Hop til indhold
Guest BM29

Miss Devil - Dumpet med et brag .

Recommended Posts

Guest BM29

https://annoncelight.dk/showad/241426

Jeg skal vist lægge et link ud ifølge reglerne, så det må jeg nok gøre, men det link er nærmest ubrugeligt, for billederne er langt fra sandheden, og teksten også et stykke fra det jeg oplevede . 

Jeg er godt klar over at jeg ikke bliver populær hos Miss Devil, men det overlever jeg såmænd nok . 

Hendes billeder ser lovende ud, men da jeg ankom lignede hun noget katten havde slæbt med hjem ved en fejltagelse . 

 De billeder der er på ovenståede link er langt fra det jeg mødte, og jeg kunne slet ikke kende hende ved ankomst . 

Jeg havde lavet en drejebog, så der skulle ikke være meget at være i tvivl om, men da seansen skulle i gang og pengene var faldet, så var der "pludselig" ret meget hun alligevel ikke kunne udføre . 

Hun skriver hun er 39 år , jeg vil sige at uden sminke vil jeg antage at hun er tættere ( eller over ? ) 50 år og også 10-15 kg tungere på billederne . 

Det blev en en slatten oplevelse, og en ting er sikkert : Det blev første eneste og sidste besøg ! 

Spankingkælderen  hos Mon Cherie  er noget nostalgisk/klassisk, og med den rette domina kunne det sagtens være et spændende sted at afholde en seance . 

Jeg kom til at tænke på den gamle vits : " Det en kvinde gør for sit udseende, ville enhver brugtvognshandler komme i fængsel for " underforstået at de billeder Miss Devil har lagt ud på hendes side er så langt fra sandheden, og er muligvis fra den gang hun var 39 - det er bare meget længe siden . 

Føler lidt at jeg var blevet lovet en velholdt brugt bil årgang 2010 , men da jeg havde betalt for den, viste det sig at det var en slidt 2000 model, med ret mange mangler . 

---- 

Jeg har haft behov for at komme lidt væk fra mine yndlingsdominaer, og nu har jeg så været på "Tour de Domina" i nogle måneder, og må nok konstatere at der ikke rigtig er noget alternativ i storkøbenhavn ? 

 

 

 

 

 

 

 

Redigeret af BM29

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 8 timer siden:

 

Jeg har haft behov for at komme lidt væk fra mine yndlingsdominaer, og nu har jeg så været på "Tour de Domina" i nogle måneder, og må nok konstatere at der ikke rigtig er noget alternativ i storkøbenhavn ? 

 

 

 

 

 

 

 

BM29

først tak for en detaljeret anmeldelse, hvor keg kan genkende flere ting, jeg valgte dog at gå igen. 

Jeg har klippet lidt i din anmeldelse og gemt det jeg synes er Intressant. 

Kan du lokkes til at skrive en status rapport fra din “Tour de  Domina”?

Og må desværre tilslutte mig din sidste bemærkning

...må nok konstatere at der ikke rigtig er noget alternativ i storkøbenhavn 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
BM29 skrev, for 10 timer siden:

https://annoncelight.dk/showad/241426

Jeg skal vist lægge et link ud ifølge reglerne, så det må jeg nok gøre, men det link er nærmest ubrugeligt, for billederne er langt fra sandheden, og teksten også et stykke fra det jeg oplevede . 

Jeg er godt klar over at jeg ikke bliver populær hos Miss Devil, men det overlever jeg såmænd nok . 

Hendes billeder ser lovende ud, men da jeg ankom lignede hun noget katten havde slæbt med hjem ved en fejltagelse . 

 De billeder der er på ovenståede link er langt fra det jeg mødte, og jeg kunne slet ikke kende hende ved ankomst . 

Jeg havde lavet en drejebog, så der skulle ikke være meget at være i tvivl om, men da seansen skulle i gang og pengene var faldet, så var der "pludselig" ret meget hun alligevel ikke kunne udføre . 

Hun skriver hun er 39 år , jeg vil sige at uden sminke vil jeg antage at hun er tættere ( eller over ? ) 50 år og også 10-15 kg tungere på billederne . 

Det blev en en slatten oplevelse, og en ting er sikkert : Det blev første eneste og sidste besøg ! 

Spankingkælderen  hos Mon Cherie  er noget nostalgisk/klassisk, og med den rette domina kunne det sagtens være et spændende sted at afholde en seance . 

