Hop til indhold
Tsla

Fåborgvej 89

Recommended Posts

Besøgte en der hed Nancy

Det var et dyrt besøg men rigtigt godt.

Hun er virkelig en sød og nærværende kvinde på 3år og hun er flot.

Massagen var god ikke så meget b2b men stadig en god oplevelse og hun snakker bedst med det tyske.

Gentagelse måske når jeg får råd igen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Tsla skrev, den 19/10/2018 at 06:38:

Besøgte en der hed Nancy

Det var et dyrt besøg men rigtigt godt.

Hun er virkelig en sød og nærværende kvinde på 3år og hun er flot.

Massagen var god ikke så meget b2b men stadig en god oplevelse og hun snakker bedst med det tyske.

Gentagelse måske når jeg får råd igen.

 

Hvad var prisen da, siden du siger dyrt?

Har du link til hende du besøgte?

Redigeret af most wanted

Del dette indlæg


Link til indlæg
NoobGPexplorer skrev, for 8 timer siden:

Har skrevet til stedet. Man skal åbenbart møde op for at få prisen. Det er lidt træls. Hvis man så synes prisen er for høj har man jo spildt tid og kørt forgæves. 

Hvis du tænker på FP, så koster den 1500kr

Del dette indlæg


Link til indlæg
most wanted skrev, den 3/12/2018 at 17:04:

Hvad var prisen da, siden du siger dyrt?

Har du link til hende du besøgte?

Jeg gav 1600

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var forbi den anden dag for første gang og var positivt overrasket af den pige som mødte mig.

 

https://annoncelight.dk/showad/267486

Først mødte jeg en lidt ældre thai-dame, som jeg pænt sagde nej tak til. Hun ville heller ikke udføre sex den dag, så det passede fint. Ind kommer så en yngre thai, som er meget frisk og utrolig flot. Nok den flotteste thai, som jeg har været sammen med i Europa.

Hun kunne sit kram selvom jeg blot bad om et HJ, så levede hun sig virkelig ind i det - fake eller ej, men det tændte mig som en gal. Jeg havde desværre ikke mønten til fuld pakke og det kan ærgre mig. Hendes krop har lidt strækmærker, men hendes væsen får en til fuldstændig at glemme alt om det.

Jeg har sjældent oplevet så "skør" en pige i dette fag og det udelukkende ment positivt...B) havde jeg bare i mine yngre dag(jeg er 31 nu) taget til Thailand. Det må være noget af en oplevelse med de piger dernede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...