Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Lørdag d. 20. oktober besøgte jeg for første gang i mit liv en glædespige, Malua.

Jeg ankom temmelig nervøs, men hun fik mig meget hurtigt til at slappe af så jeg kunne nyde samværet med hende.

De godt 45 minutter jeg var hos hende fløj afsted som om det kun var 5 minutter. Jeg kan kun sige, det var skøn sex, men hvordan og hvorledes vil jeg nu holde for mig selv som et dejligt minde :-). Og dejligt var det.

Anmeldelserne herinde yder hende  ikke fuld retfærdighed, heller ikke min. Hun er et kvalitetsmenneske at være sammen med, og det er svært at sætte ord på. Det skal blot nydes og værdsættes.

Om jeg kommer igen? Ja, det tror jeg godt I kan regne med :-)
niels6663

Skrevet

Er det Maluacopenhagen.dk ?

Hvis ja, så velkommen i fanskaren. Jeg har selv haft en enkelt fantastisk oplevelse med denne skønne kvinde...og der kommer helt sikkert flere.

Venligst OT

Redigeret af Oldtimer
Lavet klikbart link

Skrevet

Helt enig! Derfor kunne jeg ikke skrive en anmeldelse.

Følgende er sikkert uretfærdigt overfor Malua, men hver gang jeg ser Jennifer Aniston tænker jeg kun på Malua..suk   

Skrevet

Jeg har efterhånden besøgt den skønne kvinde 12-13 gange siden sidste sommer og har lige aftalt besøg igen i morgen :x Hun er super skøn og stærkt vanedannende :x

Skrevet
  • Author
Oldtimer skrev, den ‎24‎-‎10‎-‎2018 at 17:30:

Er det Maluacopenhagen.dk ?

Hvis ja, så velkommen i fanskaren. Jeg har selv haft en enkelt fantastisk oplevelse med denne skønne kvinde...og der kommer helt sikkert flere.

Venligst OT

Ja, det er Maluacopenhagen.dk jeg mener - og ja, hun er virkelig skøn.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.