Hop til indhold
new

FULL SERVICE HORNY MILF! I can dominate you or be your slutty whore! the best prices with SUPER FRENCH! FULL FULL SERVICE!

Recommended Posts

Så var jeg lige en tur rundt Marta, som hun kalder sig.

https://annoncelight.dk/showad/261799

Jeg lavede en aftale for næste dag over SMS troede jeg, for da jeg skrev 20 minutter før vores aftale fik jeg ingen svar tilbage. jeg tog chancen og kørte til stedet og var der til det aftalte klokkeslet, skrev igen og fik så svar tilbage, kunne se på svaret hun ikke havde husket aftalen, så jeg var lige ved at køre igen da hun skrev 5 minutter så var hun klar.

Overvejede om hun skulle havde chancen alligevel, og det fik hun, heldigvis for mig :P

Jeg blev lukket ind og var lidt spændt på at se hende, da der var kommet 2 nye billeder af hende på Annoncelight og de tænde mig ikke rigtig, de er måske nok af hende men de passer slet ikke med virkligheden. Hun ser rigtig godt ud smilende og levende øjne, pæne naturlige D bryster, lidt mave, pæn røv.

Jeg fik vist menu kortet, selvom jeg havde skrevet hvad jeg ønskede, hun forstår meget lidt engelsk og vil helst snakke tysk, jeg valgte 30 min med fist til hende.

Jeg havde aldrig prøvet fist før derfor var det noget der skulle prøves, hun vejledte rigtigt fint, men jeg har en stor hånd og den kunne hun ikke klare helt.

Der efter fik jeg den store sutte tur, ikke så meget hånd her, kun munden med det ønskede resultat :)

Lå så og snakkede lidt og troede endeligt at tiden var gået, det var den måske også, men alligevel overfaldt hun mig næsten, på den gode måde, og endnu engang fik hun puste lidt liv i mig, troede ikke jeg kunne 2 gange så hurtig efter hinanden, men igen måtte jeg over give mig og afleveret i munden.

En af mine bedste oplevelser med GP og det skyldes 100% en helt naturlig dejlig kvinde der virker til at kunne lide det hun laver.

Hun er her til på Lørdag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...