Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg synes det er helt fint at TS har sine egne favoritter. Nu er sådan en liste jo ekstrem subjektiv. Det er helt ok, og det kan ikke være anderledes. 

Jeg har ikke besøgt så mange som der er beskrevet. Men hvis jeg skulle putte en pige ind der mangler, må det være under flotteste krop. Dolly. Fit, fast og snorrelige. Den er stadig ikke blevet matchet. Og så skulle der være en kolonne med bedste røv (jeg synes pigenumser er noget det bedste Vor Herre har skænket denne verden). Min vinder der ville være Maya. Og som @Ballsy nævner er Rebeccas økologiske bryster i topklasse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så vil jeg da også lige byde ind. Celina har de lækreste store økobryster.  Det har Trine Tease sandelig også,  omend de er kunstige,  men hun må være en levende reklame for plastikkirurgen.  Og de vil også mageligt kunne gøre sig på en top 10 liste mht GFE. . Håber det er ok at nævne danske piger også  ;-) Lesly kan også snildt være med der,  hvis man er til mulatpiger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Den slags lister har alligevel begrænset værdi.  Hvad siger hans præferencer til det ene eller andet mig?

Her er åbenbart en eller to flokke af mænd der synes omtrent detsamme om en gruppe piger, noget som har gjort dem - pigerne - meget populære. Fint nok, glæder mig med både mænden og pigerne.

Men de er alligevel ikke for alle. Jeg har besøgt to af dem på Doingbusiness liste, og det var altså ingen success nogen af gangene. Har ikke lyst at sige mere om det, der skal jo to til tango etc.

Men min liste pt ser helt anderledes ud. Mine præferencer? Jeg er til glade kvinder med bryster, røv og hjerne. De skal gerne være over 25 og under 65. Og have nogen form for nationalitet.

No worries, skal ikke skrive nogen liste. Den er i øvrigt alt andet end statisk.

Øhhh, det er et anmeldesforum - så der må kun ligges anmeldelser eller lister op, hvis man har samme præference som dig?????

B)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bananas skrev, for 2 timer siden:

Den slags lister har alligevel begrænset værdi.  Hvad siger hans præferencer til det ene eller andet mig?

Her er åbenbart en eller to flokke af mænd der synes omtrent detsamme om en gruppe piger, noget som har gjort dem - pigerne - meget populære. Fint nok, glæder mig med både mænden og pigerne.

Men de er alligevel ikke for alle. Jeg har besøgt to af dem på Doingbusiness liste, og det var altså ingen success nogen af gangene. Har ikke lyst at sige mere om det, der skal jo to til tango etc.

Men min liste pt ser helt anderledes ud. Mine præferencer? Jeg er til glade kvinder med bryster, røv og hjerne. De skal gerne være over 25 og under 65. Og have nogen form for nationalitet.

No worries, skal ikke skrive nogen liste. Den er i øvrigt alt andet end statisk.

Nu ikke så nærig, bananen. Du kan ikke bare bitche uden at give lidt. Der må da være en favorit hist og en favorit pist. Ud med sproget :) 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

DB er kommet til at glemme nogen og har byttet rundt på rækkefølgen;-)
Helt oppe i toppen af GFE listen, lige efter Mia, skal der stå Emilly Brazil, Ivon, Stella, Catherine, Carmen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, 1 time siden:

Øhhh, det er et anmeldesforum - så der må kun ligges anmeldelser eller lister op, hvis man har samme præference som dig?????

B)

Så misforstår du mig. Der er ikke noget forkert med din liste.....Det var et svar til Gerrard om præferencer. Hensigten med mit indlæg var at de alligevel er forskellige .... dog, enten forstår du eller så misforstår du.

Del dette indlæg


Link til indlæg
underdog40 skrev, for 51 minutter siden:

Nu ikke så nærig, bananen. Du kan ikke bare bitche uden at give lidt. Der må da være en favorit hist og en favorit pist. Ud med sproget :) 

 

Jeg bitcher altså ikke. Hvad er det med alle idag? Jeg er svensker, gider altså ikke skrive bedre dansk end jeg gør. Vil i ikke forstå, så tænker jeg alligevel ikke begynde et danskt sprogkursus. Så det bliver ikke bedre end så her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Bananas skrev, for 27 minutter siden:

Så misforstår du mig. Der er ikke noget forkert med din liste.....Det var et svar til Gerrard om præferencer. Hensigten med mit indlæg var at de alligevel er forskellige .... dog, enten forstår du eller så misforstår du.

Sorry - ved nærmere genlæsning kan jeg godt se jeg misforstod dig, svensk eller ej.;-)

sorry - my bad...

