Hop til indhold
Guest trille8700

annoncelight annonce hjælp

Recommended Posts

Guest trille8700

ang annoncer på annoncelight.

Er der så nogle herinde der ved om det kun er muligt og få en topannonce med billede ved og købe point derinde, det virker på mig som en dyr løsning, men samtidig er jeg også ked af at trods jeg lige har betalt 300 kr for et abm så ligger min annonce som nr 52 på listen i midtjylland.

min telefon er helt død pga dette

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, 1 time siden:

ang annoncer på annoncelight.

Er der så nogle herinde der ved om det kun er muligt og få en topannonce med billede ved og købe point derinde, det virker på mig som en dyr løsning, men samtidig er jeg også ked af at trods jeg lige har betalt 300 kr for et abm så ligger min annonce som nr 52 på listen i midtjylland.

min telefon er helt død pga dette

Du kan bruge point til at få din annonce op i toppen igen. Det koster 1 point hvis du selv gør det og lidt mere hvis du oprettet en automatisk fremrykning.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700
DK fyr 34 skrev, for 45 minutter siden:

Du kan bruge point til at få din annonce op i toppen igen. Det koster 1 point hvis du selv gør det og lidt mere hvis du oprettet en automatisk fremrykning.....

super, ved du evt hvad point koster?

Redigeret af trille8700

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, for 1 time siden:

super, ved du evt hvad point koster?

20 point = 125 kr. (6,25 pr. point)

50 points = 300 kr. (6 pr. point)

100 points=550 kr. (5,5 pr. point)

200 points=1000 kr. (5 pr. point)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest trille8700
DK fyr 34 skrev, for 15 timer siden:

20 point = 125 kr. (6,25 pr. point)

50 points = 300 kr. (6 pr. point)

100 points=550 kr. (5,5 pr. point)

200 points=1000 kr. (5 pr. point)

Tusind tak..fandt det også inde på siden

jeg/vi valgte så ikke og gøre brug af point, da der stod det vil blive nulstillet til midnat, og vi synes ikke vi ville betale for kun 2 timer.

Men rigtig ærgeligt med at profilen ligger så langt nede på listen, vi fik slet ingen kunder igår ( tror det var pga dette )

Del dette indlæg


Link til indlæg
trille8700 skrev, for 8 minutter siden:

Tusind tak..fandt det også inde på siden

jeg/vi valgte så ikke og gøre brug af point, da der stod det vil blive nulstillet til midnat, og vi synes ikke vi ville betale for kun 2 timer.

Men rigtig ærgeligt med at profilen ligger så langt nede på listen, vi fik slet ingen kunder igår ( tror det var pga dette )

Ok fair nok. Du kan så også indstille siden at at rykke annoncen frem øverst når det passer dig. F.eks. hver 3-4 time.....det koster så lidt ekstra men hvis du/I var på efter midnat kan du opdatere den gratis og så ligger den forrest igen. Mange er jo ikke på sent og efter midnat vil den have en længere topplacering end hvis du opdaterer midt på dagen. Du kan jo opdatere annoncen én gang gratis i døgnet og som sagt så nulstilles alle ved midnat.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...