra danske damer på bordel. Det kan godt være det er mig der er blevet ældre, men jeg synes pigerne er yngre, smukkere, og langt mere servicemindede end før. Til gengæld er det langt mindre overskueligt , men jeg synes ikke risikoen for dårligere oplevelser er større i dag. Alt i alt er det langt bedre at være sexkunde idag, end i de “gode gamle dage”:)

Ja er enig.

Der bedste ved det hele er, at danske piger har fået flere muligheder for alm job væk fra prostitution. Og især at klinikudlejningsalfonser med behov for at spille Big Boss (gennem div hysteriske Bordel Mutre) er blevet udkonkurrerede! :-) 

En dansk pige jeg kender har nu besøgt (på en dobbeltvagt 10-22)  en af de få tilbageblivende klinikker af den gamle skole på Sjælland. Og mage til formynderisk udbyttende åger skal man heldigvis nu lede længe efter! 

krav om dyr ligegyldig EB annonce kr 300 + husleje (700x2) kr 1.400 + krav om telefondame kr 800 = Udgift:  2.500 i minus fra start (læg gerne dertil kr 300 for t/r DSB) 

Der kom så 6 besøgende på en hel dag (og min bekendte er sgu en flot pige!): Indtægt: 4.200 kr.

Samler gevinst (ekskl. transport) kr 1.700 kr.

Eller i fordeling 40 % til pigen

60 % til alfonserne (inkl EB)

Så når østpiger har en 50/50 fordeling eller måske tilmed 60/40 er de økonomisk BEDRE stillede end danske klinikpiger (alt andet lige)!

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Jolly Roger
McQueen skrev, for 13 minutter siden:

Ja er enig.

Der bedste ved det hele er, at danske piger har fået flere muligheder for alm job væk fra prostitution. Og især at klinikudlejningsalfonser med behov for at spille Big Boss (gennem div hysteriske Bordel Mutre) er blevet udkonkurreret!

En dansk pige jeg kender har nu besøgt (på en dobbeltvagt 10-22)  en af de få tilbageblivende klinikker af den gamle skole på Sjælland. Og mage til formynderisk udbyttende åger:

krav om dyr ligegyldig EB annonce kr 300 + husleje (700x2) kr 1.400 + krav om telefondame kr 800 = Udgift:  2.500 i minus fra start (læg gerne dertil kr 300 for t/r DSB) 

Der kom så 6 besøgende på en hel dag (og min bekendte er sgu en flot pige!): Indtægt: 4.200 kr.

Samler gevinst (ekskl. transport) kr 1.700 kr.

Eller i fordeling 40 % til pigen

60 % til alfonserne (inkl EB)

Så når østpiger har en 50/50 fordeling eller måske tilmed 60/40 er de økonomisk BEDRE stillede end danske klinikpiger (alt andet lige)!

Præcist. Jeg har kendskab til en pige der arbejder p/d. i en middelstor provinsby. Hun tjener ikke nogen herregård, men nøjes med 2-3 kunder pr. vagt. Eneste udgift er husleje, hun annoncere sjældent og jeg tror ikke hun betaler skat, bestemmer selv det hele. Nu er udseende altid relativt, men jeg synes hun er en flot høj pige og der er ikke noget tidspres. Hun siger at hun ikke har arbejdet på klinik og aldrig kommer til det. Ikke så mærkeligt at de gamle bordeller lukker på stribe:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
snakie skrev, for 23 timer siden:

Jeg frekventerede flittigt rockerborgen på Midtagervej (Ja, brilliantpigerne).
Fint sted, hvor jeg havde de bedste oplevelser med en Litauisk pige :)
Havde dog dobbelt så mange ligegyldige med stedets mere faste gp'er som generelt var vanvittigt smukke og uendeligt kedelige :).

Jeg husker bl.a. LilleJulia og flere andre fra Brilliantpigerne som var særdeles servicemindede. Jeg mener også, at de fik ret god omtale på Venuslogen/Hedomax.

snakie skrev, for 23 timer siden:

Derudover husker jeg MBC i Hasselager og Århusbabes (hed de det?) i Grønnegade.
Begge steder havde en glædesløs telefondame sat sig tungt på enhver løssluppenhed.