/db

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sweex
Bananas skrev, for 41 minutter siden:

Jeg bitcher altså ikke. Hvad er det med alle idag? Jeg er svensker, gider altså ikke skrive bedre dansk end jeg gør. Vil i ikke forstå, så tænker jeg alligevel ikke begynde et danskt sprogkursus. Så det bliver ikke bedre end så her.

Du misforstår fuldstændig hvad han skriver. I den her kontekst betyder "Ud med sproget" bare at han vil have dig til at fortælle hvem dine favoritter er. Det har intet med dit sprog at gøre. 

I øvrigt skriver du ligeså godt på dansk som de fleste indfødte, så det skal du ikke tænke på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sweex skrev, for 12 minutter siden:

Du misforstår fuldstændig hvad han skriver. I den her kontekst betyder "Ud med sproget" bare at han vil have dig til at fortælle hvem dine favoritter er. Det har intet med dit sprog at gøre. 

I know dear;)

Jeg tænkte bare at hvis jeg snakker lidt udenom, så slipper jeg fra at fortælle....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uanset hvad - jeg synes de her lister og diskussioner af præferencer er super gode guides til alle. Man får sig pejlet ind på hvis smag man deler. DB er fx til D+ bryster og ok med silikone. Jeg er slet ikke til silikone men til gengæld til alle størrelser blot de sidder sprødt og lækkert. (Mercedes bryster er da i øvrigt ikke større end Lias? ...og ikke helt så smukke efter min mening). Jeg er heller ikke til gfe. Og til økoblow. Og sådan er der så meget ;)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, for 9 timer siden:

Jeg har endnu ikke haft fornøjelsen af Vicky eller Emily, men i hvert fald Vicky vil jeg snart besøge. Har haft tilløb et par gange.

Kan kun gå for langsomt - gælder begge gp'er :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72
XXXfootlover skrev, for 2 timer siden:

Kan kun gå for langsomt - gælder begge gp'er :wub:

The almighty goddess of love, Vicky B, ingen ord...... Ingen ord :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Ballsy skrev, for 8 timer siden:

Uanset hvad - jeg synes de her lister og diskussioner af præferencer er super gode guides til alle. Man får sig pejlet ind på hvis smag man deler. DB er fx til D+ bryster og ok med silikone. Jeg er slet ikke til silikone men til gengæld til alle størrelser blot de sidder sprødt og lækkert. (Mercedes bryster er da i øvrigt ikke større end Lias? ...og ikke helt så smukke efter min mening). Jeg er heller ikke til gfe. Og til økoblow. Og sådan er der så meget ;)

 

 

På listen er det faktisk kun Jessy (og på den ekstra liste Lena) som har silikone, og jeg undgår det normalt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
gokke72 skrev, for 5 timer siden:

Hey Ballsy..... Nej naturel... Så bare klø på makker!! 

Lena har altså indlæg hvis du kigger/mærker efter. Men flot ansigt, og hun nyder 69 og giver et fantastisk blow.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gerrard skrev, den 20/10/2018 at 12:03:

Slap dog af.  Jeg synes det er et væsentlig større problem,  at man kan skrive så mange lister uden en eneste dansker er nævnt.  Som minimum bør man vel nævne præferencer  og no gos. Fx "Jeg tænder ikke på danske kvinder.  Det er jo bare en stor flok feminister."  Eller " Jeg tænder kun på østeuropæiske piger.  Kan dog måske besøge en latina, hvis hun ikke er for mørk i huden. " Osv... Ellers har den slags lister begrænset værdi. 

For mig er det fuldstændig irrelevant hvilken nationalitet mit knald har. Og alle kan da lave lige præcis de lister de vil uden nogen nærmere disclaimer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 Rigtig god liste. Tak. Svært altid at huske alle men at Vicky B ikke var på listen over de smukkeste er bestemt en mangel selvom smag kan være forskellig. Vicky B har en utrolig smukt ansigt. Eneste der mangler er Cecilia men hun er også svær at komme til at møde da hun mest besøger de samme. En bobler til denne liste er Megan. Hun burde have være på GFE listen. Desværre er hun i Danmark for sidst gang så til dem der ikke har prøvet at være med hende burde skynde sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
cumonface skrev, for 3 timer siden:

 

 Rigtig god liste. Tak. Svært altid at huske alle men at Vicky B ikke var på listen over de smukkeste er bestemt en mangel selvom smag kan være forskellig. Vicky B har en utrolig smukt ansigt. Eneste der mangler er Cecilia men hun er også svær at komme til at møde da hun mest besøger de samme. En bobler til denne liste er Megan. Hun burde have være på GFE listen. Desværre er hun i Danmark for sidst gang så til dem der ikke har prøvet at være med hende burde skynde sig.

