Hop til indhold
fionia-servus

Vanessa i Tarup

Recommended Posts

Har været på besøg hos dejlige Vanessa fra Spanien.

Som fotos viser er hun en større model, men alt sidder flot på hende. Selvom jeg egentlig tænder mere på de mindre typer, var besøget hos Vanessa en super god oplevelse.

Hun er smilende og nærværende, og går lige til sagen. De flotte store bryster passer til hendes krop.

Jeg betalte for 30 min. og rigtige kys. De 200 ekstra kroner var givet godt ud. Hun sparede ikke på kyssene som ophidser mig. Foto og video passer perfekt med hendes udseende nu. Sødt ansigt og en dejlig attitude.Selve akten blev udført til min fulde tilfredshed. Og der var en skøn udsigt til de flotteste økobryster, som tåler de bliver rørt godt og grundigt ved.

Hun var forsinket med 15 minutter i forhold til vores aftale. Men det var værd at vente på.

Jeg kan godt lidt at tale med pigerne. Det var lidt vanskeliggjort af at hun ikke kan et ord engelsk. lidt usædvanligt. Men hun var vaks med oversættelsesprogrammet på mobilen, så vi fik udvekslet lidt almindeligheder.

Så helt klart en anbefaling herfra i særdeleshed hvis man er til de lidt større piger. Hun oplyste at hun er her i cirka 6 dage, så vidt jeg forstod.

Man får nu næsten altid en rigtig god behandling på den adresse.

https://annoncelight.dk/showad/261629

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er en god adresse med mange gode oplevelser..

Vanessa har jeg også kigget på, dejlige store puffer, nærmest som på et tog...

Så lyder det fra Fionia-Servus, at de må krammes og nydes fuldt ud..

Så mon ikke jeg skal forbi, en af dagene...

så også lige link, på annoncen... Fra Bredsten området..

De beretninger lægger også op til at et besøg er pengene værd...

Sproget,.  Det er en mindre ting..

Klip og klistre, som Jørgen klevin,  det tager tid, men sammen med Vanessa, Kan det kun blive en dejlig stund..

Sexeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har lige forladt dejlige Vanessa..

Store , mega store bryster!!!

som nær havde kvalt mig,,, 

God fast røv,,,

beretning følger senere!!!

Sexeren

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er det 8 timer siden jeg forlod de dejligste mega store bryster,  nærmest puffer på et tog..

Så til starten.

Fik en aftale, 15 min senere, blev lukke ind,  pæn presentation, Vanessa.. i orange BH, med sort tynd overtræk..

Kindkys og krammer, jo jo god røv..

Blev tilbudt bad, takkede ja, på trods at morgenbadet var overstået for mindre end 3 timer siden..'

Så mødtes vi til løjerne, kys og kram, hænder på røv og bryster, mit hoved blev ført ned til brysterne..

Vanesse er sku helt vild, når en mandsperson kommer i nærheden af de skønne store meloner..

BH, blev lukket op, foran og så skal jeg lige love for at herlighederne skulle nydes... kys og slik,  beføling, suttet..

og de blev kørt rundt i hele 5 øren.. wov

det er sku en stor omgang, som ikke bar bliver overstået på få minutter.. det blev sku nydt....

Så omkuld på madrassen,  her fortsatte behandlingen af brysteren, ind i mellem med dejlig varme gensidige kys..

Den ene hånd i fissen, som blev lettere fugtig, under dens massage..  så skulle der smages på herlighederne...

NU blev den sjask våd... det nød jeg..

Men Vanessa ville også smage på de mandlige safter, et udmærket blow, så der var lige ved at komme med  en hurtig aflevering,

hvis jeg ikke havde foreslået en 69... hvor Vanessa fortsatte sit arbejde, mens jeg nød smagen af hendes dejlige safter..

Tungen , kørte til begge huller, men Vanessa nød ikke en finger i det bageste..

Forløsningen kom på og mellem de store meloner, mens kvinde savl flød ned af mine kinder..

Py ha py ha.. aftørring af jernet og brysterne, et hurtigt bad..

Translate blev brugt flittigt, både før og efter lagen aktivitet..

Vanessa er en skøn kvinde, let til smil og latter..

Dejlig buttet krop, Fast, som kan lide berøring..

ægte bløde krammevenlige og sutte/slikke indbydende bryster.

Vanessa er her i 3 dag, og tager videre, vist nok til Jylland, så glæd jer jyder..

Sexeren

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...