Ikke hos mig, så er har vi forskellige oplevelser, eller vi kan være kommet med forskellige forventninger, krav og lyster også som en forklaring.

snakie skrev, for 23 timer siden:

 

Af de mindre steder var der Lucernevej, Tåsingegade, Randersvej 5, Rosenvangs Allé, Engtoften, Trapkasgade. og et utal af mere eller mindre diskrete lejligheder spredt rundt i byen
Der var knap så meget supermarkedsstemning som de store steder, hvilket tiltalte mig. Af samme grund sætter jeg pris på den større grad af freelance-ånd, der findes i dag.
Jeg er godt klar over, at de rygmærkesmykkede knallertdrenge stadig sidder på en god del af branchen, men der er langt flere alternativer .. eller også er jeg blevet bedre til at finde dem :)

Jeg nød også Rosenvangs Alle og Silkeborg 6X1 som havde samme ejer. Randersvej 5 ligeså. Frederiks Alle 5X. Osv.

Jeg er som sådan fuldkommen enig i, at den freelance-ånd, der er hos de privat-diskret danske piger er for det bedre i branhcen.

Men kigger man på annoncer i vores område, udgør deres annoncer vel maksimalt 5 % af de samlede annoncer, og så er det endda måske ret højt sat. Alternativt er det sugarbabes man skal ind på, som jeg også nævner.

Jeg er også enig med de andre i, at for danske privat diskret piger selv, og for os kunder, der kan besøge disse, er udviklingen blevet bedre.

Men antallet af danske piger er styrtdykket i branchen.

Privat diskret danske piger er ikke repræsentative for den typiske GP i branchen længere, så langt fra endda.

Jovist rockerne tjener nok mindre nu på branchen end tidligere, men ingen er vel så blåøjet, at en del østeuropæiske piger også har bagmænd der skal betales, og som når politiet afslører noget engang i mellem, så vidner de bagmænd ej heller til at være de bedste folk i verden.

Nu kan jeg læse her i tråden, at det hyldes, at der er kommet billige thaipiger og billige østpiger.

Jeg forstår godt, at hvis pengene er små, og et besøg åbenbart kan koste 1/3 af husholdningsbudgettet for nogen, at så betyder prisen en del.

Jeg er også sikker på, og glad for, at selvstændige østeuropæiske piger kan komme til Danmark og tjene en god skilling til dem selv.

Men jeg ved også, at der er flere aspekter i det end blot det. Jeg tænker mit,  når jeg ser annoncer på 18 årige piger, der tilbyder usikker sex til lav pris. Hvor meget freelance-ånd har vi her. Tilmed viser anmeldelserne af de purunge piger, at de ofte ikke kan snakke engelsk stort set, og i øvrigt ofte iflg. anmeldelserne ikke virker glade. Der er også noget der hedder traffic. Udviklingen her har også været stigende. Jeg skal ikke sætte procent på, men netop traffic har jo også været en konsekvens, af den udvikling vi har haft.

Jeg stiller mig lidt mere tvivlende overfor, hvorvidt pigerne har bedre arbejdsforhold nu end for 20 år siden i branchen generelt. Og her taler jeg ikke om det meget lille mindretal af danske privat diskret piger. Her tænker jeg på de forhold den typiske GP i branchen, som nu er en østpige, har kontra de forhold den typiske danske GP havde for 20 år siden.

Og min holdning er stadig, at udbuddet af danske piger er styrtdykket helt massivt, og det synes jeg faktisk er beklageligt.

Men jeg må jo acceptere, at mange mænd sikkert går efter prisen, og sådan er markedet.

Nogle vil synes det er dejligt med billige østpiger og billige thaipiger, det ser vi også her i tråden. Det må de jo gerne mene, og man kan sige, at de så også tilhører flertallet af mænd sikkert, siden udviklingen går i den retning. Jeg har så bare andre prioriteringer.

Var der større efterspørgsel efter eksempelvis danske piger, så ville der også være flere af dem, og også danske bordeller.

Men sådan er det ikke, og så vil jeg som "den gamle mand" jeg jo så er blevet nu altså stadig mene, at jeg længes tilbage til den tid, hvor jeg hver eneste dag, havde 2-3-4-5 unge smukke søde danske piger jeg kunne besøge i byen. Nu skal jeg være heldig hvis jeg kan finde en privat diskret annonce for en sådan dansk pige en gang eller to om måneden.

