Sailorman 243 Skrevet 20. Oktober, 2018 Hej Er der nogen som har deltaget i et af deres arrangementer før og kan fortælle lidt om det? https://annoncelight.dk/showad/171573 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sailorman 243 Skrevet 25. Oktober, 2018 Er der slet ingen som kan fortælle noget om setuppet eller Hottøs ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
larokka 162 Skrevet 25. Oktober, 2018 Hun er blevet omtalt før herinde med gode anmeldelser før , men også berømt for at aflyse med kort varsel Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tugwell 568 Skrevet 1. November, 2018 For nogle år siden var jeg med til flere arrangementer. Det blev bla holdt i Ballerup og Nivå. Jeg husker kun det var frækt alle gangene og der var en del deltagere med. Vel omkring 10-15 hver gang. Jeg har oplevet de har haft en ekstra pige med nogle har været mere attraktive end andre. Men det er mindst 4 år siden jeg har været der sidst. Så jeg har ikke en opdatering på deres gangbangs for nylig. Jeg har dog aldrig været så uheldig at det blev aflyst i sidste øjeblik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg