Hop til indhold

Recommended Posts

Guest ViborgMand
bonderosen skrev, for 8 minutter siden:

Fuck der meget snyd og Fake profiler på sd

Ja! men der er sateme også mange søde, reelle og dejlige piger!!!

Jeg har mødt 6 derfra og den ene skal jeg møde igen i næste uge

Del dette indlæg


Link til indlæg
bonderosen skrev, for 11 minutter siden:

Fuck der meget snyd og Fake profiler på sd

Jeg har været der on/off i et års tid, og jeg kan ikke genkende at der skulle være mange fake profiler. Har derimod haft rigtig stor succes på SD og mødt mange søde piger derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det billede kan jeg ikke genkende. Jeg har været on/off i snart to år. Har mødt 5 SB, hvoraf den ene et stort antal gange over godt et år. Jeg er kun blevet brændt af 1 gang, men jeg kan forstå på de babes, jeg taler med, at det er et stort problem for dem, at mændene ikke holder aftaler.

Selvfølgelig er der også platugler blandt SB, men det er ikke svært at styre udenom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Syntes der var en del billede sælgere, oooog de der profiler der nok var en mand ;) 

Men ellers nej - det er et herligt sted, særdeles når selvbedraget bliver fjernet. Har haft virkeligt mange fede oplevelser igennem sugardating :) men det er dyyyyyrt :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sparkster skrev, for 4 minutter siden:

Syntes der var en del billede sælgere, oooog de der profiler der nok var en mand ;) 

Men ellers nej - det er et herligt sted, særdeles når selvbedraget bliver fjernet. Har haft virkeligt mange fede oplevelser igennem sugardating :) men det er dyyyyyrt :D 

Der er stor forskel på priserne derinde, men har indtil videre ikke givet mere end 1200, og plejer at give 1.000 for en aften. Synes det er meget fair priser.

For et par uger siden mødtes jeg med en rigtig lækker 20-årig pige, som kun ville have 500 for de cirka halvanden time vi var sammen og det er det bedste sex jeg har haft i lang tid.

Synes mange siger at de giver 2500-3000 for et møde, det forstår jeg ikke.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

NewPunter skrev, for 6 minutter siden:

Der er stor forskel på priserne derinde, men har indtil videre ikke givet mere end 1200, og plejer at give 1.000 for en aften. Synes det er meget fair priser.

For et par uger siden mødtes jeg med en rigtig lækker 20-årig pige, som kun ville have 500 for de cirka halvanden time vi var sammen og det er det bedste sex jeg har haft i lang tid.

Synes mange siger at de giver 2500-3000 for et møde, det forstår jeg ikke.

1.200-1.500 for et møde uden stopur er vel ikke urimeligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 2 minutter siden:

 

1.200-1.500 for et møde uden stopur er vel ikke urimeligt. 

Nej, det synes jeg bestemt ikke. Min smertegrænse går nok ved 1500, men det har jeg endnu ikke mødt en pige der forlanger.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Sparkster

Jeg har altid bare betalt hende det hun nu ville have :) 1000-5000 var vist spændet som jeg husker det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Casten skrev, for 1 time siden:

 

1.200-1.500 for et møde uden stopur er vel ikke urimeligt. 

Problemet er bare de fleste ikke vil nøjes med bare 1500kr men har som mindste pris 2000kr, personligt synes jeg det er alt for dyrt, kan få en god GP for 1200 kr og også for en time

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har mødt 5 SB inden for de sidste par år. 1 af dem var ren Fake,  2 af dem var Proff GP som lige prøvede at fiske kunder, via Sugardating.

De to sidste har været reelle, og den ene af dem, ser jeg en gang i måneden, hvor vi mødes i mit sommerhus. Setup er, at jeg laver noget godt, at spise og efterfølgende hygger vi os, nogen gange en tur i Spa / Sauna, andre gange starter vi sofaen, inden vi ender i sengen. Typisk kommer hun ved 1800 tiden og køre igen omkring kl. 23, enkle gange har hun overnattet. Aftalen er 1500 kr. nogen gange har jeg købt gaver til fælles glæde.