Jeg længes også tilbage til den tid, hvor man kunne være stamkunde hos en pige. Det er yderst svært at være det hos en østpige, der kun er her i kort tid. Det er lykkedes for mig at være stamkunder hos et par søde selvstændige dejlige smukke østpiger, og de kom regelmæssigt til byen dengang, så guldet findes, men det er svære at finde det. Men jo, jeg vil gerne være stamkunde, fordi jeg synes sexen bliver bedre jo bedre man kender hinanden, og fordi jeg synes det er "hyggeligt" at man kender den pige lidt som man besøger. Men også her er jeg jo en gammel mand, da jeg var yngre, havde jeg som mål at besøge en ny hele tiden. Alt skulle prøves med alle mulige piger. Ak ja :D

Jeg længes også tilbage til den tid, hvor man kaldte tingene for det de var. Et thaibordel var et thaibordel. Nu er det et massagested, hvor man først skal igennem noget oliepjaskeri som regel inden aftalen om sex laves. Jeg har dog med held forsøgt mig at sprøge til sex med det samme, og det var de med på, selvom jeg synes, jeg var en anelse "fræk" at gå ind et sted der tilbyder massage og spørge om sex, men det gik fint. Måske jeg skulle benytte den taktik noget mere, for det oliepjaskeri gider jeg snart ikke mere :D

Jeg har dog pt gang i på freelance-maner at få en fast aftale med en ung dansk tilsyneladende studerende, eller også er det salgssnak, men det er også ligemeget. Men i alle tilfælde så kunne det gå hen og ende med faste besøg privat diskret i hendes 1. vær og hvor pengene ryger lige ned i hendes pengepung - så vidt jeg ved. Det er ganske nyt, og vi har lavet aftale om et nyt gen-besøg, så måske det lykkedes, så vil den gamle mand her også nyde udviklingen i markedet lidt, for jo, der har også været en positiv udvikling. Det hele kom i stand via en annonce. Så jo måske det hele ender lykkeligt for den gamle her for en stund om ikke andet :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aros
8000 skrev, den 20/10/2018 at 21:54:

Jeg savner midtagervej og hasselager. Suk suk

Herinde er det også svært at finde rundt, har dog ligesom dig et par anmeldere jeg følger fast.

Men det er sommetider op ad bakke i Aarhus.

For cirka 14 dage siden fik jeg her en mail fra en pige herinde med tilbud om sex til halv pris hvis jeg lavede et godt skriv om hende.Indrømmer jeg var smigret over budet, men kan nu i hendes tråd, læse at der er stor forskellighed om hvordan service har været hos hende.(jeg vil pt ikke give navn på pigen, da hun stadigvæk er i byen)Dette gør at det er endnu sværere at finde rundt herinde.....

......Jeg kommer en del til Kbh for tiden og det er godt.

Venligst 8000

 

Jeg er helt enig i det jeg citerer her. Og ja boede jeg i Kbh ville jeg ikke brokke mig, men at flytte derover alene for det, og skifte arbejde, er nok overkill trods alt. :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange gode betragtninger i gør jer.

Hvad vil så være jeres top 5 punkter over ting der skal gøres for at gøre tingenes tilstand bedre for alle?

Hvordan mindsker man trafficking fx? http://www.renate-europe.net/,  http://www.humantrafficking.dk, https://redeninternational.dk/content/stoptrafficking

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aros skrev, den 22/10/2018 at 01:04:

Jeg er helt enig i det jeg citerer her. Og ja boede jeg i Kbh ville jeg ikke brokke mig, men at flytte derover alene for det, og skifte arbejde, er nok overkill trods alt. :D

 

Der er også mange fede jobs i Kbh :biggrin:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren
8000 skrev, for 4 timer siden:

Der er også mange fede jobs i Kbh :biggrin:

Ja og vi har S tog, som jyderne ofte siger til mig, og stoppede motorveje, masser af statslige arbejdspladser, høje ejendomspriser, og mange lækre danske GP og PD ere...og mange sugar babes...måske derfor København blev kåret dom en lykkelig by at bo i...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...