Hop til indhold
Humpy

Liderlig Gudinde nordsjælland

Recommended Posts

Jeg har tidligere skrevet med hende.. billederne er ok.

jeg har ikke mødtes med hende da alt er med gummi incl. Blow.

2000kr for 1 time med gummi når der skal suttes.. det syntes jeg er for meget.. 

ellers gad jeg godt lege med hende.

men skriv til hende, så er jeg sikker på at du får svar på dine spørgsmål.

i modsætning til mange andre annoncører som ikke gider give fyldestgørende oplysninger om pris mm. Så har hun svaret på alle mine henvendelser.. uden sure miner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. 

 

Jeg vil sige at jeg har besøgt hende. Ikke er særligt diskret sted. Der er mange som er nysgerrige. Selve akten var baseret på mekanisk sex, og man måtte næsten ikke røre hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fraekm skrev, for 44 minutter siden:

Hej. 

 

Jeg vil sige at jeg har besøgt hende. Ikke er særligt diskret sted. Der er mange som er nysgerrige. Selve akten var baseret på mekanisk sex, og man måtte næsten ikke røre hende. 

Så er jeg da glad for at jeg ikke spildte 200kr på hende..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igenogigen..— jeg har i dag besøgt denne gudinde, og kan slet ikke genkende din anmeldelse, om det skulle være maskinsex, min oplevelse er fuldstændig modsat, hun var så nærværende, det var næsten som vi var kærester, det er ikke sidste gang jeg tager på ´ Landet´ Bare min mening..

Del dette indlæg


Link til indlæg
Derserdu skrev, for 6 minutter siden:

Hej igenogigen..— jeg har i dag besøgt denne gudinde, og kan slet ikke genkende din anmeldelse, om det skulle være maskinsex, min oplevelse er fuldstændig modsat, hun var så nærværende, det var næsten som vi var kærester, det er ikke sidste gang jeg tager på ´ Landet´ Bare min mening..

Øh nu er det så ikke mig som har skrevet om maskinsex. Jeg kopierede bare det indlæg som jeg ville svare på. 

Jeg har aldrig besøgt hende.. og kunne da aldrig drømme om at give 2000kr for en times sex hvor alt inkl. Blow er med gummi. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nu kan jeg jo godt se at denne tråd ikke lige er fra denne måned.

Så om gudinden har fået mere ind i sin tekst end da tråden blev opstartet ken jeg jo ikke vide.

men for mig er der ikke mange tekster der er så fyldestgørende som den er her i starten at 2020. så jeg vil lade dette facts være u kommenteret.

men i min verden er det sådan at om vi snakker om en gammel cykel, en gammel volvo eller som her en sælger der har en vare som personer her i forummet kunne have interesse i.

så er en pris for en vare eller en ydelse noget som kun vedkommer køber og sælger.

så kommentar tidligere i tråden her om hvad en ikke køber mener om en sælgers pris for en salgsvare. Har på ingen måde mening for besvarelsen af det spørgsmål som tråden bliver starter på.  og er for mig som nok osse for andre et liegyldigt indslag.

Det er muligt at anoncen tidligere har været mindre informerende end den er nu. Men i dag ser jeg intet kretisabelt ved annoncen.   Jeg synes Gudindens billeder viser en glad pige der ved sin tekst står 100 % inde for hvad der er til salg. Markedet for alle handler og vare/ydelser der diskuteres i dette forum er frit.  så derfor  tager jeg med glæde en tur forbi gidinden og lægger prisen for varen som annoncen tydeligt fortæller.

jeg kunne jo vælge at tage en anden pige, hvilket jeg ikke gør.  For mig er det faktisk kun et + at i fortæller at Jane passer på sig selv. Det er muligt det for nogen intet betyder om de overtager andres sygdomme,.                     fordi liderligheden er større end ønsket om at være sygdomsfri i den grad man selv kan være herre over det. Men jeg kan kun respektere gudindens ærlighed og viljefasthed. for jeg personligt har ingen ambitioner om at dele sygdomme med de nok en hel del mænd der har passeret Gudinden. Jeg vender tilbage med mit svar/ udmelding på spørgsmålet som tråden omhandler en gang i næste måned.

det var ordene fra en mindre ung gadedreng der sim Gudinden er vilkestærk.

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...