Hop til indhold

Recommended Posts

Efter at have valgt romantica fra i en periode pga deres prisstigninger, gjorde jeg alligevel et forsøg. Telefondamen bekræftede at entreen stadig var gældende, men at denne ikke blev lagt oveni ydelsen, så dansk kostede nu igen 600 kr. Fint, da jeg har savnet de sprøde damer de altid har haft bredt udvalg af :shock:

Mødte Melina til en gang dansk og hun var lige i øjet. Høj, slank, lækker og ungpige-look. Meget frisk gik hun til sagen og efter obligatoriske nus og kram satte hun gummiet på med munden og fik en gang fransk indtil man stod rank og flot, klar til alt! Dansk i de sædvanlige stillinger, sød, smilende, lækker og medlevende i akten, fræk øjenkontakt. Vi afsluttede med at tage gummiet af og hun gav mig en olie-spiller med hende siddende overskrævs og mig der sprøjtede hele lagenet til 8-)

Fire ud af fem stjerner!

Enjoy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja Melina er noget for sig. Totalt fræk københavnerpige der ligger sig i selen for at give en god oplevelse. Jeg håber snart at jeg kan få sneget et besøg ind hos hende igen. Eneste minus er at hun ikke kysser... Men hun har nok den sprødestes krop jeg nogensinde har set, selvom brysterne er hjulpet lidt på vej. Desuden har hun en del tusser, men det har jeg ikke noget imod ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fedt, hun er tilsyneladende tilbage efter en længere pause ;)

Det kan kun blive til et snarligt gensyn :D

Ud fra min hukommelse er hun på min højde, dvs. 177..

Spændt på brysterne, de var naturlige sidst hun var på banen, men bare røven er intakt, for den husker jeg som verdensklasse..

Guy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...