Cogb 196 Skrevet 17. Oktober, 2018 Sådan så mine lærer sku ikke ud, men hvis de gjorde... så forstår jeg da den opstemte skoledreng Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 17. Oktober, 2018 (edited) Jeg vil tilbage i folkeskolen ! Samtidigt illustrerer videoen jo ganske fremragende, hvorfor kineserne er foran os i vesten De har sunde interesser De har undervisning i SQL-programmering helt nede i grundskolen Så godt, at det ser ud til, at der kommer programmering ind i den danske folkeskole Redigeret 17. Oktober, 2018 af fynbomanden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sweex Skrevet 25. Marts, 2019 fynbomanden skrev, den 17.10.2018 at 19:50: De har undervisning i SQL-programmering helt nede i grundskolen Godt set, den havde jeg ikke fanget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest fynbomanden Skrevet 5. April, 2019 Sweex skrev, den 25/3/2019 at 16:31: Godt set, den havde jeg ikke fanget Man ser jo det man vil se Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg