Hop til indhold
Guest Slettet bruger

Århus Maria 18

Recommended Posts

Guest Gaffer

Det er rigtigt - det er samme pige, men det ser ud til hun har taget ved lære og er blevet lidt mere voksen :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Slettet bruger

Angelina fra Herning, som diskuteres her viewtopic.php?f=7&t=981

Hun har tidligere arbejdet sammen med lolitadoll fra Odder viewtopic.php?f=7&t=981&p=5999#p5999

Nu huserer Angelina så åbenbart i Århus i stedet for Herning.

Gud fri mig vel. Kan man heller ikke stole på nogen piger mere ? Godt der er eroguide som nok skal sortere de brodne kar væk fra de ægte piger og hvor vi kan slippe for at træde på landminen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos Angelina som er den anden af makkerparret "2 21-årige piger" der huserer på Marselisborg Alle 3A. Det er godt nok hende til venstre på billedet her:

542fe0bee0a7d61c16709d639ae606c31e.jpg

- og som er beskrevet i tråden her viewtopic.php?f=7&t=981 med den sigende titel: "spild af tid - angelina" - for det er det. Hun sagde hun var 18, og det kunne såmænd godt passe. Hun er meget spinkel, nærmest mager, men solbrændt og lækker nok hvis man er til det.

Hun lagde ud med det ringste blowjob jeg nogensinde har fået - grænsende til det smertefulde. Til alt held afbrød hun det selv hurtigt, fordi hun syntes vi skulle i gang - hun havde ret travlt, virkede skrupforvirret og damp-agtig. Snakkede løs og spurgte om alverdens ting som jeg slet ikke havde lyst til at delagtiggøre hende i (har du en kæreste?!).

Nå, men da vi kom til sagen, måtte man ikke røre hende hverken på brysterne, hofterne, mellem benene eller andre steder. Hun foreslog hurtigt en doggy-style, og jeg indvilgede beredvilligt da jeg efterhånden havde ligeså megetl yst til at få det hurtigt overstået som hende. Hun brokkede sig dog hurtigt over at det gjorde ondt, men jeg holdt fast og gjorde mig færdig ;)

Ingen anbefalinger herfra!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var på besøg hos Angelina som er den anden af makkerparret "2 21-årige piger" der huserer på Marselisborg Alle 3A. Det er godt nok hende til venstre på billedet her:

542fe0bee0a7d61c16709d639ae606c31e.jpg

- og som er beskrevet i tråden her viewtopic.php?f=7&t=981 med den sigende titel: "spild af tid - angelina" - for det er det. Hun sagde hun var 18, og det kunne såmænd godt passe. Hun er meget spinkel, nærmest mager, men solbrændt og lækker nok hvis man er til det.

Hun lagde ud med det ringste blowjob jeg nogensinde har fået - grænsende til det smertefulde. Til alt held afbrød hun det selv hurtigt, fordi hun syntes vi skulle i gang - hun havde ret travlt, virkede skrupforvirret og damp-agtig. Snakkede løs og spurgte om alverdens ting som jeg slet ikke havde lyst til at delagtiggøre hende i (har du en kæreste?!).

Nå, men da vi kom til sagen, måtte man ikke røre hende hverken på brysterne, hofterne, mellem benene eller andre steder. Hun foreslog hurtigt en doggy-style, og jeg indvilgede beredvilligt da jeg efterhånden havde ligeså megetl yst til at få det hurtigt overstået som hende. Hun brokkede sig dog hurtigt over at det gjorde ondt, men jeg holdt fast og gjorde mig færdig ;)

Ingen anbefalinger herfra!

Jøsses mand, jeg fatter ikke at hun gider. Hun må være ødelagt, siden hun går med til at sælge sig selv og undervejs opfører sig sådan. Det må ikke have været kønt at se på eller høre på. Tak for din historie!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...