Hop til indhold

Recommended Posts

PerversPerker skrev, for 1 minut siden:

Hej alle

Da jeh ikke rigtigt har haft heldet med mig, søger jeg danske gp'er som modtager udenlandske fyre. 

Det gør jeg bl. Andet. Så længe du er sød og rar. Det samme gælder Lina hos retortgirls og Lærke love 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Find en pige der tiltaler dig og ring og få en snak med hende; søde og høflige mænd uanset herkomst er svære at sige nej til ;) 

Jeg modtager alle nationaliteter, farver og køn, men jeg sorterer også fra hvis folk ikke taler pænt, hvis de prøver at presse pris og ydelser, plager eller på anden måde virker uhøflige. “Skal jeg komme og kneppe dig?” “Øh, nej tak, find bare en anden” ;)  Det gælder både danske og udenlandske....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg gør. Og jeg er lidt undrende i forhold til hvorfor en del danske piger ikke gør. Men dem om det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sascha Sartre skrev, for 1 time siden:

Jeg gør. Og jeg er lidt undrende i forhold til hvorfor en del danske piger ikke gør. Men dem om det.

Det er der mange tråde om, hvis du vil læse om det ;-) 

Jeg synes det er absolut positivt, at se så mange piger i denne tråd der gerne modtager udlændinge (og ja, jeg er med på, at vi ikke må reklamere for os selv :ph34r:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sascha Sartre skrev, for 8 timer siden:

Jeg gør. Og jeg er lidt undrende i forhold til hvorfor en del danske piger ikke gør. Men dem om det.

Dear Sascha Satre,

There is no selection of customers in entireEurope except in Denmark. So you ask a right question. 

In fact, there are GP:s which express interest in only scandinavians only in denmark. Nevertheless, in reality most of them don't limit customers except a very few Danish ones. 

 

Therefore, recieving only scandinavians implies high class GP in general.

 

The question is why there are zero GP:s who only accept africans, hispanic or middle eastern customers and not Europeans/scandinavians????

Thanks again for expressing your sincere question.

All the best

/FlyingDick

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det eneste jeg vil sige er at hvis man er meget fikseret på blond hår og dansk nationalitet og at man under legen er meget verbal omkring det er at det er en god ide at sige det inden!! 

Bliver faltisk ikke så sjældent fanget i noget man kun kan kategorisere som surprise racial play, og det er jeg slet ikke til! Overhovedet ikke. Og jeg vil sige at det hører under rollespil eller dominans, og i den slags leg er det bare ekstra vigtigt at have tydelige grænser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
LunaCassiopeia skrev, den 21/10/2018 at 20:48:

Det eneste jeg vil sige er at hvis man er meget fikseret på blond hår og dansk nationalitet og at man under legen er meget verbal omkring det er at det er en god ide at sige det inden!! 

Bliver faltisk ikke så sjældent fanget i noget man kun kan kategorisere som surprise racial play, og det er jeg slet ikke til! Overhovedet ikke. Og jeg vil sige at det hører under rollespil eller dominans, og i den slags leg er det bare ekstra vigtigt at have tydelige grænser.

Wow, det har jeg faktisk aldrig tænkt over. Jeg bliver så også oftere spurgt om hvor jeg er fra :rolleyes: 

Men så er der også den der med enten smart-i-en-fart udenlandske unge fyre der snakker om at danske piger knepper bedre end wherever de selv kommer fra ELLER den der gør mig mest tør i fissen - den hvor man skal høre ham brokke sig over hvor mange udenlandske glædespiger der er, og hvordan man aldrig kan vide sig sikker på om pigerne taler dansk, eller hvordan der er for mange "N****-piger" eller... eller...

Generelt stopper jeg med at høre efter når gæster vil bagtale andre piger, hverken enkeltpersoner eller grupper. 

 

Men hvor er det vildt at man gør det uden at have spurgt først. Også en rigtig uhyggelig tanke hvis det er noget der finder sted den omvendte vej. Fuck.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sascha Sartre skrev, for 10 timer siden:

Wow, det har jeg faktisk aldrig tænkt over. Jeg bliver så også oftere spurgt om hvor jeg er fra :rolleyes: 

Men så er der også den der med enten smart-i-en-fart udenlandske unge fyre der snakker om at danske piger knepper bedre end wherever de selv kommer fra ELLER den der gør mig mest tør i fissen - den hvor man skal høre ham brokke sig over hvor mange udenlandske glædespiger der er, og hvordan man aldrig kan vide sig sikker på om pigerne taler dansk, eller hvordan der er for mange "N****-piger" eller... eller...

Generelt stopper jeg med at høre efter når gæster vil bagtale andre piger, hverken enkeltpersoner eller grupper. 

 

Men hvor er det vildt at man gør det uden at have spurgt først. Også en rigtig uhyggelig tanke hvis det er noget der finder sted den omvendte vej. Fuck.

Ja, det er ret ubehageligt at fetisheret på den måde, jeg er sådan set ligeglad hvad folk tænker inde i hovedet, men gider ikke at tale grimt eller racistisk til nogen selvom det bare er en leg. Jeg er heller ikke ret god til det! Gider heller ikke at blive spurgt om jeg ikke bare elsker brune/hvide fyre, eller  endnu værre hvis nogen bare påstulerer at brune/hvide mænd bare er såååå meget bedre end den anden. Hvis i helt seriøst mener at det er noget at gå op i må i ikke indblande mig i jeres pikmåleri, jeg er fucking ligeglad med størrelsen på jeres genitalier og farven på jeres pas eller hud.

Fatter godt at racisme for brune mennesker i danmark nærmest må være en kollektivt traume pg måske er det naturligt nok at det bliver seksualiseret på en eller anden måde, men det kan jeg desværre ikke facilitere et rum for.

Generelt virker det somom at racisme er en pest i den her branche der er flere telfondamer og piger der seriøst taler som havnearbejdere og bruger n-ordet og p-ordet i flæng i alle samtaler og endda til at at referere til gæster der er i huset. Prøver at lukke det ned, i hvert fald på mine egne vagter, men det er virkelig op ad bakke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...