Hop til indhold

Recommended Posts

Lørdag d. 20. oktober besøgte jeg for første gang i mit liv en glædespige, Malua.

Jeg ankom temmelig nervøs, men hun fik mig meget hurtigt til at slappe af så jeg kunne nyde samværet med hende.

De godt 45 minutter jeg var hos hende fløj afsted som om det kun var 5 minutter. Jeg kan kun sige, det var skøn sex, men hvordan og hvorledes vil jeg nu holde for mig selv som et dejligt minde :-). Og dejligt var det.

Anmeldelserne herinde yder hende  ikke fuld retfærdighed, heller ikke min. Hun er et kvalitetsmenneske at være sammen med, og det er svært at sætte ord på. Det skal blot nydes og værdsættes.

Om jeg kommer igen? Ja, det tror jeg godt I kan regne med :-)
niels6663

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det Maluacopenhagen.dk ?

Hvis ja, så velkommen i fanskaren. Jeg har selv haft en enkelt fantastisk oplevelse med denne skønne kvinde...og der kommer helt sikkert flere.

Venligst OT

Redigeret af Oldtimer
Lavet klikbart link

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig! Derfor kunne jeg ikke skrive en anmeldelse.

Følgende er sikkert uretfærdigt overfor Malua, men hver gang jeg ser Jennifer Aniston tænker jeg kun på Malua..suk   

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har efterhånden besøgt den skønne kvinde 12-13 gange siden sidste sommer og har lige aftalt besøg igen i morgen :x Hun er super skøn og stærkt vanedannende :x

Del dette indlæg


Link til indlæg
Oldtimer skrev, den ‎24‎-‎10‎-‎2018 at 17:30:

Er det Maluacopenhagen.dk ?

Hvis ja, så velkommen i fanskaren. Jeg har selv haft en enkelt fantastisk oplevelse med denne skønne kvinde...og der kommer helt sikkert flere.

Venligst OT

Ja, det er Maluacopenhagen.dk jeg mener - og ja, hun er virkelig skøn.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...