Den anden var også ok, med der var mere end 30 år i aldres forskel, det med sex kunne vi sagtens finde ud af, men det kneb med en meningsfyldt dialog.

 

Så ja, der er det hele også på SD, og er man lidt vedholdenden og tålmodig, dukker den rigtige op.  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Coolio122 skrev, for 17 minutter siden:

Problemet er bare de fleste ikke vil nøjes med bare 1500kr men har som mindste pris 2000kr, personligt synes jeg det er alt for dyrt, kan få en god GP for 1200 kr og også for en time

Det har jeg ikke oplevet, og jeg går ellers efter de helt unge og lækre. Det kan måske være dit udseende, din bopæl eller måske din alder der gør at de sætter prisen der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand

Jeg har som sagt mødt 6

1. 38 kvinde som jeg betalte fra 400 og op til 1000 - De 1000 var fordi jeg fotograferede

2. 25 Årig kvinde som jeg betalte 1000, fotograferede og havde dejlig sex med

3. Kan ikke huske alderen, nok 20-30 år, men mener jeg betalte 1300

4. 23 Årig Latino og betaling var der ikke :-) . Men normalt bad hun om 1500

5. 19 årig araber-pige og 1300 med fotografering

6. 23 årig pige og betaler 1000. Fik lov at filme blow første gang

 

Men man går ikke bare ind og finder dem! Jeg har sgu skrevet til og med MANGE!!! Det tager tid at finde dem.

Det er der helt sikkert mange der ikke gider! Man ser en del indlæg her lignende, kan i ikke lige finde en SB til mig der vil dit og dat!!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 1 time siden:

Jeg har som sagt mødt 6

1. 38 kvinde som jeg betalte fra 400 og op til 1000 - De 1000 var fordi jeg fotograferede

2. 25 Årig kvinde som jeg betalte 1000, fotograferede og havde dejlig sex med

3. Kan ikke huske alderen, nok 20-30 år, men mener jeg betalte 1300

4. 23 Årig Latino og betaling var der ikke :-) . Men normalt bad hun om 1500

5. 19 årig araber-pige og 1300 med fotografering

6. 23 årig pige og betaler 1000. Fik lov at filme blow første gang

 

Men man går ikke bare ind og finder dem! Jeg har sgu skrevet til og med MANGE!!! Det tager tid at finde dem.

Det er der helt sikkert mange der ikke gider! Man ser en del indlæg her lignende, kan i ikke lige finde en SB til mig der vil dit og dat!!!

Kunne du tænke dig at linke til hende araberen eller at sende en PB med hendes navn? Jeg har længe haft lyst til en araber.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, for 3 timer siden:

Kunne du tænke dig at linke til hende araberen eller at sende en PB med hendes navn? Jeg har længe haft lyst til en araber.

 

NewPunter skrev, for 3 timer siden:

Man ser en del indlæg her lignende, kan i ikke lige finde en SB til mig der vil dit og dat!!!

Synes vi forstår hvad du mener ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
NewPunter skrev, den 19/10/2018 at 00:52:

Plejer nu at finde mine egne, men er ikke stødt på nogle arabere endnu ;)

Nu ved jeg ikke hvilket område af landet du holder til i men måske hvis du for lov til at dele kontaktoplysninger til hende den 20-årlige du har mødt så kan jeg spørge til en arabisk pige jeg har fået kontaktoplysninger på

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
NewPunter skrev, for 22 timer siden:

Haha :P Ja, nok med det navn der!

Men du kan anbefale hende?

Nej, kender hende ikke. Men har på fornemmelsen at det er hende der også har annonceret på annoncelight med sex uden gummi?!?!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har datet 6 sugarbabes i år, og 2 af dem fik jeg kontakt med sidste år, hvor jeg også datede 3 andre.

Ellers er der ikke sket så meget siden 2014, hvor jeg datede 10 fra sugardaters.

Prisen har ligget fra 0 kr og op til 2000 + hotel og restaurant, men i år oftest 1000 kr eller bare middag.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...