Hop til indhold
Guest Slettet bruger

Vildt og Vådt i Vejle :-)

Recommended Posts

Guest Slettet bruger

Jeg havde længe drømt om en trekant med to dejlige kvinder og mon ikke jeg deler den drøm, med rigtig mange mænd ;) men jeg er 43 og nu skulle det være !!!

Men at min drøm skulle blive indfriet 112 % i første forsøg, skyldes et par helt fantastiske, dejlige og frække tøser i Vejle.

Mandag morgen havde jeg en fræk aftale med Tea og Annemone, de to skønne kvinder tog imod, letpåklædte, smukke og frække, jeg var i gode hænder og min nervøsitet forsvandt som dug for solen.

Jeg elsker kvinder der vil røre og røres ved, kysses og krammes.

Annemone som er høj, slank og med det frækkeste glimt i øjet, placerede sig bag ved mig og lige pludselig gled min trøje over hovedet og hendes hænder var overalt, Samtidig var Tea i gang med mit bælte, så mine bukser og ja .... der sad hun så, på hug, med min pik i munden, vi stod lidt og rørte, kyssede og slikkede, hvorefter Tea "lokkede" mig over på sengen.

Tea er den lækreste modne, smukke brunette, med de dejligste frække øjne ..... og nej, jeg var ikke i stand til at afvise hende ;), efter lidt kysen og kælen kom jeg ned på ryggen og her fik jeg så mit livs blowjob, og med frit udsyn til de to smukke kvinder, var jeg allerede tæt på at skyde kanonen a´ :-) Annemone vendte sig om, og jeg fik serveret den mest velsmagende fisse ;)

Og med munden fuld, kunne jeg jo ikke protestere over at Tea lige så stille gled ned over min stive pik, jeg måtte virkelig samle tankerne for ikke at eksplodere oppe i Tea´s stramme fisse ;)

Pludselig stod Annemone på alle fire, en dejlig invitation jeg hverken kunne eller ville sig nej til, jeg kneppede hende for fulde gardiner og Tea masserede hendes klit, indtil hun kom i en rystende orgasme :)

Og sådan fortsatte legen i en "stiv stiv" time ;) (sådan som dejlig fræk og kærlig sex skal være) indtil jeg lå på ryggen, fuldstændig mæt og glad af den dejligst sex, varme, kys og kram !

De to skønne tøser gav mig det dejligste blowjob, indtil jeg kom i et af mit livs dejligste orgasmer, Tea hviskede "så gi´hende det" og jeg kom med et brøl, i munden på Annemone

Tusind tak til Tea og Annemone for en helt fantastisk oplevelse ;.)

Hvis jeg havde haft tid og penge til det, tirsdag morgen, kunne jeg godt ha´være fristet til, at deltage i gb med de to skønne kvinder, de fortjener kun det bedste og det er en fandens fræk tanke, at være med til at gi´dem det ;) næste gang må det være deres tur, til at få det de drømmer om ;) knus og kram fra Rasmus

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Tak for en inspirerende beretning, men hvad gav du for en time i himlen?

Prisen for himmelturen var 2.500.- rigtig mange penge i mit

budget, men alle pengene værd :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Hej

Der går desværre rygter om at Tea er stoppet ;./ hun har også slettet sin profil

Men prøv at kontakte Annemone, det kan være hun kan svare på deres fremtidige aktiviteter ...

http://www.sexpiger.dk/Anemone

Go´ fornøjelse og skriv gerne hvis du finder ud af noget :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Knajten

Det er såvidt jeg ved en fejl, den skal nok komme op igen

og bare roligt de kører begge på fremover.

Det er jo ikke alle piger der er IT Hajer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

:-) det glæder mig at høre ;) de er et par frække tøser ... på den helt rigtige måde

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...