At Vicky Basno ikke er på TS' liste skyldes blot at TS endnu ikke har besøgt hende ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
cumonface skrev, for 5 timer siden:

 

 Rigtig god liste. Tak. Svært altid at huske alle men at Vicky B ikke var på listen over de smukkeste er bestemt en mangel selvom smag kan være forskellig. Vicky B har en utrolig smukt ansigt. Eneste der mangler er Cecilia men hun er også svær at komme til at møde da hun mest besøger de samme. En bobler til denne liste er Megan. Hun burde have være på GFE listen. Desværre er hun i Danmark for sidst gang så til dem der ikke har prøvet at være med hende burde skynde sig.

Rigtigt, som XXX skriver, jeg har endnu ikke besøgt VB. Jeg er ret impulsiv, og som regel prøver jeg at få en aftale med få timers varsel, og det ksn være svært med VB.

Megan, skrev jeg dog en anmeldelse om, og hun gjorde det desværre ikke for mig. Jeg hørte også hun var ved at stoppe karrieren, og jeg var vist en af hendes sidste kunder, så hun har givetvis ikke hungret efter at skaffe repeat customers. Servicen var dog fin og alt godt osv., men ikke exceptionel, som hos mange andre.

Men jeg glæder mig efterhånden til at stifte bekendtskab med VB med alle de anbefalinger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så fik jeg besøgt Vicky Basno. Hun kommer ikke ind på min Top 5 eller Top 10. Jeg kan sagtens forstå at mange er glade for hende. Hun er virkelig proffesionel. I min optik en kende for professionel. Jeg kan rent faktisk godt lide det spil, hvor pigen er lidt spændt (evt. virker lidt genert) og hvor man ligesom skal føle sig frem. Men Vicky er 100% komfortabel og det hele bliver lige lidt for orkestreret til min smag. Jeg havde faktisk ikke lagt mærke til at kys ikke var inkluderet, så fandt ud af det på den hårde måde. Nuvel, det var min egen fejl - men igen den super professionelle tilgang gjorde det desværre bare ikke for mig, og nogle gange kan man ikke forklare hvad det er der ikke tænder en - men man måtte heller ikke komme udover hende, og kombinationen af det hele tog bare 20% af liderligheden af mig. Et eksempel med spejlet som man helt bevidst bliver gelejdet i en position så man kan se sig selv og Vicky når man knalder hende bagfra, ville normalt være frækt, hvis det bare skete, men igen lidt for kunstigt til mig. Anyhow, jeg kan godt se at hun er fin og dejlig og faktisk et ok kønt og fint ansigt. Jeg synes dog ikke brysterne er helt godt lavet - foretrækker naturlige eller i det mindste bløde sili-babser. Jeg bliver ikke en af hendes stamkunder - men dem har hun vist også rigeligt af i forvejen. 

/db

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest gokke72

Hej DB. Dejligt at høre du fik prøvet VB. Endvidere er det jo som altid at smag og behag er forskellige, ligeså med kemi. Vi foretrækker ganske enkelt forskellige ting hos gp'ere og det er derfor dette forum er så genialt... udveksling af erfaringer. 

For mig er VB favoritten af alle. Jeg vælger hende før alle andre.....( selv Salma...... selvom det gør ondt) netop fordi hun er så afslappet med det hun laver og det skaber, for mig, en enormt sexuel stemning og fuld monty for pengene - alt vedr hende er iflg mine præferencer perfekt. Elsker den kvinde, basta!! :wub:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Doingbusiness skrev, den 19/10/2018 at 22:01:

Bedste GFE:

  1. Sweet Mia
  2. Sweet Alexandra
  3. Sol
  4. Mina
  5. Susy
  6. Diana
  7. Graziella
  8. Isabelle
  9. Catherine 
  10. Lia
  11. Jessica Serrano
  12. Mercedes

Bedste PSE:

  1. Jessy
  2. Gia
  3. Carmen
  4. Baleri
  5. Katja

Flotteste krop:

  1. Mercedes
  2. Sol
  3. Diana
  4. Susy
  5. Carmen

Flotteste naturlige bryster:

  1. Pamela big breast
  2. Mercedes
  3. Sol
  4. Catherine
  5. Anna (Amager)
  6. Stacy

Bedste blow:

  1. Baleri
  2. Leticia
  3. Carmen
  4. Catherine
  5. Jessica Serrano

 

Kan du inte ranka snyggaste 5 också?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...