Hop til indhold
VeryCurious

Lorena 26, Herning

Recommended Posts

Hej. 

 

Fik besøgt Lorena i Herning på Bethaniagade idag.

https://annoncelight.dk/showad/192544

Som en af de få bruger hun ægte billeder og umiddelbart er de også nylige. De 26år, som hun skriver, tror jeg passer.

Hun er smuk og lækker - en lille petit pige, max 1.60 vil jeg gætte på, og så med store og flotte (silikone) bryster - i skarp kontrast til de tynde arme og slanke krop. Lækkert.

Det negative: Meget dårlig engelsk, og bad/toilet ud af bagdøren og ned af bagtrappen til kælderen. Og så havde hun dobbelt-booket, eller så slog en walk-in mig på stregen. I hvert fald havde jeg 5min før fået SMS om at døren nu var åben, men den var låst, da jeg ankom. Jeg skrev igen og spurgte - og 25min senere skrev hun tilbage at døren nu var åben. 

Aftalte 30min til 800.

Da jeg kom tilbage fra bad lå der byttepenge. Og så startede festen!

Nøj et blæs! Det var fantastisk! Uha hun ku nogle tricks - og så var den frække øjenkontakt der og intimiteten og sikke en entusiasme. Man skulle tro at hun var resultatlønnet - og det virkede. Vi ændrede aftalen til 45min for 1000.

Videre med blow og så en rask ridetur. Topkarakter herfra.

Pga hendes dårlige engelsk blev massagen bagefter lidt præget af pinlig tavshed hver gang jeg prøvede at kommunikere - så vi sprang videre til anden runde lidt hurtigt. 

Igen fuld indlevelse, fantastisk pige! 

Havde jeg haft en 3 omgang i mig, var jeg strøget til hæveautomaten med det samme, men det må blive en anden gang.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...