Hop til indhold
Gudindefan

Jeg elsker Carmen.....og Carmen smutter til Århus ;-)

Recommended Posts

Vil blot bekræfte ovenstående annoncering: 2018 bliver året, hvor der er festuge i Aarhus to gange, for her er noget at glæde sig til.

Carmen er en pragt-perle fra Prag og er i Aarhus, så vidt jeg forstår, en uges tid fra i morgen.

Hun er med fuld ret en af de absolut bedst anmeldte GP’ere i København i det sidste halve år. Og det siger en del, for det generelle niveau har været endog meget højt.

Søg på Forum og du vil finde lutter stormende begejstring.

SÅ Carmen er superliga. Og hermed menes ikke et halvfesent AGF-niveau, men en placering deroppe, hvor det handler om podiepladserne.

Cobham

PS. Har som gammel aarhusianer lovet, at I er endnu mere høflige og belevne (”polite and gentlemen-like”) end københavnerne. Så hun forventer noget af jer, men I kan også roligt selv forvente jer noget ekstraordinært. For det er hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 22 minutter siden:

Vil blot bekræfte ovenstående annoncering: 2018 bliver året, hvor der er festuge i Aarhus to gange, for her er noget at glæde sig til.

Carmen er en pragt-perle fra Prag og er i Aarhus, så vidt jeg forstår, en uges tid fra i morgen.

Hun er med fuld ret en af de absolut bedst anmeldte GP’ere i København i det sidste halve år. Og det siger en del, for det generelle niveau har været endog meget højt.

Søg på Forum og du vil finde lutter stormende begejstring.

SÅ Carmen er superliga. Og hermed menes ikke et halvfesent AGF-niveau, men en placering deroppe, hvor det handler om podiepladserne.

Cobham

PS. Har som gammel aarhusianer lovet, at I er endnu mere høflige og belevne (”polite and gentlemen-like”) end københavnerne. Så hun forventer noget af jer, men I kan også roligt selv forvente jer noget ekstraordinært. For det er hun.

Hold dig til at anmelde piger. Fodbold ved du intet om.

Takker for hint.

8000

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er fuldstændig enig, Carmen er en fantastisk kvinde, super nem at snakke med og ikke bange for at tage fat i en :D

Behandle hende ordenligt så hun kan komme tilbage til smileys byen en anden dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Aarhus-Dude skrev, for 3 timer siden:

Jeg er fuldstændig enig, Carmen er en fantastisk kvinde, super nem at snakke med og ikke bange for at tage fat i en :D

Behandle hende ordenligt så hun kan komme tilbage til smileys byen en anden dag. 

Hvor holder hun ca. til? :)

 

Der står Aarhus N.

Redigeret af krisj

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Halsø

Jeg besøgte Carmen her tidligere idag og kan kun give folk ret i deres roser af den skønne kvinde. Smuk, glad og utrolig sød. 

På doingbusiness ellers meget sjove ranking havde han hende på listen både under PSE og bedste blowjob. Det andet giver jeg ham 100% ret, det var hun sku fantastisk til. Ved mig var faktisk mere i retning af GFE:) Hun fortalte mig at hun og hendes veninde havde synes listen var lidt sjov :) Jeg bestilte en time og gik derfra en time og 20 min senere, så intet pres ift. tiden.

Hun er desværre ikke i Århus så længe, da hun snart smutter hjem til Tjekkiet. Til dem af jer der går op at kunne havde en god samtale efter hyggen, taler hun et glimrende engelsk og er både sjov og intelligent.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Carmen-wise: enig med @Halsø.

Carmen er aldeles malplaceret på en PSE liste.

Der er ikke et gram silikone eller en eneste tudse nogen steder. Intet kunstigt krukkeri eller kælen forstillelse.

Udelukkende kvindelighed en naturel og erotik en masse.

Det er GFE til den store guldmedalje.

Fodbold-wise og blot for den gode ordens skyld @8000: Er en prøvet, men naturligvis fortsat og urokkeligt stædig AGF-fan.

Jeg skal ikke udelukke, at GF-statistikken kan læses anderledes fra den comfort zone, der hedder postnummer 8000. Men jeg bor af personlige grunde på den udebane, der hedder postnummer 2100 sammen med vel rundt regnet et par hundrede andre eksilerede fans.   

Og selv hvis man gennemser statistikken i samtlige forgangne år i det nye årtusinde, kræver det mere end en lup at finde GF-resultater, der aftvinger respekt herovre. Der er end ingen, der gider at håne os længere. Det bliver mest til medlidenhed, hvis ikke blot et skuldertræk.

Men tro mig 8000: Kommer der blot den mindste anledning til at erobre håneretten, vil øjeblikket blive udnyttet max og med den største fryd uden tanke på nogen eftertid.

Cobham

Del dette indlæg


Link til indlæg
cobham skrev, for 14 timer siden:

Carmen-wise: enig med @Halsø.

Carmen er aldeles malplaceret på en PSE liste.

Der er ikke et gram silikone eller en eneste tudse nogen steder. Intet kunstigt krukkeri eller kælen forstillelse.

Udelukkende kvindelighed en naturel og erotik en masse.

Det er GFE til den store guldmedalje.

Fodbold-wise og blot for den gode ordens skyld @8000: Er en prøvet, men naturligvis fortsat og urokkeligt stædig AGF-fan.

Jeg skal ikke udelukke, at GF-statistikken kan læses anderledes fra den comfort zone, der hedder postnummer 8000. Men jeg bor af personlige grunde på den udebane, der hedder postnummer 2100 sammen med vel rundt regnet et par hundrede andre eksilerede fans.   

Og selv hvis man gennemser statistikken i samtlige forgangne år i det nye årtusinde, kræver det mere end en lup at finde GF-resultater, der aftvinger respekt herovre. Der er end ingen, der gider at håne os længere. Det bliver mest til medlidenhed, hvis ikke blot et skuldertræk.

Men tro mig 8000: Kommer der blot den mindste anledning til at erobre håneretten, vil øjeblikket blive udnyttet max og med den største fryd uden tanke på nogen eftertid.

Cobham

Bla bla

gf har de kønneste tilskuere :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...