Jeg kom til at tænke på den gamle vits : " Det en kvinde gør for sit udseende, ville enhver brugtvognshandler komme i fængsel for " underforstået at de billeder Miss Devil har lagt ud på hendes side er så langt fra sandheden, og er muligvis fra den gang hun var 39 - det er bare meget længe siden . 

Føler lidt at jeg var blevet lovet en velholdt brugt bil årgang 2010 , men da jeg havde betalt for den, viste det sig at det var en slidt 2000 model, med ret mange mangler . 

---- 

Jeg har haft behov for at komme lidt væk fra mine yndlingsdominaer, og nu har jeg så været på "Tour de Domina" i nogle måneder, og må nok konstatere at der ikke rigtig er noget alternativ i storkøbenhavn ? 

 

 

 

 

 

 

 

Hvis det er en sandfærdig beskrivelse af Miss Devil er der godt nok sket meget siden jeg sidst mødte hende, og at hun nu ligner noget katten har slæbt ind.  Jeg mødte hende for 3-4 år siden i Gammeltoftgade Kbh., dengang var hun stadig en smuk kvinde. Jeg har også for endnu længere siden mødt hende i Club 26 Ålborggade et par gange, dengang var hun rigtig smuk.  Hun har været kendt for at være en dygtig Domina og kunne også være hård, så at det blev en slatten omgang undrer mig lidt.  Med hensyn til hendes alder vil jeg mene hun er i fyrrerne, hun er ihvertfald ikke 50 eller derover. Jeg har af og til tænkt på at møde hende igen men hvis denne anmeldelse står til troende vil jeg nok lade det ligge. men tak for at dele.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Flax skrev, for 9 timer siden:

Hvis det er en sandfærdig beskrivelse af Miss Devil er der godt nok sket meget siden jeg sidst mødte hende, og at hun nu ligner noget katten har slæbt ind.  Jeg mødte hende for 3-4 år siden i Gammeltoftgade Kbh., dengang var hun stadig en smuk kvinde. Jeg har også for endnu længere siden mødt hende i Club 26 Ålborggade et par gange, dengang var hun rigtig smuk.  Hun har været kendt for at være en dygtig Domina og kunne også være hård, så at det blev en slatten omgang undrer mig lidt.  Med hensyn til hendes alder vil jeg mene hun er i fyrrerne, hun er ihvertfald ikke 50 eller derover. Jeg har af og til tænkt på at møde hende igen men hvis denne anmeldelse står til troende vil jeg nok lade det ligge. men tak for at dele.

Hvorfor skulle jeg skrive andet end sandheden ? 

Jeg har også mødt Miss Devil i København for "nogle år siden " og det var egenlig medvirkende til at jeg havde lyst til et gensyn . 

Et gensyn jeg kom til at fortryde . 

PS : Jeg faldt af forskellige årsager i unåde hos Helena mens hun huserede på Aaboulevard i København og har egenlig ikke lyst til at blive forsonet . 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
BM29 skrev, for 54 minutter siden:

Hvorfor skulle jeg skrive andet end sandheden ? 

Jeg har også mødt Miss Devil i København for "nogle år siden " og det var egenlig medvirkende til at jeg havde lyst til et gensyn . 

Et gensyn jeg kom til at fortryde . 

PS : Jeg faldt af forskellige årsager i unåde hos Helena mens hun huserede på Aaboulevard i København og har egenlig ikke lyst til at blive forsonet . 

 

Jeg tror selvfølgelig du skriver sandheden, men det undrer mig lidt at hun har forandret sig så meget på få relativt få år, men det er set før.  Jeg har nu også mistet lysten til et gensyn selv om jeg husker mine besøg hos hende som gode seancer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 18/10/2018 at 22:35:

https://annoncelight.dk/showad/241426

Jeg skal vist lægge et link ud ifølge reglerne, så det må jeg nok gøre, men det link er nærmest ubrugeligt, for billederne er langt fra sandheden, og teksten også et stykke fra det jeg oplevede . 

Jeg er godt klar over at jeg ikke bliver populær hos Miss Devil, men det overlever jeg såmænd nok . 

Hendes billeder ser lovende ud, men da jeg ankom lignede hun noget katten havde slæbt med hjem ved en fejltagelse . 

 De billeder der er på ovenståede link er langt fra det jeg mødte, og jeg kunne slet ikke kende hende ved ankomst . 

