Hop til indhold
Guest ViborgMand

Billeder og videosalg

Recommended Posts

ViborgMand skrev, for 4 timer siden:

https://sugardaters.dk/show?alias=Pictures%26videos

 

Hvor meget mon SD selv går op idet med at salg af billeder på siden er ulovligt med sådane enprofil og JO hun sælger billeder og video

Jeg anmelder dem konsekvent til sd men har ikke noget overblik over hvor mange de sletter. Det kommer ligesom i bølger sikkert samme person bag flere profiler 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ViborgMand
TorbenMadsen skrev, 1 time siden:

Jeg anmelder dem konsekvent til sd men har ikke noget overblik over hvor mange de sletter. Det kommer ligesom i bølger sikkert samme person bag flere profiler 

Skrev med hende her indtil de slettede hende og det gik faktisk op for mig at hun var reel nok ..... men det er jo stadig fyfy derinde

Del dette indlæg


Link til indlæg
ViborgMand skrev, for 15 timer siden:

Skrev med hende her indtil de slettede hende og det gik faktisk op for mig at hun var reel nok ..... men det er jo stadig fyfy derinde

Nogen er reelle har været på både snap og cam med flere hvor de tilbyder at tage billederne i situationen.

Men andre er ren fake. Har via mobile pay nr fx googlet mig frem til at afsløre en 16 årig dreng der efter jeg truede med at ringe til hans far indrømmeder at det var organiseret af en fra klassen og at de var flere der havde fake profiler på sd hvor de solgte billeder hentet fra nettet og forsøgte at få forudbetaling for aftaler. 

En god ide er at forlange at se dem på cam eller dokumenterede billeder på snap inden man evt går med til at betale for det. Det mobile pay nr de opgiver kan også Googles og søges på fb Det kan jo fx være piger under 18 og så er det strafbart.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...