Hop til indhold
Guest SkovNymfen

Chikane fra min eks

Recommended Posts

Guest SkovNymfen

Så skulle det lige ske igen. Jeg modtager en sms fra en fyr som lige vil fortælle mig at der igen ligger en annonce på annoncelight.dk omkring mig.

For ca 1 år tilbage da jeg valgte og gå fra ham af, så blev han så modbydelig og slå en annonce op på annoncelight med alle info omkring mig, info hvor jeg boede henne på det tidspunkt, min nuværende kæreste tlf nr, denne annonce blev slettet og overdraget til politiet.

Senere hackede han min facebook profil og skrev på mine vegne til mine venner hvad jeg gik og lavede, jeg har også beviser på at det var ham.

Han sidder og gemmer sig anonymt på ask.fm hvor han sidder og smider om sig med info omkring mig. Alle disse info er overdraget til politiet.

Jo jeg har en kæreste, han er min chauffør, han tager kun med for at stille sikkerhed til mig - og intet andet. Så det i kan læse i annoncen at han sidder og tager nr plader er direkte løgn, hvad skulle han dog med de oplysninger ??

Den samme person har oprettet flere alias her på EG, bare for at genere mig og sprede rygter

At jeg har holdt GB en del gange, jo det er rigtigt nok, men jeg har også aflyst den når der er så mange useriøse fyre til, men så er det godt at jeg opholder mig et andet sted hvor jeg kan få alle de fyre til GB som jeg vil have - godt nok gratis, men det handler bare om at finde de rette søde fyre.

Så nævner han også at jeg skulle have ødelagt GB for mange andre i Jylland ? Hvorfor skulle jeg dog det. Men jeg ved at han har ødelagt et GB for en vis anden Herre, nemlig GB Peter da han holdte et på et hotel i Vejle. Jeg stod nemlig ved siden af og overhørte samtalen da han ringede til hotellet.

Hvad har du ondt i røven over JOL, over at du ikke længere kan stjæle mine indtjente kr

Og så har jeg haft hemmelig adresse siden jeg flyttede og her har han ikke kunne finde mig, men pludselig en dag fik jeg en messenger fra en ukendt person som skrev min adresse.

Jeg sidder og tænker hvordan han kunne få fat i den når den nu er hemmelig, da det slår mig at jeg traf for nylig ved et 14 mands GangBang ved skov olsens plantage Gratis, en sød fyr som blev inviteret hjem til os, for at vi kunne arrangere et GB her hos os. Men da han kun var den eneste som dukkede op, så blev det ikke til noget, men det var han utilfreds over og pressede mig til at skulle gennemføre det, men det fik han intet ud af. Jeg blev ret sur på ham

Denne fyr har så overdraget vores adresse til JOL, hvor han så sender flere mail til os at vi skal passe på at vi ikke får besøg af rockerne og vi åbenbart skulle have snydt rockerene for kr da vi opholdte os i Middelfart.

Annoncen er anmeldt og slettet og inden så længe er jeg igen på vej til politistationen og fremlægge disse beviser.

 

 

 

chikane.jpg

chikane2.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...