Jeg havde lavet en drejebog, så der skulle ikke være meget at være i tvivl om, men da seansen skulle i gang og pengene var faldet, så var der "pludselig" ret meget hun alligevel ikke kunne udføre . 

Hun skriver hun er 39 år , jeg vil sige at uden sminke vil jeg antage at hun er tættere ( eller over ? ) 50 år og også 10-15 kg tungere på billederne . 

Det blev en en slatten oplevelse, og en ting er sikkert : Det blev første eneste og sidste besøg ! 

Spankingkælderen  hos Mon Cherie  er noget nostalgisk/klassisk, og med den rette domina kunne det sagtens være et spændende sted at afholde en seance . 

Jeg kom til at tænke på den gamle vits : " Det en kvinde gør for sit udseende, ville enhver brugtvognshandler komme i fængsel for " underforstået at de billeder Miss Devil har lagt ud på hendes side er så langt fra sandheden, og er muligvis fra den gang hun var 39 - det er bare meget længe siden . 

Føler lidt at jeg var blevet lovet en velholdt brugt bil årgang 2010 , men da jeg havde betalt for den, viste det sig at det var en slidt 2000 model, med ret mange mangler . 

---- 

Jeg har haft behov for at komme lidt væk fra mine yndlingsdominaer, og nu har jeg så været på "Tour de Domina" i nogle måneder, og må nok konstatere at der ikke rigtig er noget alternativ i storkøbenhavn ? 

 

 

 

 

 

 

 

Der skulle vel ikke være en tidligere aka Brøndby gemt i dig ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax
Madame Illona skrev, for 2 timer siden:

Der skulle vel ikke være en tidligere aka Brøndby gemt i dig ;)

Tror du har ret Madame Illona, også min fornemmelse, den tidligere Brøndby var også en herre der var kendt for at være svær at gøre tilfreds. Det er også grunden til at jeg i første omgang var lidt skeptisk overfor anmeldelsen af Miss Devil.  Jeg håber iøvrigt jeg en dag kan få tid til at møde dig i Odense; jeg har endnu ikke besøgt Villa Bella.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Flax skrev, for 2 timer siden:

Tror du har ret Madame Illona, også min fornemmelse, den tidligere Brøndby var også en herre der var kendt for at være svær at gøre tilfreds. Det er også grunden til at jeg i første omgang var lidt skeptisk overfor anmeldelsen af Miss Devil.  Jeg håber iøvrigt jeg en dag kan få tid til at møde dig i Odense; jeg har endnu ikke besøgt Villa Bella.

Du har noget, at glæde dig til ;)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
Flax skrev, for 8 timer siden:

Tror du har ret Madame Illona, også min fornemmelse, den tidligere Brøndby var også en herre der var kendt for at være svær at gøre tilfreds. Det er også grunden til at jeg i første omgang var lidt skeptisk overfor anmeldelsen af Miss Devil.  Jeg håber iøvrigt jeg en dag kan få tid til at møde dig i Odense; jeg har endnu ikke besøgt Villa Bella.

Tag du bare til VillaBella, det vil du ikke fortryde , det er (måske) det bedste sted i provinsen . 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 18/10/2018 at 22:35:

https://annoncelight.dk/showad/241426

Jeg skal vist lægge et link ud ifølge reglerne, så det må jeg nok gøre, men det link er nærmest ubrugeligt, for billederne er langt fra sandheden, og teksten også et stykke fra det jeg oplevede . 

Jeg er godt klar over at jeg ikke bliver populær hos Miss Devil, men det overlever jeg såmænd nok . 

Hendes billeder ser lovende ud, men da jeg ankom lignede hun noget katten havde slæbt med hjem ved en fejltagelse . 

 De billeder der er på ovenståede link er langt fra det jeg mødte, og jeg kunne slet ikke kende hende ved ankomst . 

Jeg havde lavet en drejebog, så der skulle ikke være meget at være i tvivl om, men da seansen skulle i gang og pengene var faldet, så var der "pludselig" ret meget hun alligevel ikke kunne udføre . 

Hun skriver hun er 39 år , jeg vil sige at uden sminke vil jeg antage at hun er tættere ( eller over ? ) 50 år og også 10-15 kg tungere på billederne . 

Det blev en en slatten oplevelse, og en ting er sikkert : Det blev første eneste og sidste besøg ! 

Spankingkælderen  hos Mon Cherie  er noget nostalgisk/klassisk, og med den rette domina kunne det sagtens være et spændende sted at afholde en seance . 

