Påhotel 8 Skrevet 19. Oktober, 2018 Hej herinde. Jeg ved ikke om det er her jeg skal søge, men min kæreste har en fantasi om at blive betalt for sex. Det kommer til at foregå på et hotel i Østjylland - andet ved vi ikke endnu. Jeg tænker, om jeg herinde kan finde ud af hvem der vil købe hende, og hvordan det kan gøres. Hun er 33 og ret lækker. 174 og dejlige former. Hilsen det nye medlem i klubben. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Grenå 341 Skrevet 19. Oktober, 2018 Det kommer jo nok an på om folk kan lide din kæreste. vil gætte på folk nok godt vil have lidt mere info og måske et billede. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Alkoholikeren Skrevet 19. Oktober, 2018 Grenå skrev, for 13 minutter siden: Det kommer jo nok an på om folk kan lide din kæreste. vil gætte på folk nok godt vil have lidt mere info og måske et billede. Sluger hun... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 19. Oktober, 2018 Grenå skrev, for 2 timer siden: Det kommer jo nok an på om folk kan lide din kæreste. vil gætte på folk nok godt vil have lidt mere info og måske et billede. Jeg vil vædde på der er en del der er ligeglade med info og billede, men gerne vil alligevel. Når man tænker på hvor lidt info der skal være på en annonce, før folks interesse er vakt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 19. Oktober, 2018 AlfaN skrev, for 30 minutter siden: Jeg vil vædde på der er en del der er ligeglade med info og billede, men gerne vil alligevel. Når man tænker på hvor lidt info der skal være på en annonce, før folks interesse er vakt. Jeg vil vædde på at der som minimum skal være billeder for at det vækker interesse. Info og alle mulige detaljer bliver sikkert sjældent læst..... billeder sælger for dem der er liderlige her og nu. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anmelder 683 Skrevet 19. Oktober, 2018 Det kunne vel være frækt nok, hvis hun ikke er prof Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Casten 861 Skrevet 19. Oktober, 2018 Opret en profil for hende på Sugardaters. Mere kompliceret behøver det ikke at være. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
youngatheart 831 Skrevet 19. Oktober, 2018 Casten skrev, for 3 timer siden: Opret en profil for hende på Sugardaters. Mere kompliceret behøver det ikke at være. Nu er det jo ikke en sugardaddy de leder efter, så sugardaters er da ikke det rette sted at lave en annonce. Ville måske være lidt smartere at ligge den ud på annoncelight, og så måske med lidt mere tekst og et par billeder til også. ( det er jo også gratis på annoncelight ) 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg