Hop til indhold
Guest Professoren

Esbjerg - smuk pige, god service

Recommended Posts

Guest Professoren

Jeg var forbi hende her forleden...

Stedet er ok, nemt at finde parkering nede ved havnen, og god kommunikation med pigerne.

Pigen er rigtig dejlig, dog tror jeg ikke det er hende på billederne, selv om de er vellignende. Hun er petit, slank, og svær at placere aldersmæssigt. Et gæt er midt i 30'erne.

Hendes service og tilgang er skøn - tæt på GFE, samtidig som hun er lyttende og med på det meste.

Gentagelse er meget sandsynlig!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 3 timer siden:

Jeg var forbi hende her forleden...

Stedet er ok, nemt at finde parkering nede ved havnen, og god kommunikation med pigerne.

Pigen er rigtig dejlig, dog tror jeg ikke det er hende på billederne, selv om de er vellignende. Hun er petit, slank, og svær at placere aldersmæssigt. Et gæt er midt i 30'erne.

Hendes service og tilgang er skøn - tæt på GFE, samtidig som hun er lyttende og med på det meste.

Gentagelse er meget sandsynlig!

Tak for tilbagemelding.

Nu er hun jo ikke særlig flink til at lægge priser op, så hvad bestilte du, og hvad måtte du slippe for det?

 

Mvh.

PMF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Professoren skrev, for 8 timer siden:

Jeg var forbi hende her forleden...

Stedet er ok, nemt at finde parkering nede ved havnen, og god kommunikation med pigerne.

Pigen er rigtig dejlig, dog tror jeg ikke det er hende på billederne, selv om de er vellignende. Hun er petit, slank, og svær at placere aldersmæssigt. Et gæt er midt i 30'erne.

Hendes service og tilgang er skøn - tæt på GFE, samtidig som hun er lyttende og med på det meste.

Gentagelse er meget sandsynlig!

Sex uden kondom! (skriver hun) det skal jeg lige ha skåret ud i pap!

Altså samleje uden kondom.?? skal det forstås sådan (klik på hendes link og læs)

Redigeret af Frøns

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Frøns skrev, for 13 timer siden:

Sex uden kondom! (skriver hun) det skal jeg lige ha skåret ud i pap!

Altså samleje uden kondom.?? skal det forstås sådan (klik på hendes link og læs)

Det er muligt hun har ændret hendes annonce, men jeg kan ikke finde sex uden kondom i hendes annonce. Rygterne siger dog at hun er med på sex uden gummi. Diskutioner for og imod dette høre hjemme i general debat. Ikke her.

Del dette indlæg


Link til indlæg
nørden skrev, for 4 timer siden:

Det er muligt hun har ændret hendes annonce, men jeg kan ikke finde sex uden kondom i hendes annonce. Rygterne siger dog at hun er med på sex uden gummi. Diskutioner for og imod dette høre hjemme i general debat. Ikke her.

Hun har ændret teksten meget, der stod helt klart sex uden gummi.

Pigen på billederne, har en stor tatovering på maven, har pigen i Esbjerg også det? Kan ikke forstå, hvorfor det er blevet moderne med tatoveringer på mave og bryster, det ser forfærdeligt ud!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Gengangeren

Og nu står der: Thai girl just come today.

Er det en ny pige,  eller er det stadig pigen som Professoren mødte? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Professoren

Pigen havde en pænt stor tatovering på maven, og andre rundt omkring. Ikke noget jeg tænder på, men når brillerne er af, er det vist lige meget.

Med hensyn til priser, er det bare at ringe og spørge.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er meget meget serviceminded, smuk, sød, smilende og fræk.

Absolut den smukkeste og dejligste thai pige jeg har mødt i esbjerg.

Kun tatoveringer trækker ned hos mig, men med hendes service er det noget jeg glemmer.

wow wow, nu har Esbjerg en thai pige på niveau med Fredericia og Vejle.... både prismæssigt, frække ydelser og vidundersmuk.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...