Jeg kom til at tænke på den gamle vits : " Det en kvinde gør for sit udseende, ville enhver brugtvognshandler komme i fængsel for " underforstået at de billeder Miss Devil har lagt ud på hendes side er så langt fra sandheden, og er muligvis fra den gang hun var 39 - det er bare meget længe siden . 

Føler lidt at jeg var blevet lovet en velholdt brugt bil årgang 2010 , men da jeg havde betalt for den, viste det sig at det var en slidt 2000 model, med ret mange mangler . 

---- 

Jeg har haft behov for at komme lidt væk fra mine yndlingsdominaer, og nu har jeg så været på "Tour de Domina" i nogle måneder, og må nok konstatere at der ikke rigtig er noget alternativ i storkøbenhavn ? 

 

 

 

 

 

 

 

Nyt Domicil i Rødovre - der er flere gode chancher for at møde nye spændende Domina'er af vidt forskellige typer kvinder ;) .

https://www.eroguide.dk/forum/profile/38704-darkroomno1/

https://massage.side6.dk/darkroomno1

Redigeret af TeleTrunten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Flax

Takker for de gode anbefalinger af Villa Bella, jeg må se at få taget mig sammen til at komme en tur til Odense, mener at have set det er to søstre der træffes på stedet, hvem af det bliver er ikke afgørende, kan se de begge har fine anmeldelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
TeleTrunten skrev, for 1 time siden:

Nyt Domicil i Rødovre - der er flere gode chancher for at møde nye spændende Domina'er af vidt forskellige typer kvinder ;) .

https://www.eroguide.dk/forum/profile/38704-darkroomno1/

https://massage.side6.dk/darkroomno1

Det er det tidligere domicil hvor "Gudinderne" tidligere herskede . 

Det er nogle år siden jeg sidst var på adressen. Den gang skulle man kæmpe sig forbi et par værksteder, hvor mekanikkerne lå og skruede i perlegruset, uanset hvilket tidspunkt på døgnet jeg ankom, hvilket var lidt for grænseoverskridende for mig . 

 

Jeg ved ikke om det er det samme i dag, og nu ved jeg godt at Madame Ilona skrev jeg var svær at stille tlfreds, men jeg er bare ikke typen der tænder på "ældre frodige kvinder med tatoveringer " . 

Det er så gået op for mig at der nu er andre kvinder, også yngre, men da jeg forespurgte om en seance og fik prisen synes jeg nok at den var noget i overkanten. 

Lige nu synes jeg nok at jeg har brugt nok penge på "fusere" i denne branche, og når så prisen bliver skruet op, så bliver jeg hellere væk . 

Jeg er måske svær at stille tilpas, men må jeg ikke godt være det når man betaler det meste af en ugeløn for at være sammen med en domina -  i en time ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Madame M
Madame Illona skrev, den 21/10/2018 at 11:02:

Der skulle vel ikke være en tidligere aka Brøndby gemt i dig ;)

Samme tanke her

Del dette indlæg


Link til indlæg
sn57 skrev, den 19/10/2018 at 07:21:

BM29

først tak for en detaljeret anmeldelse, hvor keg kan genkende flere ting, jeg valgte dog at gå igen. 

Jeg har klippet lidt i din anmeldelse og gemt det jeg synes er Intressant. 

Kan du lokkes til at skrive en status rapport fra din “Tour de  Domina”?

Og må desværre tilslutte mig din sidste bemærkning

...må nok konstatere at der ikke rigtig er noget alternativ i storkøbenhavn 

Nu er vi så flere i Rødovre.....

Det gamle "gudinderne" som nu hedder DarkroomNo1 er et nyt sted som er mit (Domina Dark)

Vi er en del Dominaer fra hele landet og får gode anmeldelser så se på side6 eller andre steder vi annoncere. 

Jeg har også en hjemmeside for stedet under opbygning af samme navn DarkroomNo1.dk

 

Håber I finder jeres Domina som kan matche jeres ønsker og behov.

God dag

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, for 2 timer siden:

Det er det tidligere domicil hvor "Gudinderne" tidligere herskede . 

Det er nogle år siden jeg sidst var på adressen. Den gang skulle man kæmpe sig forbi et par værksteder, hvor mekanikkerne lå og skruede i perlegruset, uanset hvilket tidspunkt på døgnet jeg ankom, hvilket var lidt for grænseoverskridende for mig . 

