Hop til indhold
Amagerdreng83

Gadeluder - tvivl

Recommended Posts

Jeg gik en tur på Halmtorvet en eftermiddag efter at have haft en rigtig lortedag. Det var egentlig ikke fordi, jeg var på udkig efter noget, men det var en lun sommerformiddag og da jeg arbejder derinde omkring, er jeg vant til turen ned til hovedbanen.

Jeg gik på venstre side ned mod hovedbanen og pludselig blev jeg antastet af en ret smuk gadeluder. Jeg vil tro, at hun var østeuropæer, ikke neger. Hun sagde, “You look sad”. Og ja, jeg havde det ad helvedes til!! Da jeg er en åben og måske lidt naiv fyr, sagde jeg bare at ja, jeg var meget følelsesmæssigt ødelagt lige pt. (Hvilket jeg rent faktisk var). Hun fortsatte med at gå ved min side stille og roligt. Hun virkede klar i hovedet, slet ikke påvirket, og selvom hun selvfølgelig lagde an til at score sig en kunde, var hun faktisk ualmindelig sød (og pisselækker) og hyggelig at snakke lidt med. Efter lidt snak sagde hun, at hun for 500 kunne give mig en oplevelse, som kunne gøre os begge i rigtig godt humør og sørge for at min dag “would be saved and one to remember!. Hun fortalte, at hun havde eget sted, hvor det kun ville være os to og vi kunne gøre “whatever I wanted to”. Jeg blev faktisk ret tændt og kunne mærke lillemanden vokse, da hun seriøst så knaldgod ud. 

Men noget i mig holdt igen. Jeg kunne uden problemer have forestillet mig at få et skønt blæs eller at knalde hende pga. hendes smukke østeuropæiske udseende, men pludselig væltede alle skræmmende tanker frem, da jeg har hørt så meget negativt om gadeludere. Tænk hvis hun havde alle mulige sygdomme, tænk hvis hun var narkoman (selvom hun virkelig ikke virkede sådan), tænk hvis jeg ville blive fotograferet, overfaldet eller noget helt syvende. Så jeg fik pænt takket nej og fortsatte min vej videre mod hovedbanen alene. Jeg var i syv sind - skulle jeg have sagt ja til en så flot pige med frygt for ovenstående? Jeg hævede 500 og var rigtig mange gange tæt på at gå tilbage for at finde - men jeg gjorde det ikke.

Hvad synes I? Gik jeg mit livs brøler ved ikke at sige ja til så smuk en luder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Mester75

Inden for det her game, skal man altid lytte til sin mavefornemmelse. Hvis du har sex med hende med tanker om sygdomme og nako i baghovedet, bliver det alligevel ikke en god oplevelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Jeg rumsterer også med tankerne om at prøve Gadeludere. Synes det der uvished på bagsædet af bilen, i en gyde, i en mørk kælder eller whatever er sindssygt frækt.

grunden til jeg ikke har prøvet det er jeg tænker på Pigen. Der er helt sikkert piger ,der ligesom mig ,kunne se det vildt frække i det ikke er så fint og ordentligt!!!  Men jeg tror altså også der i dette segment er mange piger, som befinder sig i en uheldig situation og bestemt ikke synes det er fedt at knalde med en fremmed mand i en mørk kælder, bagsædet af en bil eller mørk gyde. 

Det sidste gør jeg ikke har lyst til at støtte op om det. Trods min pik rigtig gerne vil.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Alkoholikeren

Har altid og vil altid holde mig fra gadens dejlige damer, ingen ved hvordan eller under hvilke omstændigheder de er havet der, og om der står en “brutaix” og venter på at rippe kunde for de sidste penge, eller nappe pigens ditto, på bordeller er der flere piger og så kan en “tvangspige” tale om det og få kollegial hjælp og støtte til at komme fri, PD tænker jeg at de som udgangspunkt selv har valgt branchen og måske nogen af økonomiske omstændigheder har valgt en tjans som PD pige, men gade damer, nix nix, jeg synte du gjorde det helt rigtige trods fristelsen..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis det er den sorthåret der står over for super brugsen.  Så er der ingen fare hun er super sød  og hun ta'r dig med i en af klubberne  . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...