Hop til indhold
lars1973

Chantal, Cassiopeia, igen en stjerne

Recommended Posts

Jeg var forbi Chantal endnu en gang....

Hun er nok den pige jeg har besøgt fleste gange de sidste par år. 

Men for alle nye i dette forum, eller andre, som er på udkig efter en dejlig moden kvinde med fantastiske bryster og lyster, så er det men som en anbefaling at besøge Chantal. 

Hun besidder en stor empati, og kan både tage imod og styre dig / hjælpe dig med de fantasier du har. 

Jeg blev installeret på værelset denne gang, tog alt tøjet af, og ventede på at fruen kom ind. 

Hun kom ind med sin strapon dildo spændt på, satte sig på sengen, og kaldte mig over. Jeg skulle sidde på knæ foran hende og kysse fra fødderne og op til lår for at ende med at sutte på hendes sorte gummipik. Imens jeg sutter taler hun frækt til mig. Strappen ryger af og Chantal siger: "Skat, værsgo at slikke", og jeg går langsomt i gang med at slikke hendes dejlige fisse, som jeg ved hun gerne vil have det. Rundt på lårene, blødt med bred tunge, og spids tunge så langt op i fissen som muligt. Selvom jeg har ligget der mange gange så er det stadigvæk dejligt og meget ophidsende... og jeg ved hvad der venter.... hun trækker sit ene ben op så hendes bagerste hul kommer til syne. "slik min røv", og det er bare favoritten.

Det er næsten umuligt at beskrive hvor ophidsende og kinky det er, og Chantal har ikke noget imod at jeg skifter mellem hendes og fisse og hendes røv.... næste skridt er at få monteret gummi på pikken, og det gør hun elegant med munden. så vender hun sig om på alle fire og jeg kan tage hende direkte i røven. Forsigtigt ind med pikken og vuggende bevægelser så den kommer sikkert men langsomt ind.... imens kan jeg se de tunge bryster hænge fra hendes overkrop i spejlet. Jeg trækker pikken ud igen og bukker mig ned for at pirre hende (og mig selv) i røven med tungen igen.... sådan forsætter vi stille og roligt. Der bliver ikke sagt noget men det er intenst og ophidsende, og vi stønner begge to. 

Min drømmeafslutning med Chantal vil være at sprøjte hendes halvt i røven og halvt på røven, og så slikke i det bagefter. Men Chantal er heldigvis en safety first girl, så det kommer aldrig til ske. Standardafslutningen plejer at være i kondomet i hende eller en håndværker ud over maven. Men denne gang skal der ske noget andet (netop fordi jeg har ytret ønske om at slikke hvor jeg er kommet). 

Chantal tager sin strapon på igen og så spiller hun min pik ud over hendes sorte pik, og så lyder det endnu en gang "værsgo at slikke", og som sagt så gjort. Hun styrer pikken lidt rundt ligesom man selv gør nogle gange på pigen. VI har øjenkontakt (og jeg kan også se hendes skønne bryster), og min pik er stiv igen, og jeg tror egenligt at hun synes det også er super frækt. Det siger hendes øjne i hvert fald. Bageefter går vi sammen i bad. Da min pik ikke har forstået at den er kommet en gang allerede så står den rank i badet. Chantal giver mig en hurtig spiller, og vi får vasket og tørret os. 

Chantal, du er en stjerne og bryder de små grænser når du ser dit snit... wow siger jeg bare, og glæder mig allerede til næste gang. 

L
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Chantal har jeg besøgt for mange år siden. Dengang var jeg ca 10 år yngre end hende...... Nu er jeg, ifølge hendes profiltekst,  ca 3 år ældre.. :shock::razz:

Hun var fræk dengang og tvivler slet ikke på hun stadig er det. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Absolut ingen tvivl om, at hun er MEGET tættere på 50 år end de 37 år, hun opgiver i sin annonce. Måske endda netop på den anden side af de 50 år. Men det bliver hun jo bestemt ikke mindre lækker af. Bare tosset at hun fusker sådan med sin alders-opgivelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...