 

Jeg ved ikke om det er det samme i dag, og nu ved jeg godt at Madame Ilona skrev jeg var svær at stille tlfreds, men jeg er bare ikke typen der tænder på "ældre frodige kvinder med tatoveringer " . 

Det er så gået op for mig at der nu er andre kvinder, også yngre, men da jeg forespurgte om en seance og fik prisen synes jeg nok at den var noget i overkanten. 

Lige nu synes jeg nok at jeg har brugt nok penge på "fusere" i denne branche, og når så prisen bliver skruet op, så bliver jeg hellere væk . 

Jeg er måske svær at stille tilpas, men må jeg ikke godt være det når man betaler det meste af en ugeløn for at være sammen med en domina -  i en time ? 

Self må du være svær at stille tilpas, alt hvad du lyster - det manglede da bare. Som du selv skriver er det det meste af en ugeløn og det er dine surt tjente penge.

Domina Dark har selv svaret lidt længere nede omk stedet :) held og lykke i din søgen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest BM29
DarkroomNo1 skrev, for 2 timer siden:

Nu er vi så flere i Rødovre.....

 

Jeg havde en længere mailkorrespondance med Sonja, og jeg var klar til at rykke ud til jer, men blev noget skræmt af prisniveauet, og jeg er måske ikke den der er bedst til at forhandle om prisen, hvilket jeg måske skulle have gjort, for jeg valgte i stedet Miss Devil - og det viste sig jo at være noget af en fejl . 

Det var ikke det meste af en ugeløn det var hele ugelønen hun forlangte - for en session på en time !!! 

Måske er det mig , men måske burde man, som nystartet være lidt mindre grådig, og opbygge sit kundegrundlag ? Havde Sonja da bare forlangt det samme som "resten af dominaerne i København " så havde jeg nok taget chancen og havde sneget mig forbi de mekanikkere der ligger i perlegruset . 

Nu kom vi lidt uden for det oprindelige emne, men på den anden side : Min tråd, mit emne ! 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
BM29 skrev, den 18/10/2018 at 22:35:

https://annoncelight.dk/showad/241426

Jeg skal vist lægge et link ud ifølge reglerne, så det må jeg nok gøre, men det link er nærmest ubrugeligt, for billederne er langt fra sandheden, og teksten også et stykke fra det jeg oplevede . 

Jeg er godt klar over at jeg ikke bliver populær hos Miss Devil, men det overlever jeg såmænd nok . 

Hendes billeder ser lovende ud, men da jeg ankom lignede hun noget katten havde slæbt med hjem ved en fejltagelse . 

 De billeder der er på ovenståede link er langt fra det jeg mødte, og jeg kunne slet ikke kende hende ved ankomst . 

Jeg havde lavet en drejebog, så der skulle ikke være meget at være i tvivl om, men da seansen skulle i gang og pengene var faldet, så var der "pludselig" ret meget hun alligevel ikke kunne udføre . 

Hun skriver hun er 39 år , jeg vil sige at uden sminke vil jeg antage at hun er tættere ( eller over ? ) 50 år og også 10-15 kg tungere på billederne . 

Det blev en en slatten oplevelse, og en ting er sikkert : Det blev første eneste og sidste besøg ! 

Spankingkælderen  hos Mon Cherie  er noget nostalgisk/klassisk, og med den rette domina kunne det sagtens være et spændende sted at afholde en seance . 

Jeg kom til at tænke på den gamle vits : " Det en kvinde gør for sit udseende, ville enhver brugtvognshandler komme i fængsel for " underforstået at de billeder Miss Devil har lagt ud på hendes side er så langt fra sandheden, og er muligvis fra den gang hun var 39 - det er bare meget længe siden . 

Føler lidt at jeg var blevet lovet en velholdt brugt bil årgang 2010 , men da jeg havde betalt for den, viste det sig at det var en slidt 2000 model, med ret mange mangler . 

---- 

Jeg har haft behov for at komme lidt væk fra mine yndlingsdominaer, og nu har jeg så været på "Tour de Domina" i nogle måneder, og må nok konstatere at der ikke rigtig er noget alternativ i storkøbenhavn ? 

 

 

 

 

 

 

 

Jeg er meget enig med dig i dine betragtninger ang hendes alder og udseende, og alderen/lødigheden af hendes billeder. Det oplevede jeg også da jeg besøgte hende på Valhalla. Ganske vist i Jylland og ganske vist med alm blid sex, men alligevel.......

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...