Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 (edited) Jeg er lige blevet udelukket fra en tråd hvilke emne jeg ikke skal medbringe i denne tråd. Mit spørgsmål er bar,e hvorfor lykkes det nogle af få medhold i noget som faktisk ikke er udenfor emnet, når der der faktisk skrives om en skattesag i samme tråd der i den grad må formodes at være udenfor topic? Jeg forstår ikke helt reglerne? Hvad er reglerne? Og for hvem? Redigeret 20. Oktober, 2018 af Agetha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Halsø Skrevet 20. Oktober, 2018 Agetha skrev, for 4 minutter siden: Jeg er lige blevet udelukket fra en tråd hvilke emne jeg ikke skal medbringe i denne tråd. Mit spørgsmål er bar,e hvorfor lykkes det nogle af få medhold i noget som faktisk ikke er udenfor emnet, når der der faktisk skrives om en skattesag i samme tråd der i den grad må formodes at være udenfor topic? Jeg forstår ikke helt reglerne? Hvad er reglerne? Og for hvem? Don't feed the troll. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 (edited) Halsø skrev, for 14 minutter siden: Don't feed the troll. Ok, troede der var ytringopslysninger - jeg kan godt se der ikke skal afsporres vigtige emner, men der kan ikke være tale om mobberi eller kynisk afsporring. Jeg synes faktisk der blev forsøgt skattemæssig afsporring, som faktisk er mig irrelevant for jeg kan godt lave en tråd omkring økonomiske forhold og mine forhold. Men det var et klart offtopic og det mig der ryger ud for at sige min holdning. Det forstår jeg ikke lige. Redigeret 20. Oktober, 2018 af Agetha Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Halsø Skrevet 20. Oktober, 2018 Agetha skrev, for 1 minut siden: Ok, troede der var ytringopslysninger - jeg kan godt se der ikke skal afsporres vigtige emner, men der kan ikke være tale om mobberi eller kynisk afsporring. Jeg synes faktisk der blev forsøgt skattemæssig afsporring, som faktisk er mig irrelevant for jeg kan godt lave en tråd omkring økonomiske forhold og mine forhold. Men det var et klart offtopic og det mig der ryger ud for at sige min holdning. Det forstår jeg ikke lige. Du kender godt historien om Peter og ulven? (jeg fortsætter i mit eventyrunivers) Har man en gang råbt efter ulven (i dit tilfælde gået langt over grænsen i debatten og afsporet flere tråde) har folk ligesom i det gode eventyr svært ved at tage en seriøs igen. Selvom man måske faktisk prøver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finnen 98 Skrevet 20. Oktober, 2018 Halsø skrev, Lige nu: Du kender godt historien om Peter og ulven? (jeg fortsætter i mit eventyrunivers) Har man en gang råbt efter ulven (i dit tilfælde gået langt over grænsen i debatten og afsporet flere tråde) har folk ligesom i det gode eventyr svært ved at tage en seriøs igen. Selvom man måske faktisk prøver. Nu er det altså dig der er sørgelig!! Hvorfor træde mere i tingene, du skriver dont feed the troll og gør det så lige med et personangreb? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Halsø Skrevet 20. Oktober, 2018 Finnen skrev, for 2 minutter siden: Nu er det altså dig der er sørgelig!! Hvorfor træde mere i tingene, du skriver dont feed the troll og gør det så lige med et personangreb? Jeg synes nu ikke det er et personangreb. Jeg forklare hende hvorfor folk reagere som de gør. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 Halsø skrev, for 1 minut siden: Du kender godt historien om Peter og ulven? (jeg fortsætter i mit eventyrunivers) Har man en gang råbt efter ulven (i dit tilfælde gået langt over grænsen i debatten og afsporet flere tråde) har folk ligesom i det gode eventyr svært ved at tage en seriøs igen. Selvom man måske faktisk prøver. Ja, men jeg har faktisk ikke været på i måske over 4-6 mdr. Og havde jeg skal der være plads til lidt ild og bål uden der skal være stillingtagende til ens seriøsitet. Jeg kan godt blæse og puste uden et ondt gran i hjertet, men simpelhen bare for at skabe livlig debat. Der er ingen der lytter til moster eller tante på plejehjemmet i et forum som dette. Der skal være plads til fyrværkeri. uden selvfølgelig ildebrand. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Agetha Skrevet 20. Oktober, 2018 Finnen skrev, for 5 minutter siden: Nu er det altså dig der er sørgelig!! Hvorfor træde mere i tingene, du skriver dont feed the troll og gør det så lige med et personangreb? Stop lige. Hvem kom ind på mine personlige skatteforhold ? Og du forventer jeg skal sidde som en lille statue i forstenet tilstand med så personlige angreb? Kommer der emner op hvor personen bruger sig selv i tråden som tilfældet her med Nemtøsen, hvorfor må jeg ikke forholde mig til emnet? Det muligt du og jeg ser uenigt på emnety, men det berettiger da ikke jeres afsporing og min holdning bare er personangreb. Politiker bare du aldrig med den indstilling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Finnen 98 Skrevet 20. Oktober, 2018 Agetha skrev, for 2 timer siden: Stop lige. Hvem kom ind på mine personlige skatteforhold ? Og du forventer jeg skal sidde som en lille statue i forstenet tilstand med så personlige angreb? Kommer der emner op hvor personen bruger sig selv i tråden som tilfældet her med Nemtøsen, hvorfor må jeg ikke forholde mig til emnet? Det muligt du og jeg ser uenigt på emnety, men det berettiger da ikke jeres afsporing og min holdning bare er personangreb. Politiker bare du aldrig med den indstilling. Jeg skrev IKKE til dig, men til Halsø Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg