Hop til indhold

Recommended Posts

https://annoncelight.dk/showad/261700

 

Hej logebrødre... 

Normalt anmelder jeg ikke når jeg finder et guldkorn, men denne gang gør jeg en undtagelse, da jeg rejser til udlandet, og hun efter eget udsagn er væk om ca 14 dage.. Billeder er nogenlunde retvisende. Petit pige med små bryster, og en uhyre lille røv med en meget stram fisse. Hun er dog nok nærmere 35 end 23 år. Smilende, og god til engelsk. Men ikke nogen overlækker pige af udseende, men hold da op en sexappeal....Øko fransk til et rent 13 tal... 69’er til et stort 13 tal, hun nød virkeligt en livlig tunge, og jeg måtte stoppe hende flere gange.. Ingen brok over fingre i fissen... hun lystrede til ug når jeg bad hende om at sutte dybt og langsomt.. Det var top mht blow.. og jeg har prøvet dem alle.. Gib-Ten- Meena- Sara- Bee- Ann og ca 100 flere... Sex i flere stillinger, og hun var virkeligt med hele vejen... dybe tungekys ind imellem... Hun var tændt, og blev naturlig våd, og vorterne var stive....Men husk nu når i tager afsted, at dette er en subjektiv beretning... muligvis var jeg bare heldig... og ramte hende hvor hun var “in the mood”...Vi klikkede helt fantastisk....Men sav mig ikke over, hvis I ikke får den samme oplevelse... Meget diskret hus, i en lille stationsby mellem Holstebro og Struer. Mulighed for bad...Pris får I ikke, men kan sige, at det ikke var i den dyre ende...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Luxuria skrev, for 14 timer siden:

Jeps.. men da jeg skrev mit indlæg, var både billeder og tekst på linket anderledes, og stemte 100% med det jeg mødte...

Navnet er dog det samme.. Sweet Laura... 

Samme her, det ser ud til der er en ny pige som har overtaget annoncen, heldigvis er billederne skiftet, så ingen problem i det

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...