Hop til indhold
Kirer

Nahomy

Recommended Posts

Tidligere på sommeren besøgte jeg Nahomy i Videbæk nær Herning.

https://annoncelight.dk/showad/239477

Det var mit første besøg hos en Domina. Jeg var lidt nervøs over situationen hvilket ikke blev mindre da jeg i døren blev mødt af en kvinde klædt i sort latex, høje hæle og med brysterne eksponeret lige der foran mig i døren. Det var som at træde ind i en anden verden, langt fra noget jeg tidligere havde prøvet . Hun spurgte til mine ønsker og forklarede lidt om stop ord.

Dernæst gik legen i gang.

Jeg kom til at føle en dejlig hård og vedvarende smerte, noget jeg tilsyneladende havde ønsket mig længe uden helt at vide det.

Hun brugte skældsord og alvorlige lussinger mens hun kommanderede at jeg skulle åbne munden så hun kunne spytte mig i den. Hun bandt mine kugler stramt op og jeg fik den skønneste facesitting med mulighed for at smage. Skøn oplevelse. Hun blev ved længe med åndedrætskontrol. Det nærmest sortnede for øjnene af mig. Brugte samtidig sine negle til at pirre glans med. På et tidspunkt bandt hun snoren om mine kugler op, men kun for at stramme den endnu mere. Gjorde ret ondt på den gode måde og jeg kan ikke huske at jeg nogenside før har været så hård. Jeg fik pisk men på en måde så jeg ikke fik mærker der hjemme kunne afsløre for meget. Man aftaler i starten hvor hårdt pisken skal svinges.

På et tidspunkt brugte hun efter min målestok en ret stor dildo til at stimulere mig analt. Det var min første oplevelse på det sted. Stille og rolig indføring føltes rart og sikkert. Da hun tændte vibratoren fik jeg en pirrende følelse i kroppen som jeg aldrig havde oplevet før. Samtidig fik jeg elektrostimulering med klemmer på mine brystvorter. Det var eneste tidspunkt hvor jeg måtte få hende til at skrue lidt ned for styrken. Slutteligt fik jeg et seriøst hårdt håndjob og kom i den vildeste orgasme jeg kan mindes. Så mange nye følelser på en gang var mere end jeg kunne klare. Det hele var overstået på ca. en time. Men hvilken en.

Nahomy er omtrent først i 40'erne, kommer fra Colombia/Spanien og er tilmed en sød og behagelig kvinde du kan tale med.

Der er god tid, ingen kunder der venter udenfor døren når du går.

Gentagelser blev der flere af henover sommeren. Der kommer nok også flere når hun igen kommer i nærmere Aarhus.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...