Hop til indhold

Recommended Posts

Starter en ny tråd da de eksisterende er noget gamle. Efter min sædvanlige store tvivl om hvem jeg skulle besøge (det er jo også noget af spændingsopbygningen) besluttede jeg mig på vej til Trekantområdet (du kan forstå det som du ønsker). Det blev en pige der i længere tid har stået på min ønskeliste, nemlig Meena hos Waree. Stedet ligger jo nærmest maximalt indiskret, jeg smsér altid først og beder dem være ved døren, men hun havde vist ikke fået besked endnu fra telefondamen.

Da jeg kom ind var Anna også i forrummet - nøj, jeg fortrød at jeg ikke havde valgt at reservere hos hende. Det gjorde jeg så ikke dels pga Meenas tidl anmeldelser, dels pga Annas tatooveringer, Hun er godt nok en køn og fiks lille ung kvinde.

Meena var ikke så køn som jeg havde forestillet mig, men nu havde jeg jo besluttet mig.

Jeg har været i massagerummet før, det er usædvanligt mørkt, og netop det at se pigerne og få detaljerne med er vigtigt for mig. Vi fik dog skabt lidt mere lys over land.

1 time fp blev aftalt, men hun sagde at hun var genert og ville ikke massere nøgen.

Som beskrevet af andre fulgte en laaang, kedelig og noget ustruktureret massage af ryggen uden antydning af pirring. Da var jeg ved at blive deprimeret! Tilsidst spurgte jeg om det ikke var på tide med lidt service på forsiden, og hun sagde jo. Først lidt mere massage af benene, men så røg kludene, og så kom hendes kompetancer frem. Sød og naturlig med ægte og flotte faste bryster, dejligt rundede hofter, og en attitude der overbeviste mig om at hun faktisk gerne ville have at det blev en god oplevelse for mig. Hun var berøringsvenlig, og stønnede afdæmpet på rette tidspunkter.

Det franske var helt godt men til sidst skruede hun for meget op, og det er ikke godt for mig. Men jeg følte at hun troede at det var fint, det er det måske også for mange, men ikke mig.

Så alt ialt en kedelig og pirringfri massage efterfulgt af det egentlige jeg kom efter som var absolut godkendt. Men hvor er det dog irriterende at man skal starte med at slås for kunne komme til at se noget så smukt som en nøgen kvinde, når man nu endelig har chancen og pengene , og ikke mindst hendes fisse, og der har Meena været heldig

Gentagelse: ja bestemt, nu ved jeg jo hvad jeg skal sige og hvornår. Men der er jo mange andre dejlige ting at opleve i Trekantområdet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Har også haft hende i kikkerten. Hvis det ender sådan, tror jeg det bliver med en klar aftale om at starte med lidt sjov og nøgenhed og så måske slutte med massagen. 

Og ja, det er et af de mest indiskrete steder i byen, ja vel nærmest i hele kongeriget. Jeg tror hele Fredericia ved at det ikke kun er rygmassage, der foregår derinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Elprebsi skrev, for 22 minutter siden:

starte med lidt sjov og nøgenhed

Jeg lå også og tænkte på da vi kom igang med det egentlige om man kunne spørge om 30 eller 45 min sex, og hvad man skal give for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
stein skrev, for 20 minutter siden:

Jeg lå også og tænkte på da vi kom igang med det egentlige om man kunne spørge om 30 eller 45 min sex, og hvad man skal give for det.

Det tror jeg godt man kan på det stedet. Mener at have læst anmeldelse af en anden pige der, hvor anmelder fik en times tid med sex, massage og 2. runde sex for omkring 1.600. Så tænker man også kan det med de nuværende piger. Prøv at søge efter anmeldelse af Bee. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har flere gange besøgt piger der, hvor vi startede med sex, så massage og så sex igen. Alt er et spørgsmål om penge. 

Syntes Meena er en køn pige og god sex, men kys det kan hun ikke finde ud af

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej jeg har været hos Meena mange gange , også sidste gang hun var i landet nok min favorit i trekants området , hun gir den blide massage jeg kan li , og meget nærværende , og kærlig , kæmpe kram når døren lukkes , kys har jeg ikke haft problemer med at få, måske fordi vores kemi er så god , sex delen blir mellem hende og mig , men tror ikke det kan bli meget bedere . 

Nu er jeg på den anden side 55 , så god pirring og røre gode lår hjælper , god det kan hun også 

Kys , og virkelig god sex skal være gensidig kemi før det blir godt . 

God mund hygiejne ,og vel duftene  hjælper også 

i mine øjne er Meena en ener , blir bedere og bedere for hver gang 

narturlig varm thai pige 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Iha skrev, 1 time siden:

God mund hygiejne ,og vel duftene  hjælper også 

Jeg finder det noget irriterende at hver gang nogen ikke helt synes de får den maximale oplevelse kommer der antydninger fra de mest dedikerede fans af pigen om at hygiejnen måske er årsagen.

Jeg besøger stort set altid piger på fridage. Jeg tager bad umiddelbart inden afgang . Børster omhyggeligt tænder. Tager rent tøj på fra inderst til yderst. Skyller mund kort Golgate mundskyl umiddelbart inden ankomst. Beder om at få lov til at vaske understellet når jer er hos pigen selvom jeg også fortæller at jeg har været i bad lige før afgang, så pigen selv kan se at jeg er absolut renvasket. Og jeg har aldrig været ude for at nogen pige på nogen måde ved handling eller ord har antydet behovet for bedre hygiejne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kommer lige til at tænke på en af de frækkeste oplevelser jeg har haft med to piger.

Det er med netop med  Meena og Anna. Startede med alt det "sædvanlige"  med de to piger skiftende  :) 

Det er næsten umuligt at finde to piger der rører ret meget ved hinanden - men jeg skal da lige love for der gik ild i Anna . Kyssede Meenas bryster mens hendes finger var i fund gang syd for Meenas navle. Senere var hun så tæt på at slikke Meena som man kan komme, inden Meena stoppede hende.

Et frækt øjeblik var da Anna satte sig overskrævs på Meena og de to fisser grubbede sig mod hinanden, mens Meena havde min ... i munden.

Sol og vind blev fordelt ligeligt og resten af seancen forløb perfekt. :)  alle tre var overraskende tilfredse - tror Meena var mest overrasket  :)

Ved et efterfølgende besøg og snak med Meena viste det sig, at Anna var til begge køn.  En sød "skør" pige der vist ikke kommer tilbage. Men Meena er også en dejlig tøs på alle måder.

Meena tilbyder og tillader ikke :)

Hun vender vist tilbage om nogle måneder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...